NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Entäs Elitserien?:D

No onhan sm-liigassa hitaampi pelinopeus, mut eikös sitäkin voi muuttaa? Mulle on ihan sama millä pelataan, ku mä pelaan kuitenkin aina sikaa!:D

Mulla on enkka 4 ottelu rangaistusta yhessä pelissä :D Kaikki jäähyt aina huitomisia.

Hoi! Pitäsköhän laittaa änäri välillä koneeseen, ettei pääse taidot ihan ruostumaan :).

Oishan se ihan kivaa vaihtelua codittelulle. Mulla vaan änäri pätkii nykyään ihan vitusti, ei se ennen oo sitä tehny ja nyt on vielä nopeampi nettikin.

E. Joutaisko joku ottamaan yhen liiga tai vs.pelin?

Morjesta, kyselin jo tuolla toisessa ketjussa verkkoliigan perään:
Onkos pakkiksella Nhl 10 -pelissä omaa verkkoliigaa? Jos ei niin, olisko pelaajia esim. maajoukkeilla jonkunlainen kansainvälinen turnaus näin Olympialaisten alla?
Olisiko kiinnostusta, voisin laittaa verkkoliigan pystyyn jos tarpeeksi halukkaita löytyy?

Mäki voisin tulla pelaan pitkästä aikaa..

Mäkin voisin tulla ehkä mukaan. Jos tällä kertaa ottaisi vähän vähemmän pelejä, max. 2peliä jokaista vastaan?

Jos pelataan kansainvälisillä joukkueilla, niin miten joukkueet valitaan, periaatteella nopeat syö hitaat? Voi olla aika epätasaista.:D

Mäkin voisin tulla ehkä mukaan. Jos tällä kertaa ottaisi vähän vähemmän pelejä, max. 2peliä jokaista vastaan?

Jos pelataan kansainvälisillä joukkueilla, niin miten joukkueet valitaan, periaatteella nopeat syö hitaat? Voi olla aika epätasaista.:D

Oisko silleen, et arvotaan neliöllä siin alkuruudussa niin kauan et tulee joku "big 7" -maista (suomi, ruotsi, kanada, usa, venäjä, tshekki, slovakia), sit pelataan peli esim. ja sen jälkeen peli päinvastaisilla jengillä. eli jos ja kun kukaan ei ymmärtäny, ensin esim. tshekki-usa ja seuraava usa-tshekki ja sit on ottelupari pelattu.. Vai onko jollain joku parempi systeemi? Toi ainakin eliminoi joukkueesta saatavan hyödyn.

No arvotaan, eli 7 ensimmäistä ilmoittautunutta ja suoritetaan arvonta minkä tiimin kukakin saa? Loput olisivat tietokoneita?

No arvotaan tiimit, 7 ensimmäistä ilmoittatunutta mahtuu liigaan. Tässä on siis nyt 6 mukana ja yksi paikka siis liigaan olisi avoinna
1. Tutt1s0tur1
2. Dimebag
3. Siloposki
4. Pelles
5. Tryouter
6. afcolicious

Ja arvottavat maajoukkueet:
1. Kanada
2. Venäjä
3. USA
4. Suomi
5. Ruotsi
6. Tsekki
7. Slovakia

Jos ei seitsemättä ilmoittautunutta ala kohta tulemaan, niin pudotetaan seiska joukkue eli slovakia pois. Olisko ok järjestelmä?

Mäki mukana !!!!

Ok, fuufaa on seitsemäs ja viimeinen pelaaja. Mä voin arpoa joukkueet huomenna aamupäivällä, kunhan pääsen koulusta. Tai jos joku jaksaa niin voi suorittaa yön aikana virallisen arvnonnan.

No niin, joukkueet on arvottu ja ne on seuraavat:

Tutt1s0tur1 - Tsekki
Dimebag - Slovakia
Siloposki - Kanada
Pelles - Ruotsi
Tryouter - USA
afcolicious - Suomi
fuufaa - Venäjä

Teen nyt sen verkkoliigan, ilmoittelen kohta salasanat ja liigan nimet.

Verkkoliiga pitäisi olla nyt pystyssä, liigan specsit:
Liigan nimi: Pakkotoisto Olympic
Lyhene: POT (Pakkotoisto Olympic Tournament)
Salasana: pakkis10

Ei muuta kuin liittymään!

Back
Ylös Bottom