Kyllä mä olen 20 pelin kokemuksella sitä mieltä että sama paska taas eri paketissa..:face: (vähän niinku iPhone;) )
Kivasti tuli alkuun noita asetussarjoja ja päivityksiäkin taas. Eikä peli ole vieläkään läheskään valmis. Noi LaihaLohdun huomaamat asiat ei todellakaan ole ainoita. Itse olen pelannu lähinnä nyt tuota oma Pro:ta 16 vuotiaalla juniorisarjassa kohti tulevia kuuluisuuksia.
Pari lisähuomiota:
Vaihtohässäkkä toistaa nopeasti itseään. Oma ukkoni kerää miinuksia suurimmaksi osaksi näin että kun astuu boksiin ja kerkeää pari potkua ottaa niin omissa soi.. Vaihdot tulevat siis useasti typerään aikaan. Ymmärrän että näin kävisi joskus, mutta tuo tapahtuu keskimäärin kerran peliin.. Ehkä kolmoskentän rouhijan osa on tuo?
Aika useasti (20 pelin aikana noin 5-7kertaa) kun pelaaja hyppää boxiin niin kiekko lojuu yksinäisenä jossain päin kenttää johon kukaan pelaaja ei mene. Pari kertaa olen saanut maukkaan läpiajon kyllä aikaan näin kun kerrytän vauhdin ja nappaan kiekon mukaan muiden seistessä paikallaan

Selkeä bugi silti.
Luistelu ei kyllä miellytä vieläkään, varsinkin se liikkeellelähtö.. Oli kuka tahansa starba niin lähtö on kuin tervasta.
Yksi lisäpurnattava asia. Pelaajat jotka seisoivat vierekkäin ja lähtiessään/kääntyessään eri suuntiin törmäsivät, vauhtia ei siis yhdenkään luistimenpolkasun verran.. Simon Gagne 44 peliä sivuun hirveän volttisarjan päätteeksi. En tiedä mistä se vauhti tuli kun niin kovasti lenteli pitkin kenttää:D Tämä siis siinä uudessa GM moodissa jossa nettipelaajia, hieno aloitus sarjaan:D
Isoimmat parannukset:
Pelaajat ei loukkaannu niin usein taklattuaan ohi laidan vieressä.
Maalivahdin hipaisu ei aiheuta enää jäähyä vaan tarttee tarkoituksenmukaisen "ajamisen"
Uusi GM moodi? (Kysymysmerkkinä siksi kun kukaan ihmispelaaja ei kyllä koskaan ole paikalla samaan aikaan vaikka suomisarjassa pelaankin. Menee noi ihmisvastukset simulaationa)