Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äy. Hitto kun ei ole ylimääräistä 600 euroa. Tahtois pleikka kolmosen :( Noh kai toi on vaan pakko hankkia kakkoselle. PeeCeellähän ei tunnetusti änäri pelejä pysty pelaamaan kukaan, joten sekin on pois suljettu vaihtoehto...
Miten te pojat jaksatte ostaa aina uuden änärin?
Ite olen hakannut NHL 04 xboxillani kohta jotain 20päivää (näkyy tilastoista) yhteensä. Siinä oleva dynasty mode on ihan ykkönen, ei tee mieli ees hankkia uutta änäriä, kun toi on kesken.. Pelaan beginner-tasolla dynastya, voitan joka ottelun 20-0 :D, näin mun mielestä pal kivempi, sen sijaan jos ottaa hikisen voiton 2-1 vaikeimmalla tasolla. Tällä hetkellä yritän semmosta, että jokasella mun joukkueen pelaajalla olisi kauden loputtua pisteitä enemmän, kuin kenelläkään vastustajalla..Tarttee siis saada jotain 170pistettä kaudessa väh./pelaaja. Omalla pelaajalla olen kerännyt n.5000 pistettä ja taitaa olla kausi 12 menossa .. Pelaan siis Dynastyssa jokaisen pelin, joten kestää about 3 vuotta ku saan sen loppuun...Harkitsen sitten vasta uusimman änärin hankintaa :D
Ootteko ite jostan änärissä saavutetuista jutuista ylpeitä?
Eilen pääsin näkemään beta-versiota 08:sta ja täytyy sanoa, että jos ne ei tota enään ryssi (mikä on käytännössä mahdotonta) niin 07 on ihan paperia 08:n rinnalla. Siis huh huh... Aivan törkeen hyvä peli tulossa. Animaatiot, grafiikka, pelaaminen, äänet... Kaikki on parempaa ku 07:ssa.
Eilen pääsin näkemään beta-versiota 08:sta ja täytyy sanoa, että jos ne ei tota enään ryssi (mikä on käytännössä mahdotonta) niin 07 on ihan paperia 08:n rinnalla. Siis huh huh... Aivan törkeen hyvä peli tulossa. Animaatiot, grafiikka, pelaaminen, äänet... Kaikki on parempaa ku 07:ssa.
20.9 on julkaisu, joten siihen asti vielä kuolaa valumaan.
Ja olihan Kride 07 jo ihan saatana kova... Tai siis oli x360:llä.
Ei auta muuta ku niiden ostaa uudemman sukupolven konsoli.