Nonniin, nostetaas ketju ylös. Eli olen tässä lähdössä NYC:iin 12.6 ja nyt kyselisin viimehetken vinkkejä. Hotellina on Pennsylvania, josta olen kuullut niin hyvää, kuin huonoakin palautetta. Kaikki nämä täälläkin jo moneen kertaan luetellut nähtävyydet olisi tarkoitus kiertää, mutta osaisiko joku heittää vielä jotain MUST paikkoja? Sattuisko kenelläkään olemaan tietoa näiden 'halpahallien' sijainneista tai nimistä, joista saa merkkivaatteita melko halvalla. Myös hinta/laatu-suhteeltaan hyviä ravintoloita olisi kiva kuulla.
Myös alkoholipolitiikka NYC:ssä kiinnostaisi, että mahtaako 18v riittää alkoholin ostamiseen? Ja sitten vielä se, että onko kenelläkään viimehetken tietoa passintarkastussessiosta ja miten siitä mahtaa suoriutua vanhempi suomalainen mies, jonka englannin osaaminen ei ole kovin hyvä, eli siis tentataanko siellä paljonkin nykyään? Entäs miten New Yorkissa efetuotteiden kanssa? Olen ajatellut niitä sieltä ostaa, joten onko saatavilla?
Myös alkoholipolitiikka NYC:ssä kiinnostaisi, että mahtaako 18v riittää alkoholin ostamiseen? Ja sitten vielä se, että onko kenelläkään viimehetken tietoa passintarkastussessiosta ja miten siitä mahtaa suoriutua vanhempi suomalainen mies, jonka englannin osaaminen ei ole kovin hyvä, eli siis tentataanko siellä paljonkin nykyään? Entäs miten New Yorkissa efetuotteiden kanssa? Olen ajatellut niitä sieltä ostaa, joten onko saatavilla?