NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
CCCP liittyy tohon liigaan kans.. Eli se menee sillee, et kaikki pelaa kaikkia vastaan 3 peliä, sit alkaa pleijarit.

E: Mitä vittua.. Mulla on neljä häviöö, vaikka en oo hävinny kun afrolle.
Neljä pelii ollaan pelattu.:)

Hitto et tulee pitkä sarja.:eek: Mut mikäs kiire täs on, kaikki vaan mukaan.:)

Ok, liigan jäsenet vois lisäillä mut kaverilistoille niin näkis vähän kuka on onlinessa.

PSN: vilpurni

Pitää lisätä.

Hitto et tulee pitkä sarja. Mut mikäs kiire täs on, kaikki vaan mukaan.

Ei se varmaan meekkää noin.. Meinaa kattelin tota pistetilannetta, niin Afrolla oli ainakin jäljellä olevat pelit 0.
Kai se on, että tietty määrä pelejä kaikille ja alkaa pleijarit.

Ei se varmaan meekkää noin.. Meinaa kattelin tota pistetilannetta, niin Afrolla oli ainakin jäljellä olevat pelit 0.
Kai se on, että tietty määrä pelejä kaikille ja alkaa pleijarit.

Se jäljellä olevat pelit tarkoittaa montako peliä sulla on liigassa vielä sitä kyseistä käyttäjää vastaan.

Pystyykö tosta liigasta potkimaan porukkaa pois? En tarkoita että nyt olis tarvetta, mutta jos joku ei pelaa esim. kuukauteen yhtään peliä, niin koko liigan eteneminenhän tyssää sit siihen?
Pystyykö netistä kattomaan mistään liigan tilannetta ja tuloksia ym? EA World tjsp?

E.
Jha sanoi:
Mikähän vaivaa kun mulla on lagittanut älyttämästi tuo liiga ja online. Vaikka onkin aika hidas yhteys niin ennen on toiminut. Joutuuko hommaa nopeemman netin...
Mulla lagaa vaan noi liigapelit, muuten online toimii erinomaisesti.

Mikähän vaivaa kun mulla on lagittanut älyttämästi tuo liiga ja online. Vaikka onkin aika hidas yhteys niin ennen on toiminut. Joutuuko hommaa nopeemman netin...

Pystyy potkii.. Potkitaan ne pihalle, jotka ei saa peliä aikaseks :D

Tänään pelejä? Oon viimeistään tossa 17:sta eteenpäin hakkaamassa änäriä koko hela kvällen.

Ja Afro, VAADIN revanssin.:evil:

Vittu kun mun peukalo ei kestä.. Pari pelii pystyy vetää hymyssä suin, sitten sattuu peukaloon:lol2:

Tänään pelejä? Oon viimeistään tossa 17:sta eteenpäin hakkaamassa änäriä koko hela kvällen.

Ja Afro, VAADIN revanssin.:evil:

Laita vaan viestiä jos haluat liigapeliä pelata. Olen varmaan linjoilla 18-21 välisenä aika. Muutkin vaan laittamaan viestiä jos ette ole pelissä.

Tuo, kun väittää välillä että porukka on joutilaana vaikka ovatkin pelaamassa.

CCCP liittyy tohon liigaan kans.. Eli se menee sillee, et kaikki pelaa kaikkia vastaan 3 peliä, sit alkaa pleijarit.

E: Mitä vittua.. Mulla on neljä häviöö, vaikka en oo hävinny kun afrolle.
Enkös mä johonkin "kerhoon" jo liittynyt? Vai onko eri kuin liiga?

Tulkaahan pelaamaan kerhon pelejä. Ei enää kasetti kestä noita liigapelejä. Syyttävä sormi osoittaa Afroon, sulle ei vissiin toi vieraskoreus oo tuttu käsite?:D

Enkös mä johonkin "kerhoon" jo liittynyt? Vai onko eri kuin liiga?

On.. Liity Timo Jutila Cuppii. Vähän sama kun kaksi tyttöä ja kuppi, ja passu on jutila.

Tulkaahan pelaamaan kerhon pelejä. Ei enää kasetti kestä noita liigapelejä. Syyttävä sormi osoittaa Afroon, sulle ei vissiin toi vieraskoreus oo tuttu käsite?:D
Hei älä ny.:D
Vedetään liiga loppuun ku se on jo niin hyvässä vauhdissa, ei sun tarvi pelata enää ku kerran mua vastaan.;)

Vilpurnin kanssa tiukkaa vääntöö, kaks peliä ollaan pelattu ja molemmat ratkennu viimesellä minuutilla. Joutuu pumppu koville..:D

Vilpurnin kanssa tiukkaa vääntöö, kaks peliä ollaan pelattu ja molemmat ratkennu viimesellä minuutilla. Joutuu pumppu koville..:D

Jälkimmäisessä pelattiin vissiin 3/4 ottelusta erikoistilanteita :D Ja sitä stnan Ovechkinia ei saa kiekosta irti millään :D

Ihan hyvin menny pelit tähän asti omalta kohdalta vaikka vasta ekoja vs pelejä onkin kympissä. Puolustuspäässä tulee ajeltua turhaan ittensä ulos, kun tuo taklaaminen on mitä on tässä versiossa. Ei tunnu äijät kaatuvan jossei ole Jurcina tai Chara taklaamassa. No eiköhän se puolustuspeli viimeistään playoffeihin mennessä sitten ole hanskassa. Toistojatoistoja...

Jälkimmäisessä pelattiin vissiin 3/4 ottelusta erikoistilanteita :D Ja sitä stnan Ovechkinia ei saa kiekosta irti millään :D

Ihan hyvin menny pelit tähän asti omalta kohdalta vaikka vasta ekoja vs pelejä onkin kympissä. Puolustuspäässä tulee ajeltua turhaan ittensä ulos, kun tuo taklaaminen on mitä on tässä versiossa. Ei tunnu äijät kaatuvan jossei ole Jurcina tai Chara taklaamassa. No eiköhän se puolustuspeli viimeistään playoffeihin mennessä sitten ole hanskassa. Toistojatoistoja...

Ei helvetti.......... Pelaatko vasta ensimmäisiä pelejä kymppiä? Aika hyvin tuntuu ohjain istuvan käteen. Ei muuta ku oma ukko kehiin ja mukaan kerhopeleihin.:thumbs:

Ei helvetti.......... Pelaatko vasta ensimmäisiä pelejä kymppiä? Aika hyvin tuntuu ohjain istuvan käteen. Ei muuta ku oma ukko kehiin ja mukaan kerhopeleihin.:thumbs:

Ei kyllä EASHL pelejä on tullu pelattua, mutta näitä versus pelejä ei vielä ennen tätä.

Edit. Ei juma tuota Fuufaan Luongoa :D Tuollaset maalivahdit pitäs lailla kieltää :D

Back
Ylös Bottom