NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Prkl, eilen oli hyvää peliä hcq:n kanssa, mut sit multa katkes. Hcq istui vissiin 8 minuuttia putkeen boksissa väkivaltaisuudesta, vaikkei tehnyt muuta ku seisoi vihellyksen jälkeen ylhäisessä yksinäisyydessään maalin vieressä.:D

Tänää vois ottaa joskus viien jälkeen?

Prkl, eilen oli hyvää peliä hcq:n kanssa, mut sit multa katkes. Hcq istui vissiin 8 minuuttia putkeen boksissa väkivaltaisuudesta, vaikkei tehnyt muuta ku seisoi vihellyksen jälkeen ylhäisessä yksinäisyydessään maalin vieressä.:D

Tänää vois ottaa joskus viien jälkeen?

Vähän ihmettelin tuota jäähyä. En tosiaankaan tehnyt mitään. Taisin saada siitä 2min. Ajattelin jo et jouduinko suihkuun, kun ei ukkoo näkynyt missään:) Muut äijät kävi moneen kertaan jäähyllä siinä välissä.

Varmaa joku bugi tai jotai ?. Tos on muutenkin välillä vähän bugeja, kun maalivahdit näkyy välillä alotuksissa ja pelaajat vastustajan vaihtoaitiossa.:lol2:

E: Saitteko eilen sen postin? Toivottavasti PSN ei ny maksulliseks tuu.

Viimeksi muokattu:
Varmaa joku bugi tai jotai ?. Tos on muutenkin välillä vähän bugeja, kun maalivahdit näkyy välillä alotuksissa ja pelaajat vastustajan vaihtoaitiossa.:lol2:

E: Saitteko eilen sen postin? Toivottavasti PSN ei ny maksulliseks tuu.
Konsolifinillä oli jotain juttua, että kyseessä olisi jonkun elämäänsä kyllästyneen säälittävä ketjukirje tjsp.:D

Aijaa :D Ja mä lähettelin sitä eteenpäin muna pystyssä.

Laitetaanko tollanen VS Liiga pystyy ? Eiks siinä pelata ihan omilla tiimeillä normi peliä ?

Toi liiga ois ihan kiva, vähän vaihtelua niihin tiimipeleihin, ja nähtäis kuka oikeasti on se supertähti..;)

Tänään olen linjoilla, jos saan ohjaimet korjattua.:D

22.00 voisin tulla hieromaan hanskaa naamoihin..

Nyt on liiga pystyssä. Se on nimeltään Timo Jutila Cup, eli TJC :D. Salasana on luonnollisesti jutila :D

Nyt on liiga pystyssä. Se on nimeltään Timo Jutila Cup, eli TJC :D. Salasana on luonnollisesti jutila :D
Aha...:D

Mulla on ainakin pari päivää taukoa, kunnes saan uuen ohjaimen. Äsken vähän kokeilin, mutta ei tuu mitään ku jää tatti pystyyn.:jahas:

Pikkupatsen lisäsin eilen joukkueeseen, ei muuta ku kovaa peliä.:D

Valitaan joku joukkue, esim. Saipa tai vaikkapa Oilers, sillä pelataan muita liigalaisia vastaan. Oma joukkue pysyy aina samana.

E. Mä varaan Washington Capitalsin!:D

Otin jo Canucksin ;) Oon aika vaarallinen Vancouverilla ;)

Back
Ylös Bottom