NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, joukkueet on arvottu ja ne on seuraavat:

Tutt1s0tur1 - Tsekki
Dimebag - Slovakia
Siloposki - Kanada
Pelles - Ruotsi
Tryouter - USA
afcolicious - Suomi
fuufaa - Venäjä

Teen nyt sen verkkoliigan, ilmoittelen kohta salasanat ja liigan nimet.

Voi Voi kun arpaonni potkas :D Oon aika vaarallinen venäjällä :evil:

Koskas nuo pelit sitten alkaa? Vai pelataanko niitä silloin tällöin ku tyypit on online? Ja pitäskö nuo kaikki olla mulla kaverilistassa että näen koska on online vai miten.. ??? :rolleyes:

No niin, joukkueet on arvottu ja ne on seuraavat:

Tutt1s0tur1 - Tsekki
Dimebag - Slovakia
Siloposki - Kanada
Pelles - Ruotsi
Tryouter - USA
afcolicious - Suomi
fuufaa - Venäjä

Teen nyt sen verkkoliigan, ilmoittelen kohta salasanat ja liigan nimet.

Ohoh, arpaonni potkas..

Pelles ja Siloposki liittykää nopeasti liigaan, että saadaan ekat pelit alkamaan. Sillä fuufaan kanssa jo oltiin nopeita ja pelattiin eka peli. Mutta sitten se heittikin suoraan playoffeihin kun ei muita näkynyt joten liiga piti aloittaa alusta. Tällä hetkellä liigaan ovat joinanneet:
Tutt1s0tur1
fuufaa
Tryouter
Teidän jälkeen pitäisi kai odotella enää dimebagia ja afcoliciousia.

Mä ehdin liittymään tänään illalla tuossa kymmenen pintaan. Älkää nyt viekö multa tuota Ruotsia pois jos te uusia liigoja alotatte :D Ainakaan Suomea halua..

Haha, mullahan ei olis uudessa arvonnassa kuin voitettavaa. Sillä allekirjoittanut ja Dimebag omistavat liigan heikoimmat joukkueet :D

Höpöhöpö.. tekosyitä ;)

Mä olen pelannu niiiin vähän tätä 10 nhllää että jos jollain niin mulla on todellakin vain voitettavaa :D

Me pelattii Tryoutterin kaa tos yks viä äske.. Nollaa se viä sit ku on kaikki liittyny.

Ei jeesus jos noi pelit on sillä hitaalla temmolla niin jätän pelit välittömästi.. niin helvetin tylsää odotella parikyt sekuntia et kaveri luistelee kentän päästä päähän.. :jahas:

En tiedä. Auttaiskohan jos laittaisin säännöt kansainvälisestä NHL säännöiksi?

Pitäs olla samanlainen tempo ku tiimipeleissä.

Se tempo muuten riippuu ihan omasta tasosta.. z31z31:n kaa pelattiin niin oli nopee tempo.

Ken tulee mut voittamaan ny?

No sehän on koko homman suola, hidas tempoiset pelaajat ovat vähän kuin ns. "heittopussi" maita kuten oikeassakin turnauksessa ja ne TOSI/ÄIJÄ pelit alkaa vasta poffeista, jossa siis kohtaavat todennäköisesti ne nopeatempoiset (parhaat tasoltaan) pelaajat :D

Edit. Pelles, monta on liittynyt liigaan? Ei voida aloittaa ennen kuin on se 7 messissä!

1 puuttuu viä.. Nollaa sit ku on 7

dimebag puuttuu

Ei vittu enää nollata ku voitin jo Venäjän :D

Back
Ylös Bottom