Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En päässy liittymään liigaan, ku näky keskeytysprosentti olevan liian suuri. Pystytkö fuufaa tekee asialle jotain?
Lupaan etten luovuta ihan jokaista matsia, jossa oon tappiolla.:D
Kovat on puheet..Afrohan kaatuu näihin http://www.easports.com/media/play/video/12293955

Kovat on puheet..
Meikäläisen statsit 23-1-5 kertoo semmosta, että fuufaalla tais just lurahtaa kuset housuun..;)
:D
Kyllähän mä vein sua muutenki ku juutalaista..:DPrkl. Afro pyöritti niin pahasti 5vs3 yv:tä, että mun peukola melkein murtu.
Mä oon salkkareitten jälkeen mukana jonkun aikaa, kerho tai liiga.Mites kerhon pelejä tänään vai onko porukat hurahtanu tohon liigaan? Itte linjoilla koko illan.
Menikö Afro ohjaimen vaihto takuun piikkiin?

Vittu me ollaa kovii jätkii!:Dfuufaa sanoi:Mulla levis kans tatti tosta orggis ohjaimesta(vasen siis).. Nyt on käytös tollanen Big ben, jossa on kyl niin helvetin jäykät ne tatit.
En tiedä, mut onko sillä mitään väliä kun kuvakulmia voi vaihdella?Miks vitussa joudun onlinessa koko ajan vierasjoukkueeksi?

Pakko löytää syy tappioputkelle joka alkoi, kun jouduin pelaamaan koko ajan vieraana :DEn tiedä, mut onko sillä mitään väliä kun kuvakulmia voi vaihdella?
Onko BB:n jälkeen liigapelaajia?