NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
En päässy liittymään liigaan, ku näky keskeytysprosentti olevan liian suuri. Pystytkö fuufaa tekee asialle jotain?

Lupaan etten luovuta ihan jokaista matsia, jossa oon tappiolla.:D

En päässy liittymään liigaan, ku näky keskeytysprosentti olevan liian suuri. Pystytkö fuufaa tekee asialle jotain?

Lupaan etten luovuta ihan jokaista matsia, jossa oon tappiolla.:D

Joo sitä ei saa näköjään enää vaihdettua.. Pikkupasi, poistu hetkeks siitä liigasta niin saan tehtyä uuden.

Kovat on puheet..:rolleyes:
Meikäläisen statsit 23-1-5 kertoo semmosta, että fuufaalla tais just lurahtaa kuset housuun..;)
:D

Niin kovat, että ohjaimetki hajoo saatana :D

Prkl. Afro pyöritti niin pahasti 5vs3 yv:tä, että mun peukola melkein murtu.

Mites manual passingin kovuuteen voi vaikuttaa? Pitämällä nappia pidempään pohjassa? Silti tuntuu, että syötöt on tuollaisia tussuja..

No mitä kovempi vauhti pelaajalla, sitä kovempi syöttö.

Mites kerhon pelejä tänään vai onko porukat hurahtanu tohon liigaan? Itte linjoilla koko illan.

Menikö Afro ohjaimen vaihto takuun piikkiin?

Mites kerhon pelejä tänään vai onko porukat hurahtanu tohon liigaan? Itte linjoilla koko illan.

Menikö Afro ohjaimen vaihto takuun piikkiin?
Mä oon salkkareitten jälkeen mukana jonkun aikaa, kerho tai liiga.:)

En löytänyt takuukuittia, mutta sain ite korjattua ton toisen edes jotenkin toimivaks, vähän hepposalta se tatti kuiteskin tuntuu.:(
Ei uskalla kauheen kovaa luukuttaa ettei leviä uuestaan.:D

fuufaa sanoi:
Mulla levis kans tatti tosta orggis ohjaimesta(vasen siis).. Nyt on käytös tollanen Big ben, jossa on kyl niin helvetin jäykät ne tatit.
Vittu me ollaa kovii jätkii!:D

Mulla levis kans tatti tosta orggis ohjaimesta(vasen siis).. Nyt on käytös tollanen Big ben, jossa on kyl niin helvetin jäykät ne tatit.

Mulla on kanssa kahdesta ohjaimesta nuo vasemmat tatit jumissa. Lisäksi molemmista takakansi halki ja toisesta puuttuu jo paloja. Eihän nää kestä ollenkaan.

Kauan toi TJC-Liiga kestää, tuleeko lopussa pudotuspelit vai onko tää pelkästään runkosarja?
Fuufaa, et todellakaan saa Seminiä.;)

Oisko pelaajia kohtapuolin?

Miks vitussa joudun onlinessa koko ajan vierasjoukkueeksi?

En tiedä, mut onko sillä mitään väliä kun kuvakulmia voi vaihdella?:)

Onko BB:n jälkeen liigapelaajia?
Pakko löytää syy tappioputkelle joka alkoi, kun jouduin pelaamaan koko ajan vieraana :D

CCCP liittyy tohon liigaan kans.. Eli se menee sillee, et kaikki pelaa kaikkia vastaan 3 peliä, sit alkaa pleijarit.

E: Mitä vittua.. Mulla on neljä häviöö, vaikka en oo hävinny kun afrolle.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom