Nhl 08

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Vuosi vierähtää pelottavan nopeasti, sillä nyt on ekat tiedot NHL 08:sta tullut esille. Hemmetti että ei malta odottaa sitä. Tässä hieman tietoa, mikä kaivoin tuolta saloista:

Näköjään NHL 08 tekijät keskittyvät luistelun kehittämiseen. Luistelu oli surkeaa NHL 07:ssa ja puolustaminen sitä myötä vaikeaa, mutta puolustamisen pitäisi helpottua luistelun parantumisen vuoksi uuteen NHL-peliin.

Puolustajat taklaavat hyökkääjiä hanakammin, joten on odotettava omia pelaajia hyökkäyksiin ja syötellä sitten niille, ettei jää jyrän alle. Kun NHL 07:ssa kikkailtiin oikealla tatilla, niin NHL 08:ssa voi vielä tehdä erilaisia comboja painelemalla liipaisimia oikean tatin lisäksi.

NHL 07:ssa luisteltiin kokoajan täysillä, mutta NHL 08:ssa voi "kävellä" kiekon kanssa. Jos laitat vasenta tattia hiukan ylöspäin, niin pelaaja "kävelee" ja kun laitat sitä enemmän ylöspäin, niin vauhti nousee. Kun tatti on niin ylhäällä kun voi olla, niin pelaaja luistelee täysillä. Jos luistelet eteenpäin (tatti ylhäällä) ja sitten laitat tatin nopeasti oikealle, niin pelaaja tekee jyrkän käännöksen, missä vauhti kärsii, mutta pelaaja ei joudu taklatuksi. Nopeat pelaajat loistavat tämän vuoksi.

Taklauksia on uudistettu. Joskus pelaaja vain taklaa toisen pelaajan irti kiekosta, joskus toinen pelaaja kaatuu ja isot pelaajat/hyvät taklaajat turttaavat kauhean mällin.

Uusista pelimuodoista ei puhuttu mitään eikä myöskään nettipelistä. Minipelejä pelissä ei nähdä, mutta voit harjoitella kuin ammattilaiset harjoittelevat eli voit treenata ylivoimaa, alivoimaa, hyökkäyksiä jne. Uutena on myös All Star Taitokisa!

Grafiikka on hyvää, mitä se aina on ollut. NHL 08 piirtää 60 kuvaa sekunnissa eli FPS on 60.

Vielä kuvia pelistä täältäpäin:
http://xbox360.ign.com/articles/794/794764p1.html

Julkaisu luultavasti siinä syyskuun alussa. Tarkkaa tietoa ei vielä ole...

Tosta livestä sen verran, että uskon kyllä sen parantuvan, koska olihan 07 aikalailla raakile, jossa oli bugeja helvetisti. Nyt vielä kun PS3 käyttää samaa moottoria, niin tuskin on varaaa hirveästi mokailla niinkin tärkeää osaa kuin live piloille.

Ja yksi asia kiinnostaa juuri änärin livessä suunnattomasti. Mitä jotkut pelaajat tekevät sen tauon aikana, jonka usein ottavat kun joutuvat tappioasemaan? Nimittäin mulle on käynyt lukuisia kertoja niin, että olen kolmannessa erässä mennyt johtoon, jonka jälkeen vastustaja on pistänyt pausen. Pausen jälkeen peli varppailee takaisin päin ajassa ja samaa aloitusta käydään samasta kellonajasta monta kertaa. Sitten peli jatkuu ja lagi on armoton.

Jotain torrenttijuttuja olen kuullut, notta uppikaista tukitaan tai jotain.

Hmh... Mulle vieras juttu, mutta on tosiaan noita live-pelejäkin vähemmän kasassa ku sulla.

Kaikenlaisia paskahousuja sitä kyllä on, jotka alkaa purnaamaan heti tappion kohdatessa ja alkaa laitteet vinkuu sen jälkeen.

Toivoisin kyllä, että noi suuremmat bugit olis 08:sta poissa. Pari kertaa ollu just jotain ihan käsittämättömiä maaleja, joka vituttaa ihan tosissaan ku on tiukka peli.

PC:llä tullut pelattua jo monta vuotta ea:n nhl:ää ja alkaisi olla uudistuksen paikka. Mitää uudistuksia ei ole tullut moneen vuoteen ja saa nähdä tuleeko tänäkään vuonna.
Xboxia en ole ostamassa yhden pelin takia kuitenkaan.

Itse hommasin Xboxin Maddenina takia, mutta toi NHL07 on ihan kiva peli.. ainoastaan harmittaa se että pakki ajaa aina tilanteesta ohi ja vastustaja yksin läpi.
Toivottavasti 08 korjaa ongelman

Taitaa jäädä 08 hankkimatta, kun 07:kaan en jaksanut paria viikkoa kauempaa pelata.

EA:n änäreissä vituttaa yli kaiken se, että vastustaja (kone) tekee maalin sitten kun se haluaa.. vaikka lämärinä keskiviivalta. Mun viimeisin änäri on NHL 06 (Xbox).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
EA:n änäreissä vituttaa yli kaiken se, että vastustaja (kone) tekee maalin sitten kun se haluaa.. vaikka lämärinä keskiviivalta. Mun viimeisin änäri on NHL 06 (Xbox).

Ei tällästä ongelmaa oo enään tässä viimeisimmässä änärissä... Saati sitten seuraavassa.

Ja noi radikaaleimmat räkämaalit taitiin nähä joskus 2002 parissa, ei enään oo niin pahoja varmoja häkkejä.

Juu. Samaa mieltä... Ja yleensäkin toi luistelu (mihin nyt onneksi puututaan) vaatii eniten korjaamista. Näppärä listä myös toi, että voi harhauttaa ihan kunnolla. Eli heittää vaikka kiekon toiselta puolelta tai vaikka haarojen välistä ja mennä itte vierestä ohi. Sellasta oon haaveillu jo jonkin aikaa.

Veskat ym liikeet varmaan on samat ku 07:ssa, mutta haaveilisin kuitenkin veskan toimintaankin vähän älyä lisää. Monesti mokke on jäänyt seisomaan ku kiekko on jaloissa, ja sitten jossain vaiheessa onkin lamppu syttynyt.

Ja kaiken tän hehkutuksen keskellä vielä pitää toivoa, että toi "ALL-STARS" tapahtuma olisi hauska, mutta ei kuitenkaan ihan pelleilyksi vedetty. Tollaset buustit, lisää hyvin pelin ikää... Toivottavasti.

Ei tällästä ongelmaa oo enään tässä viimeisimmässä änärissä... Saati sitten seuraavassa.

Ja noi radikaaleimmat räkämaalit taitiin nähä joskus 2002 parissa, ei enään oo niin pahoja varmoja häkkejä.
Mitä uudempi änäkki, sitä räkäsemmät maalit koneelta. PC:llä oon aina pelannu ja tuntuu, ettei oo mitään rajaa, mistä se maali tehdään. Se vaan tehdään, kun kone haluaa. Tää on tosin oma huomio, eikä siitä kannata kiistellä ;)

Veskat ym liikeet varmaan on samat ku 07:ssa, mutta haaveilisin kuitenkin veskan toimintaankin vähän älyä lisää. Monesti mokke on jäänyt seisomaan ku kiekko on jaloissa, ja sitten jossain vaiheessa onkin lamppu syttynyt.

Ei kuitenkaan vedä vertoja Nhl2k7:lle, jossa veskarit saattavat satunnaisesti mennä nurkkaukseen seisoskelemaan kesken pelitilanteiden. Minkähän ihmeen takia noihin lätkäpeleihin ei ole voinut tehdä päivityksiä liveen, ihan hirvittävän räikeitä bugeja, ja luulisi että kovin yksinkertaisia korjattavia mutta ei.

Nhl 07 jäi muuten itseltäni kesken kun hommasin 2k7:n, muistuttaa pelattavuudeltaan huomattavasti enemmän oikeaa lätkää jos jaksaa pieniä viilauksia säätöihin tehdä, vaikka graafisella puolella onkin jäljessä EA:n peliä. Aiheuttaa jostain syystä lisäksi huomattavan paljon vähemmän ohjaimen satunnaista liikkumista olohuoneen ilmatilassa. Voisikin kokeilla tuota ea:n peliä iltasella, jos alkaisi maistumaan taas.

Mä en oo vielä päässy tohon 2k sarjaan. Tai pelasin tota 2k7 demoa, ja oli kyllä mun mielestä ihan hirvee... 2k6:ssa parasta oli äänet, mutta siihen jäi sekin.

Olis kyl suotavaa, että liven kautta tulis jotain päivityksiä kauden mittaan... Rosteripäivityksiä tuleekin jopa aika usein, mutta bugit jne sais kanssa päivittää yhtä vilkaaseen tahtiin. Parasta olis tietty se, että ei olis bugeja tossa 08:ssa ollenkaan. ;)

Mitä uudempi änäkki, sitä räkäsemmät maalit koneelta. PC:llä oon aina pelannu ja tuntuu, ettei oo mitään rajaa, mistä se maali tehdään. Se vaan tehdään, kun kone haluaa. Tää on tosin oma huomio, eikä siitä kannata kiistellä ;)

Saman huomion olen tehnyt pc nhl07 versios, mutta kaverin kanssa pelatessa. Ei tarvi kuin tulla siniviivan yli, koittaa ja sinne menee, ja yleensä vielä 2-3 putkeen. :curs: Joskus myös tullut maali niin että on painanut useamman kerran lämyä niin oma pakki laukoo kiekon saatuaan hirveän vedon omasta päästä toiseen maaliin.:D

Tässä vähän uutta tietoa vielä, että mitä milläkin koneen versiolla on tiedossa. Taas saa siis PS2 ja PC käyttäjät hakata päätä seinään.

Hio taitosi huippuunsa, jotta saat kaiken irti NHL 08:n räjähtävästä lätkätoiminnasta. Yhdistele ennennäkemättömiä voimaa, nopeutta ja pehmeitä käsiä ja kehity nuoresta lupauksesta NHL:n kuumimmaksi supertähdeksi. Käytä apunasi paranneltua taitotikkua (Skill Stick) laukoaksesi mihin maalin kohtaan tahansa, kikkaillaksesi ohi vastustajien tai taklataksesi vastustajat jäähän matkallasi NHL:n dominoivimmaksi pelaajaksi. 29 AHL-joukkueen lisääminen, parannellut kikka- ja taklauskontrollit sekä luovat peliominaisuudet takaavat, että yksikään lätkäpeli ei enää tunnu samalta NHL 08:n jälkeen.

Tärkeimmät toiminnot

Taitotikku tarjoaa huippuhetket (PC, Xbox360, PS3, PS2)

Lauo, kikkaile ja syöttele tiesi kentän päästä toiseen jäätävillä hyökkäyksillä. Vastavuoroisesti anna puolustuspäässä vastustajien kokea massiiviset vartalotaklaukset tai riistä kiekko yksinkertaisella oikean tatin kosketuksella.

Mukana myös AHL-liiga (PC, Xbox360, PS3, PS2)

Valitse suosikkisi 29 American Hockey League -joukkueen joukosta ja taistele tiesi Calder Cupin voittajaksi. Lisäksi pelattavissa on huipputasokas, kotoinen SM-Liiga sekä maajoukkueet.

Paranneltu tekoäly (PC, Xbox360, PS3, PS2)

Uusi maalivahtien tekoäly auttaa veskareita ennakoimaan suoraan syötöstä ammuttuja kuteja ja estämään maalintekoyritykset mailallaan. Tietokonepelaajien kehitetty logiikka helpottaa pelaajien kiekonkäsittelyä ja suoraan lennosta tapahtuvia vaihtoja.

Tee omat pelikuviosi (Xbox360 ja PS3)

Valitse haluamasi joukkue treenipelitilaan ja opeta koneen ohjaamille pelaajille haluamasi hyökkäys- ja muut kuviot kussakin tilanteessa. Haluatko ruokkia pakkiasi viivalla suoraan syötöstä -laukaukseen? Nauhoita tarkat kuviot jokaiselle pelaajalle ja seuraa, miten tekoälyn ohjaamat pelaajat toteuttavat ne pelissä.

Uusittu luistelumoottori (Xbox360 ja PS3)

Uusi, analogiohjaimen avulla tapahtuva vauhdin kontrollointi antaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa pelaajan luisteluun - liu’u hyökkäysalueelle tai spurttaa ohi vastustajan puolustajan. Täysin uusitut luisteluanimaatiot ja -herkkyys mahdollistavat vauhdin säilyttämisen tai tiukat kurvaukset välittömän suunnanvaihdoksen tekemiseksi.

Realistinen pelaajien välinen kommunikaatio (PS2)

Moninpelitilassa tapahtuva kommunikaatio ottaa oppinsa suoraan oikeasta lätkästä - pyydä kiekkoa itsellesi lyömällä mailan lapaa jäähän.

Taas pitää yks vuosi tahkota samaa paskaa. Jotaki onneks parannettu.
Tuota "tee omat pelikuviosi" oon odottanut jo kauan aikaa. Olisi se niin hienoa tehdä hyökkäyskuvio, jossa pelaajat jopa olis niillä paikoilla jonne haluaa.
Onneksi noi vaihdot kans korjattu, kiva oli aina kesken yv:n huomata että mihinkäs ne muut pelaajat lähti ja muutenkin tuli liikaa läpiajoja näistä vaihtovirheistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom