Nhl 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja utd7
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka monta pelaajaa voi pelata PS3:n NHL 10:ssä konsolilla samaan aikaan?

PS3 max tuki selvisi googlen avulla olevan 7 dualshock bluetooth ohjainta (wikipedia). Itse pelin tietoja en löytänyt. Olettaisin että tuon täyden kentällisen (5 pelaajaa) saisi täyteen. Kenties myös kuudes maalivahdiksi, ellei se ole mahdonta puuhaa.

Toinen juttu sitten on, että selviääkö ilman pätkimisiä bluetoothin kautta kun on monta kapulaa kädessä ja käytössä?

Pelin takakannessa lukee, että 7 voi pelata samaan aikaan. Siitä miten tuo sitten todellisuudessa pelittää ei ole itellä tietoa.

Tuossa BE a GM kun omalla joukkueella on esim hyökkäys B puolustus C maalivahti A yms. niin paraneeko ne pelaamalla vai pitääkö hommata parempia pelaajia?

Käsittääkseni arvostelee pelaajataidot lähinnä - korjatkaa jos olen väärässä. Itse en ainakaan saanu thoughnessia A:han muutoin kun taklausvoimaisia pelaajia lisäten.

En ole koskaan näitä pelejä pelannut verkossa, joten tälläinen kysymys vanhoille konkareille.

Luin pelin takakannesta seuraavaa: "EA pidättää oikeuden lopettaa onlinepelin 30 varoitusajan jälkeen tai 30 päivää NHL 2009/2010 kauden jälkeen" tai jotain tuonne päin. Näin luki XBOX360 version kannessa. Eli eikö tuota peliä pysty enää 30 päivää kauden loppumisen jälkeen pelaamaan onlinenä?

Pystyykö Boksi versioon ladata oikeat NHL kokoonpanot? Entä SM-liiga? Jos voi niin miten? Ja vaatiiko se kulta live jäsenyyden?

Olin pitkään pelaamatta kymppi änäriä ja nyt parina päivänä pelannut taas jokusen online pelin. Mua häiritsee suunnattomasti pelin liian hidas pelitempo..siis online pelin. Tavallisissa peleissä jos pelaa konetta vastaan tätä nopeuttahan pystyy muuttamaan. Häiritseekö se jotain muuta vai olenko oikeasti ainoa???

Se tempo säätyy aina tason mukaan.. Oot varmaan pikapelillä vetäny, niin ottaa kaikki tasot.

Joo pikapelillä.. eli mitä pitää ottaa jotta saa pelata sillä nopeammalla temmolla??

meet sinne verkkopeli yhteisön aulaan siellä on niitä pelimuotoja.. Pystyy ite valitseen minkä tasosia vastaan haluaa pelata. Tai sit vaan pelaat niin kauan, että oma tasosi nousee :) Kai se niistä EASW pisteistä on jotenki kiinni emt.

Nyt kyllä kyrsii!:curs: Yritin tänää alkaa pelata änärii, mutta pleikkari ei millään startannu sitä. Otin pelin ulos ja katoin oisko siinä likaa tai jotain vastaavaa ja sitten huomasin että siinä oli helvetinmoinen halkeema! Peli paskana. Eli sinne jäi änärin pelaamiset... :(

HOI! Onko Xboxporukka vielä areenoilla? Oon nyt 66 online-peliä pelannu, puolustava puolustaja ja olis kiva päästä hyvän (suomalaisen) porukan kanssa pelailee? Vieläkö pakkiksella on joku tiimi pystyssä?? Mike?

En tiedä NHL 10:stä enää mut, NHL 11 demo on ainakin boksille ladattavissa :)

Ja se vaikutti pitkästä aikaa taas hyvältä. Realistisimman oloinen änäri tähän mennessä. Mielenkiintoisimpina uutuuksina lonkkataklaus ja syöttöjen kovuuden säätö.

Pitäiskö PS3 demo olla jo saatavilla? Kaverilla ainakin ilmeisesti se jo on, ku sillä lukee nimen vieressä NHL 11 Demo In-game. Itse en tosin löydä sitä demoa helvetti mistään. :evil:

Back
Ylös Bottom