NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Niin on.
Mulla on varastossa yks +5:nen nopeuteen. Ennen kun ostan alotusboostia, niin hommaan uudet luistimet ihan kokeillakseni että saanko ton varastossa olevan nopeusboostin käytettyä.

Fuufaa: Olethan sä varmasti täysi-ikäinen?:lol2:

Jos haluan käyttää ton nopeuden +5 boostin, ni joudun ottamaan voimahyökkääjä-tehosteen pois päältä. Vittu mitä paskaa...:jahas:

E. Ja mun ei ole järkeä ostaa alotusboostia, kun en pysty sitä käyttämään jos haluan pitää ton tehosteen päällä.

osta mullekki jotain kivaa:haart: saat ensviikolla takasi :pano:

Juzzista ja afrosta tullu boostihirmuja :lol2:

mitä isot edellä sitä pienet perässä ;)

Tänää vois taas harjotella illalla.. oon himas viimeistään klo.23
Mäki voisin jonku boostin vielä ostaa ku mulle jäi sinne tilille muutama euro rahaa :dance:

JES! sain sen kortin toimii :D Tein viä yhen tilin ja nyt lähti pelittii.. Toi mun uus tunnus on fuufaa1.

Nyt vähän homostelu ehosteita :)

Viimeksi muokattu:
Miks sä afro uudet luistimet ostasit? Eikös sulla ole jo se paketti??

Miks sä afro uudet luistimet ostasit? Eikös sulla ole jo se paketti??
Ihan vaan kokeillaakseni, että saanko käytettyä sitä jo ostettua +5 boostia. Ei tarvi ostaa uusia luistimia, koska selkis että samalla häviäis voim.hyök-tehoste paketti. Eli ostin turhaan ton nopeus boostin. Uuden kypärän voisin ostaa, siihen saa faceoff boostin.:)

Onkos niissä jossain kypärässä 3 boostipaikkaa? Tuossa mun pipossa on vaan 2 :(
Se ristikolla oleva kypärä ois helmi :D

Mitä vittua, en tajunnutkaan että mulla oli tuola "ominaisuudet" valikkossa paljon pisteitä, jolla pystyn kehittämään ukkoa. :hyvä:
Kohta astuu kentälle täysin uusi Afro!:rock:

Mitä vittua, en tajunnutkaan että mulla oli tuola "ominaisuudet" valikkossa paljon pisteitä, jolla pystyn kehittämään ukkoa. :hyvä:
Kohta astuu kentälle täysin uusi Afro!:rock:

:hyvä: Mäki huomasin ne samalla ku ostin noita boosteja. Tarvis varmaan vaihtaa pipo sit kultakypärään niin sais laukauksiin vielä vähän tarkkuutta lisää :)

Mulla on kultakypärä 1.95 egee

Otin kultakypärän, sit +5 taklauksii ja Sniperpackin :haart:

Peliä ny ?

Viimeksi muokattu:
Mää taas ajattelin pelaamalla hommata ne kamat. Alotin BaPin ja pelasin tarvittavat 40 peliä
ja sitten ajattelin simuloida loppu runkosarjan. Valmentajahan siitä suivaantu ko ei muka
pelit mene niinkuin pitäs ja lopuksi tj heitti runkosarjan lopulla farmiin...
Eli ei taida tulla tarvittavia palkintoja tällä kaudella eikä stanleytä. Ehkä ens kaudella,jos tuota jaksaa vielä jauhaa...

Mää taas ajattelin pelaamalla hommata ne kamat. Alotin BaPin ja pelasin tarvittavat 40 peliä
ja sitten ajattelin simuloida loppu runkosarjan. Valmentajahan siitä suivaantu ko ei muka
pelit mene niinkuin pitäs ja lopuksi tj heitti runkosarjan lopulla farmiin...
Eli ei taida tulla tarvittavia palkintoja tällä kaudella eikä stanleytä. Ehkä ens kaudella,jos tuota jaksaa vielä jauhaa...

Toi tossa just vituttaa.. Pelaat eka 20 peliä ja oot ykköskentässä, tienaat 10millii kaudelta, teet 200pistettä ja sit simuloit muutaman, niin tienaat sen 10milliä farmissa :D Voi vittu saatana.

Back
Ylös Bottom