Nhl 08

Toivottavasti tossa 08:ssa on rankkarit niinku jossai aiemmissa nhl:issä. :P Tylsää jos pitää tahallaa pelata tasapeli et pääsee rankkareille. :D

Änäri 07:ssa kusi, kun ei ollut kunnon taklauksia. Taklasit pelaaja ja lopputulos oli, että se vain syötti kiekon ettenpäin. Kyllä kunnon taklaajalla(tyyliin Pronger) pitää vihun levyttä pitkin pituutta.

Onko kukaan seurannut oliko EA:lla esillä NHL 08 E3-messuilla? Olis ihan mielenkiintoista nähdä eroaako peli juurikaan viimevuotisesta X360-versiosta.

Kilpailevaan NHL2k8:aan on muuten ainakin osittain matkittu tuo Skill Stick -systeemi :rolleyes:

Miten te pojat jaksatte ostaa aina uuden änärin? :)
Ite olen hakannut NHL 04 xboxillani kohta jotain 20päivää (näkyy tilastoista) yhteensä. Siinä oleva dynasty mode on ihan ykkönen, ei tee mieli ees hankkia uutta änäriä, kun toi on kesken.. Pelaan beginner-tasolla dynastya, voitan joka ottelun 20-0 :D, näin mun mielestä pal kivempi, sen sijaan jos ottaa hikisen voiton 2-1 vaikeimmalla tasolla. Tällä hetkellä yritän semmosta, että jokasella mun joukkueen pelaajalla olisi kauden loputtua pisteitä enemmän, kuin kenelläkään vastustajalla..Tarttee siis saada jotain 170pistettä kaudessa väh./pelaaja. Omalla pelaajalla olen kerännyt n.5000 pistettä ja taitaa olla kausi 12 menossa :rolleyes:.. Pelaan siis Dynastyssa jokaisen pelin, joten kestää about 3 vuotta ku saan sen loppuun...Harkitsen sitten vasta uusimman änärin hankintaa :D
Ootteko ite jostan änärissä saavutetuista jutuista ylpeitä?:offtopic:

Näyttää siltä, että PC-versio ei taida olla vieläkään Next Gen. Tämä siis tarkoittaa sitä, että sen pelimoottori on edelleen se sama vanha. Xbox 360-versiohan on täysin uusittu pc-versioon nähden. Taas tekee niin mieli hankkia konsoli.

Äy. Hitto kun ei ole ylimääräistä 600 euroa. Tahtois pleikka kolmosen :( Noh kai toi on vaan pakko hankkia kakkoselle. PeeCeellähän ei tunnetusti änäri pelejä pysty pelaamaan kukaan, joten sekin on pois suljettu vaihtoehto...

Äy. Hitto kun ei ole ylimääräistä 600 euroa. Tahtois pleikka kolmosen :( Noh kai toi on vaan pakko hankkia kakkoselle. PeeCeellähän ei tunnetusti änäri pelejä pysty pelaamaan kukaan, joten sekin on pois suljettu vaihtoehto...

Jos tyydyt PC:lle tuleviin uudistuksiin, hommaat Pelin, sekä riittävän monta gamepadia USB-väylään.
Ja homma pelittää. :kippis1:

Miten te pojat jaksatte ostaa aina uuden änärin? :)
Ite olen hakannut NHL 04 xboxillani kohta jotain 20päivää (näkyy tilastoista) yhteensä. Siinä oleva dynasty mode on ihan ykkönen, ei tee mieli ees hankkia uutta änäriä, kun toi on kesken.. Pelaan beginner-tasolla dynastya, voitan joka ottelun 20-0 :D, näin mun mielestä pal kivempi, sen sijaan jos ottaa hikisen voiton 2-1 vaikeimmalla tasolla. Tällä hetkellä yritän semmosta, että jokasella mun joukkueen pelaajalla olisi kauden loputtua pisteitä enemmän, kuin kenelläkään vastustajalla..Tarttee siis saada jotain 170pistettä kaudessa väh./pelaaja. Omalla pelaajalla olen kerännyt n.5000 pistettä ja taitaa olla kausi 12 menossa :rolleyes:.. Pelaan siis Dynastyssa jokaisen pelin, joten kestää about 3 vuotta ku saan sen loppuun...Harkitsen sitten vasta uusimman änärin hankintaa :D
Ootteko ite jostan änärissä saavutetuista jutuista ylpeitä?:offtopic:

Tää kuulostaa ihan mun yhen kaverin iskältä:)

Gamespotin videossa näytetään NHL08:n create-a-play -toimintoa ja aika lupaavaltahan tuo näyttää. Varsinkin ylivoimalle tulee olemaan hauskaa rakentaa mitä villimpiä kuvioita :D. Tosin noiden nuolien ilmestyminen jäälle kesken pelin on aika huono ratkaisu ja toivottavasti ne saisi pois näkyvistä.

EA:n uudessa viedeossa kerrotaan puollustuspään tekoälystä ja jos tuo ei ole pelkkää hypeä vaan toimii myös käytännössä niin sopivasti pitäisi olla haastetta.

Pakkoa sanoa, että hyvältä näyttää ja nyt viimestään menee ostoslistalle.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eilen pääsin näkemään beta-versiota 08:sta ja täytyy sanoa, että jos ne ei tota enään ryssi (mikä on käytännössä mahdotonta) niin 07 on ihan paperia 08:n rinnalla. Siis huh huh... Aivan törkeen hyvä peli tulossa. Animaatiot, grafiikka, pelaaminen, äänet... Kaikki on parempaa ku 07:ssa.

20.9 on julkaisu, joten siihen asti vielä kuolaa valumaan.

Eilen pääsin näkemään beta-versiota 08:sta ja täytyy sanoa, että jos ne ei tota enään ryssi (mikä on käytännössä mahdotonta) niin 07 on ihan paperia 08:n rinnalla. Siis huh huh... Aivan törkeen hyvä peli tulossa. Animaatiot, grafiikka, pelaaminen, äänet... Kaikki on parempaa ku 07:ssa.

Sietääkin olla :lol2: -07 oli aivan sukka kun sitä joskus kokeilin.

20.9 on julkaisu, joten siihen asti vielä kuolaa valumaan.

Niin. Ja nyt siis puhun x360 versiosta... PS2 ja PC versio tulee varmaan olee taas aika paskaa. Ei auta muuta ku niiden ostaa uudemman sukupolven konsoli.

Ja Mikelle hyviä uutisia sikäli, että Live on nyt PALJON laajempi ja pitäisi myös olla nopeampi. Kerron siitä vaikka myöhemmin lisää.

Ja olihan Kride 07 jo ihan saatana kova... Tai siis oli x360:llä.

Ja olihan Kride 07 jo ihan saatana kova... Tai siis oli x360:llä.

Nyt vaikuttaa kovin lupaavalta tuo 08, kun tekoäly on ainakin videoiden perusteella saatu oikeasti melko toimivaksi, 07:n suurin puute oli täysi tekoälyttömyys, odotan kyllä innolla 08 ja 2k8 -demoja marketplacelle niin pääsee vertailemaan.

Oman pelaajan tekeminenkin on tässä versiossa hiottu ihan huippuun... Voi olla jopa, että oman jengin tekemiseen menee pari viikkoa, jos viilailee pelaajia ihan kohdilleen. :D

Eli kaikki pystyy muuttamaan: Mailan merkki, lavan käyryys, varren jäykkyys, luistimien merkki, terien muotoilu, hanskat, kypärä, paita housuissa vai päällä, kasvot todella laajasti ym ym ym.

Oon ehkä lievästi tohkeissaan. :D

Ei auta muuta ku niiden ostaa uudemman sukupolven konsoli.

Tuosta tulikin mieleen. Onko jollain tietoa, että saako tietokoneelle sen Skill Stick -systeemin hommaamalla Microsoftin X360-ohjaimen tietokoneelle? EA:n ja Ubisoftin pitäisi tukea noita ohjaimia jo täysillä, niin ei pitäisi olla kaukaa haettua. Nimittäin, onhan se X360-versio paras noista, mutta ei viitsisi änärin takia uutta konsolia omaksi hommata :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom