MULTI Nhl 15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ei oo pätkiny nhl15 yhtään ps4:llä. Kivaa ollu höylätä! Eikö onlinessä pysty pelaamaan kaksi samalla puolella?!

PS4 kuuleman mukaan parempi, mulla PS3

Samaa paskaa yhteyksien osalta kun 14. Keskeytysprosentti huitelee kevyesti 50% tietämillä kun lopettaa kesken kaikki pätkivät matsit.

Onko tuolla muka jotain tekemistä nhl 14 kanssa? ei ole minulla ikinä katkennut tai pätkinyt, joskus harvoin on ollut joku vastustaja ihan hevonpaskalla yhteydellä ja ollut lagia, ei muuta. Yleensähän noi johtuu siitä, että PS3 on wifissä, eikä piuhalla. Pitää olla aika virheetön wifi kuuluvuus jos ei halua että pätkii.

Mulla ei oo pätkiny nhl15 yhtään ps4:llä. Kivaa ollu höylätä! Eikö onlinessä pysty pelaamaan kaksi samalla puolella?!

Ei voi. Tämän ja paskojen pelimuotojen takia päätin perua ps4 tilauksen ja hakea kyseisen pelin ps3:lle. En ole katunut hetkeäkään

Mutta eikös EA luvannut että nämä puutteet korjataan tulevissa päivityksissä?

Joo ja päivitys kantaa nimeä NHL 16.

Kyllä nämä 45 euroa PS4 versiosta on huonoiten sijoitetut rahat koskaan. Aivan järkyttävä tekele. Onlineakaan ei jaksanut paria päivää kauempaa pelata, kun kävi selväksi millaista se peli siellä on.

Joo ja päivitys kantaa nimeä NHL 16.

Kyllä nämä 45 euroa PS4 versiosta on huonoiten sijoitetut rahat koskaan. Aivan järkyttävä tekele. Onlineakaan ei jaksanut paria päivää kauempaa pelata, kun kävi selväksi millaista se peli siellä on.

http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-game-notes

Tämän mukaan päivitykset,mukaan lukien online team play -mode, tulisivat syys- ja lokakuun aikana.

Mutta eikös EA luvannut että nämä puutteet korjataan tulevissa päivityksissä?

Vähän veikkaan ettei näitä puutteita korjata edes NHL 16 mennessä. Niin hajalle laittoivat pelimuodot(paitsi HUT ja online versus). Nuo päivitykset ovat varmasti niille tervetulleita, jotka next genin omistavat, mutta itse lähinnä hymähdin lukiessani patcheistä.

Tähän väliin pitää kyllä kehua ps3 versiota! Odotukset olivat pyöreä nolla, kun pelin ostin. Nyt kuitenkin jokainen pelimuoto on yllätänyt positiivisesti(EASHL, BaGM, LTL). Joo peli näyttää täysin samalta kuin edeltäjänsä, mutta itseä ei tuollainen kiinnosta kunhan peli toimii. Edelleen utelisin oisko pakkiksella ps3 eashl ukkoja?

eashl:ään liittyen:

Juttelin viikonloppuna sparripelissä jonkun kanukin kanssa, pelaaja oli jo melko kovan luokan tekijä. Sanoi käyttävänsä jotain glitchiä kiekkokaupan suhteen.. eli ostaa auki yhden varustepaikan, tämän jälkeen valikosta reboottaa xbox live profiiliaan jonka jälkeen noita ostoja kertyy joka kerran jälkeen yksi lisää tms...?? Toistanut tuon niin monta kertaa että saanut kaikki varustepaikat auki ja kaikki boostit käyttöön..

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, että onko kukaan kuullut moisesta kikasta mitään.. toiminut jo änäri 14:ssa? :D Itsehän käyn rehellisesti eashl kovan koulun ja kehityn hitaasti mutta epävarmasti :D

Itse olen ollut tyytyväinen NHL15 PS4:lla. HUT:ia ja normi online peliä tullu pelattua ja onhan toi pelaaminen menny lähemmäksi todellisuutta. Mutta päivityksiä odotellessa silti :)

Pelaileeko kukaan 360:lle eashlää?? Joko ootte legendaksi kerenny? Itellä supertähti 3 äijä ja nyt alkaa pelailu olla mukavaa kun äijällä pystyy jotain tekemäänki :D
Viikko sitten perjantaina olutta ja 7 h putkeen sparreja.. ottaisko tänään uuden urakan :D

On kyllä huonoimmat yhteydet mitä missään NHL pelissä tähän asti on ollut. Minkä helvetin takia eurooppalaiset ja jenkit etes pelaa vastakkain kun pelissä järkyttävä viive ja pätkiminen. Mulla yhteys 100/10 ja joltain kysyin niin sanoi olevan 100/100 ja asui helvetti singaporessa. Ymmärrän jos pelaa 24/7 että ei jaksa pienestä viiveestä välittää mutta jos silloin tällöin pelaa niin voisi se olla etes hauskaa.

Pleikkari 4 olis myynnissä muutaman kerran pelattu NHL 15. Kiinnostaako ketään? NBA2K15 vie tällä hetkellä kaiken mielenkiinnon ja änäri seisoo hyllyssä.

Back
Ylös Bottom