Mulla ei oo pätkiny nhl15 yhtään ps4:llä. Kivaa ollu höylätä! Eikö onlinessä pysty pelaamaan kaksi samalla puolella?!
PS4 kuuleman mukaan parempi, mulla PS3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei oo pätkiny nhl15 yhtään ps4:llä. Kivaa ollu höylätä! Eikö onlinessä pysty pelaamaan kaksi samalla puolella?!
Samaa paskaa yhteyksien osalta kun 14. Keskeytysprosentti huitelee kevyesti 50% tietämillä kun lopettaa kesken kaikki pätkivät matsit.
Ei voi. Tämän ja paskojen pelimuotojen takia päätin perua ps4 tilauksen ja hakea kyseisen pelin ps3:lle. En ole katunut hetkeäkään
Mutta eikös EA luvannut että nämä puutteet korjataan tulevissa päivityksissä?
Joo ja päivitys kantaa nimeä NHL 16.
Kyllä nämä 45 euroa PS4 versiosta on huonoiten sijoitetut rahat koskaan. Aivan järkyttävä tekele. Onlineakaan ei jaksanut paria päivää kauempaa pelata, kun kävi selväksi millaista se peli siellä on.
http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-game-notes
Tämän mukaan päivitykset,mukaan lukien online team play -mode, tulisivat syys- ja lokakuun aikana.
Mutta eikös EA luvannut että nämä puutteet korjataan tulevissa päivityksissä?
Onko jo tullut päivitys että pystyy onlinee kaksin pelinä tahkoo ps4? Ei oo kerenny pariin viikkoon ps:sää aukoa..
SPÄM: Onko se online moninpeli vielkää päivittyny?