NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Vaihdetaan Imuri nimeltä Luongo

Nii se ottaa kaikki pahat ja sit ku vähän sutasee sinnepäi, niin varmaa menee.

Oviella käy flaksi pakkisliigan ulkopuolellakin:

Ovechkin-550x391.jpg

:D

Mitenkäs pleijarit menee, jos joukkueita on vaan seittemän?

kai siitä sit se vika tippuu pois.. varmaa 4 tai 6 parasta. emt.

Oviella käy flaksi pakkisliigan ulkopuolellakin:

Ovechkin-550x391.jpg

:D

Mitenkäs pleijarit menee, jos joukkueita on vaan seittemän?
Lavastettu tilanne, yhtä järjestettyä kuin Ovien vedot pelissä. Ei naurata.

Rupeeks kaikilla oleen jo pelit pelattu ? itellä ois viellä 3 jäljellä...

Repoaki ? Vois pelata mun kaa ne 2, että saan pelit täyteen. Kiitos.

Laittakaahan Vilpurni koville, se uhkaa pahasti mun runkosarjan voittoa.:D

Tää liigapelaaminen on ollut yllättävän mukavaa, kun sarja etenee hyvin. Uutta perään ku tää sarja on saatu pakettiin.:)
09:ssä olin muutamassa liigassa, mut niissä ei kukaan ikinä pelannu..

Jep.. Pitää toi 1 peli viä pelata, niin sit saa huilia.. Ei sormet kestä viä konsoli pelaamista, kun viimeks jotai -04;sta jauhanu pleikka kakkosella.

Mä voisin tulla kans seuraavaan liigaan.. jääny reissaamisen takia vähän vähemmälle nyt pelaaminen!

Tuu tohon vaan.. Ei täs mikää kiire oo, kuhan kaikki vaa pelailee. Timo Jutila Cup ja passu on jutila.

Kaikki jossain kaatamassa ku ei näy peleillä.. Onneks mulla ei oo mitää elämää.

Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.

Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.

Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.

Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.

Aikasemmissa versioissa ainakin on auttanut porttien aukasu modeemista. Tosin jos on piuhalla kiinni niin kannattaa laittaa 3 tai 4 porttiin. Toimii kaikkein parhaiten niistä.

Tää ongelma taitaa olla Jhhi:n päässä, nimittäin meillä oli samaa ongelmaa aikoinaan, pari viime peliä on kuitenkin onnistunut oikein hyvin.

Back
Ylös Bottom