Nhl 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja utd7
  • Aloitettu Aloitettu
Gigantti mainosti peliä 39.90 mainoslehdessä. Sain sen käsityksen, että tuo hinta on myös myymälässä, ei ainoastaan verkkokaupassa?

Näinhän sen pitäisi olla, kun kerran mainoslehtisessä se on, mutta gigantti on tunnettu siitä, että myyvät ei oota. Porhallat liikkeeseen suu hymyssä ostamaan änäriä alle 40€ ja kas kummaa yhtään kappaletta ei ole. Käskevät viikon kuluttua tulemaan uudestaan ja hinta onkin viikon kuluttua pompsahtanut parikymppiä ylöspäin.

Konsolifinin puolella joku sano käyneensä varaamassa pelin myymälässä, että pitäs olla juu.

Tuokin ennakkoon varaaminen taitaa olla aika kaupunkikohtaista. Viime vuonna esim. monessa paikassa eivät ottaneet ennakovarauksia ollenkaan vastaan.

Konsolifiniltä luin, että joidenkin verkkokauppa.com-tilaukset ovat jo käsiteltyjä, mutta mulla lukee vaan että "odottaa tuotteita." Mites muilla?
Vituttaa jos toimitus menee vkonlopun yli.

Kävin kysymässä tuosta läheltä Gigantista ja pelejä tulee kuulemma huomenna reilusti ja hinta on tämä 39,90 €. Pitänee käydä aamulla peli hakemassa :)

perkele.. Mulla on sama homma kun afrolicioussilla. Muuten menis hakeen heti aamusta jostain, mutta oon jo maksanu.
Toivotaan et tulee :)

Hei,

Tilauksenne numerolla blablabla on nyt lähetetty Ahvenanmaalta. Seuraavat
tilaamanne tuotteet ovat toimituksessa. Mikäli huomaatte virheitä
lähetysluettelossa, ilmoittakaa meille välittömästi. Ohessa seuraa lähetysluettelo.

Kpl ID Tuoteseloste Hinta
==============================================================
NHL 10 PS3-peli. Suoratoimituksena Ahven 44.90e

Toimitustapa: Kirje 0.00e
Maksutapa: 0.00e

Yhteishinta: 44.90e

Ystävällisin ter..

--------------
:rock: :hyper: :hyvä:

Tänne tuli tänään tuo peli :rock::rock: Päivän etuajassa.

voi saatana jos mä en saa tota peliä niin.....

Kylhän sen vissiin voi vielä perua, ainakin mulla luki aamulla siellä tilaushallinnassa tjsp., että "peru tilaus". Mutta eihän pari päivää maata kaada..:D

No kyllä kaataa. Hirveet turnaukset suunniteltu perjantaille.

Tunteroinen pelattu. En tykännyt kiekon laitaan painamisesta, onneksi tuollaista ei ainakaan vielä ole peleissä esiintynyt. Lisäksi uusi tappelusysteemi on omasta mielestäni huono. Bonusta tulee siitä että viimein on karsittu vihellyksen jälkeisiä taklauksia. Aika helposti koppi kutsuu, jos alkaa jälkikäteen tönimään.

Harmi, että tuo Be A Pro pitää edelleen aloittaa suoraan AHL:stä. Haluaisin aloittaa sen mieluummin jostakin Euroopan sarjasta.

Pitänee vielä illalla testata tuo Be A GM.

Jeps tänään tuli tännekkin poksi versio. Asiakaspalautukseen vaan tuo menee, kun poksi on paskana. Onneksi eilen tuli tilattua ps3 version niin pääsee sitten huomenna pelailemaan.

Peli haettu Gigantista, töiden jälkeen pelailemaan :)

Back
Ylös Bottom