NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa ihan oikeasti tehdä mieli ostaa tehosteita. Ei no vedot uppoa, oon vaihdellu tota ukkoa kikkailijasta,voimahyökkääjäksi ja sniperiksi, en enää tiedä millä se oli sillonku sain tehtyä noi 12maalia :D nyt on erittäin kuiva kausi menossa.Itseluottamus kadoksissa ja alkjaa vituttamaan ihan just.

Niin on.. Peliä nyt ?????!?!?!?!? heti

Niin alkas.. Mut en oo saanu tota mun visaa toimii mitenkää.. Kahella eri kortilla koittanu

Jos noita tehosteita ostas nii kannattaako se ostaa semmonen paketti esim snaipperi vai erikseen niitä saatanan rumia pipoja luistimia ja hanskoja.

On niin saamarin paska tuo ukko millä ei oo tehosteitä että huhhuijjaa. Aina menettää kiekon, kaatuu ja syöttää minne sattuu jos syöttää ollensakkaan.

Sitten vielä yks juttu. En oo vielä kertaakaan saanu katkastua syöttöä tuolla R1 napilla vaikka kuinka hollilla oisi. Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa??

Oon koittanu oikeella visalla ja kahella electronilla.. Tiedot oikein, mut ei silti pelitä..

Jos noita tehosteita ostas nii kannattaako se ostaa semmonen paketti esim snaipperi vai erikseen niitä saatanan rumia pipoja luistimia ja hanskoja.

On niin saamarin paska tuo ukko millä ei oo tehosteitä että huhhuijjaa. Aina menettää kiekon, kaatuu ja syöttää minne sattuu jos syöttää ollensakkaan.

Sitten vielä yks juttu. En oo vielä kertaakaan saanu katkastua syöttöä tuolla R1 napilla vaikka kuinka hollilla oisi. Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa??
Mä ostin voimahyökkääjä-paketin ja siinä tuli kultanen maila ja luistimet, kyllä ukkeli siitä vähän piristyi.:) En oo kauheesti perillä noista tehosteista, ajattelin sen verran vielä uhrata jossain vaiheessa, että ostan ehkä uudet luistimet ja +5 tjsp. jos sitä kautta sais vähän lisättyä esim. nopeutta. En mä tajuu.:D

Onks tämä uusi änäri nyt sitten joku vitun habbohotelli vai mitä te tuunaatte?

Alotuksia ei voita ku 10%, sitte viime pelissäki ihan ok meni mutta meillä oli vissiin 4 laukausta, ei helvetti ole todellista! :D Vituttaa oma huonous ihan saatanasti mut pakko se on vaa opetella :D

ihan pakko ostaa tehoja jos haluaa pärjätä, jää ihan jalkoihin ja vedot ei uppoa millään. Aika kusista hommaa kyllä toisaalta ettei normi ukolla voi pärjätä kohta.

Alotuksia ei voita ku 10%, sitte viime pelissäki ihan ok meni mutta meillä oli vissiin 4 laukausta, ei helvetti ole todellista! :D Vituttaa oma huonous ihan saatanasti mut pakko se on vaa opetella :D

ihan pakko ostaa tehoja jos haluaa pärjätä, jää ihan jalkoihin ja vedot ei uppoa millään. Aika kusista hommaa kyllä toisaalta ettei normi ukolla voi pärjätä kohta.

Juuh.. 2-3 jos pelaa niin menee ihan okei, mut jos 5 niin hirveetä sähläystä ja kiekkooo vaikee saada sitä keskialuetta pidemmälle

Noi alotukset on tosiaan perseestä, en ymmärrä miten oon niissä niin paska. 1 vs 1 onlinessa voitan helposti yli puolet. Muuten tykkäisin olla centterinä hakemassa kiekkoa alhaalta ja jakaa laitoihin.. Samoin 1vs1 harhautukset, nekään ei onnistu millään.
Jatkossa vois yrittää sitoa enemmän ja näin pidettyä kiekkoa hyökkäysalueella. Kuhan vaan potkitaan sitä kiekkoa omille.
Sellanen vinkki, että jos mulla on kiekko hyökkäysalueella, niin kannattaa hakea paikkaa takatolpalta.;)

Kyllä normiukolla voi pärjätä, ei noi tehosteet kuitenkaan niin ylivoimaisia ole. Kai.:D
Meiän joukkueen ongelmat on ihan muualla kun tehosteitten puutteissa.:)

Menihän meillä eilen jo vähän paremmin.. lyhyitä nopeita syöttöjä tuli jo paljon enemmän ku ennen. :)
Mut sitokaa ne kaverit laitaan.. tässä pysähtyy kaveri niin harvoin taklaamalla. Ja hyökkäyspäässä huomasin että jos meidän kaveri sidottiin niin kukaan ei menny hakemaan kiekkoa vaan tultiin jo keskialueelle odottamaan vastustajan hyökkäystä.
Eikös afro niitä boosteja saa alotuksiin??

Menihän meillä eilen jo vähän paremmin.. lyhyitä nopeita syöttöjä tuli jo paljon enemmän ku ennen. :)
Mut sitokaa ne kaverit laitaan.. tässä pysähtyy kaveri niin harvoin taklaamalla. Ja hyökkäyspäässä huomasin että jos meidän kaveri sidottiin niin kukaan ei menny hakemaan kiekkoa vaan tultiin jo keskialueelle odottamaan vastustajan hyökkäystä.
Eikös afro niitä boosteja saa alotuksiin??
Kyllä alotuksiinkin saa boostia, ite ostin kuitenkin jo aiemmin yhen +5:n, mutta musta tuntuu että en voi käyttää sitä muuhun kun nopuden lisäämiseen. Pitää tarkistaa vielä.
Löytyykö kello kahen ja viien väliltä pelaajia?

Löytyy.

E: Soitin pankkiin tosta luottokortti jutusta.. Op:llä ei ollut mitään vikaa, ja Nordean kortissa ei ollut mitää vikaa.. Koitan nyt ettiä PSN asiakaspalvelu numeroo.. PERKELE!

Viimeksi muokattu:
Kyllä alotuksiinkin saa boostia, ite ostin kuitenkin jo aiemmin yhen +5:n, mutta musta tuntuu että en voi käyttää sitä muuhun kun nopuden lisäämiseen. Pitää tarkistaa vielä.
Löytyykö kello kahen ja viien väliltä pelaajia?

Eikös siellä ole erikseen boostit laukauksien nopeuteen, tarkkuuteen jne.. eli varmaan myös alotuksiin on omat boostit.

Eikös siellä ole erikseen boostit laukauksien nopeuteen, tarkkuuteen jne.. eli varmaan myös alotuksiin on omat boostit.
Niin on.
Mulla on varastossa yks +5:nen nopeuteen. Ennen kun ostan alotusboostia, niin hommaan uudet luistimet ihan kokeillakseni että saanko ton varastossa olevan nopeusboostin käytettyä.

Fuufaa: Olethan sä varmasti täysi-ikäinen?:lol2:

eikö kaikki jäsenet saa ton +5 nopeuden ku pakkis tekee 200maalia?

Kattelin niin on avautunu jotkut luistimet (3paikkaa), kun voitti 10tappelua beapro modessa. Sitte ostin mailaan rannevedon tarkkuuden ja voimakkuuden +5. Katsotaan onko niistä mitn hyötyöä, illalla vois tulla pelailee.

Niin on.
Mulla on varastossa yks +5:nen nopeuteen. Ennen kun ostan alotusboostia, niin hommaan uudet luistimet ihan kokeillakseni että saanko ton varastossa olevan nopeusboostin käytettyä.

Fuufaa: Olethan sä varmasti täysi-ikäinen?:lol2:

Vittu rupesin toss miettimään, että mitäköhän oon sinne kirjottanu iäks aikoinaan kun ekaa kertaa reggasin. Mut ei auttanu.

Tein uuden tilin ja kaikki tiedot oikein, ja ei vielläkää :david::david::david::david:

Back
Ylös Bottom