Nhl 2007

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Nuo EA:n live hommat on kussut aika tasaisesti kaikissa peleissä, mutta silti aivan käsittämätöntä lagia välillä. Tullut esiin jopa suomalaisten kesken pelatussa matseissa.

joo'o

On kyllä aika pettymys ollu tää NHL2007. Mulla on PC versio (, joka on ilmeisesti ihan eri kamaa kun xboxin vastaava.) Pelistä on kyl tehty aivan naurettavan helppo. Millonhan ne osaa EAsportilla tehdä lätkäpelin missä kone ees jotenkin pärjäis. Just sain kauden päätökseen. Ilman tappioita. Maalejakin tulee sellanen 8-10 per peli. Ei lähellekkään realistinen.. Laukauksetkin oon vielä säätäny huonoimmiks mahodollisiks. (hitaita ja epätarkkoja.)
:arvi:

Osaako joku sanoa miten muutetaan taktiikat joukkueelle? Jos muuttaa kesken pelin, niin ne eivät muut vaan aina valikkoon mennessä ne ovat defaulttina.

Itse ainakin pystyin muuttaman oma nhl-valikosta (tai jostain sieltä profiilin alta) taktiikat suosikki-joukkueelleni eli Galgarylle, aina oli nettipeliin mentäessä samat taktiikat, tosin joskus nollautuivat kun käynnistin boxin. ei kun uudestaan ja piti vaan muistaa tallentaa profiili sen jälkeen.
Varmaan tarkoitat 360 versiota?

Itselläni ei lagi ellei toisella puolella ole hidas yhteys.
Tosin en ole pitkään aikaa Livessä pelannut.

Oli Mike kova peli. Parit räkämaalitkin nähtiin... Pitänee pelata jatkossakin, vaikka ihan vähän tahmas ainakin mulla, mites siellä?

Pelaakos täällä muut paljon NHL07 onlinessa boxilla? Eipä tässä enään hirveän kauaa ole, kun 08 ilmestyy. Tosin vielä ei oo mitään virallista tullu ulos.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom