New Supps Tested - The Verdict

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hello, DJacobs!

Thanks for the review!

DJacobs sanoi:
Lipo 6 - ... this really attacks fat and breaks it down to be processed through the body.

Does this product attack the fat inside your stomach (the digested food) or your own fat deposits, like a thermogenic supplement?

DJacobs sanoi:
Milk Thistle -
This is for your liver and to cleanse your body from anti oxidants and also

You probably mean 'cleanse your body from oxidants'. :)

Jacobs, i believe i came on too hostile :)
If it works for you, GREAT! even though it didn't work for me
Conclusion, try it, you never know if it'll work for you but never believe everything, your testosterone levels won't skyrocket 600% everytime you take a pill. :heart:

japa sanoi:
Miken pitäisi perustaa sellainen pakkiksen testiryhmä joka syö kaikkia mönjiä ja kertoilee kokemuksistaan. Tyylin tekniikanmaailma testaa... :D
Sitten testitulosten mukaan pakkiksen kauppaan tuotteet... tämä tuote auttaa vitukseen ja saa sinut treenamaan :lol2:
Suostun vastahakoisesti vapaaehtoiseksi ;) :) :) :) :haart:

Heh David se on jo aloittanut ennakkomarkkinoinnin tuotteille joita aikoo maahan tuoda ja jos oikein arvaan myös palstalla kaupitella.........

colemanni sanoi:
Heh David se on jo aloittanut ennakkomarkkinoinnin tuotteille joita aikoo maahan tuoda ja jos oikein arvaan myös palstalla kaupitella.........
Tätähän minäkin pelkään, sillä jos David roudaa matkalaukullisen No2 kikkeliskokkelis-tuotetta, niin kiusaus myydä esim privassa niitä on aikamoinen. En nyt kuitenkaan tuomitse Daaviddia, joka on ihan mukava ja uskoni mukaan asiallinen mies ja kunnioittaa varmasti Pakkotoistoa.

Hey I was checking a lot of prices and I think Mike and Pakkotoisto have really gotten the prices as close to possible for their stuff that you can. When you think about the shipping, taxes, customs etc. the Pakkotoisto prices I have compared from here are right in line with a lot of retailers here like GNC. I did not have time to look at everything but all that pro lab stuff and many other products were not so much more than you can get here and certainly a lot cheaper then buying yourself and paying the shipping and taxes yourself too. Just so you know.....

Also regarding the Pump Tech. Its really working now. It took 3 days to actually start the effect but now it keeps the pump on my for 2 hours after training. I take half the recommended dosages and only before training and it works great so the supply will last longer...

The Lipo 6 continues to just rock. For 2 days I have increased carbs and fat to see what happens and my weight has not increased at all. I added cashews 100g x 2 servings, peanut butter and jelly sandwiches (2 per day) and cereal or oatmeal after training and absolutely nothing happened with my weight or leanness at all and i react dramatically to changes in my diet.

Here is a link for Lipo 6 and how it works: Thats bettr than me trying to explain it...

http://www.bodybuilding.com/store/nutrex/lipo6.html

DJacobs sanoi:
When you think about the shipping, taxes, customs etc. the Pakkotoisto prices I have compared from here are right in line with a lot of retailers here like GNC.
This would be fine and dandy if GNC wasn't pricey as hell in the US scale, even on the 20% off weeks.

Lipo-6 Effectively Targets Female Problem Areas Lipo-6 Liquid Capsules is scientifically engineered to be used by women, who have difficulty losing body fat in those stubborn glute and thigh areas as well as getting rid of stomach fat. Through specific localized receptor site targeting, Lipo-6 does its fat-burning job, where other weight loss supplements have long stopped working.
Hohohohohoho, no just joo niin hehehehehehheehe. :david: :david:
Juuri noin :)

Dopey sanoi:
This would be fine and dandy if GNC wasn't pricey as hell in the US scale, even on the 20% off weeks.

Tässä Dopey dissaa aika taitavasti käänteisesti Pakkotoisto Oy:tä ja sen myymien tuotteiden hinnoittelua. Mikä on Dopeyn motiivi tässä, sen tietää vain kyseinen herra itse.

Olen Pakkotoisto Oy:n omalla alueella selvittänyt asiakkaillemme myymiemme tuotteiden hinnoittelua ja peilannut sitä tavanomaisiin liikeyrityksen hoitamiseen liittyviin velvollisuuksiin ja kustannuksiin.

Vielä lyhyesti: Myymämme tuotteet on hinnoiteltu matalimman mahdollisen järkevän kateprosentin mukaisesti. Järkevä tarkoittaa tässä sitä, että pystymme maksamaan myyntituloilla vuokrat, verot, vakuutukset, työntekijöiden palkat ja kasvattamaan koko ajan varastoamme suuremmaksi, sekä sitä, että tuotteet eivät ole liian kalliita käydäkseen kaupaksi. Hinnoittelu ei ole helppoa, mutta se täytyy aina tehdä järki kädessä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jouni Virtamo sanoi:
Tässä Dopey dissaa aika taitavasti käänteisesti Pakkotoisto Oy:tä ja sen myymien tuotteiden hinnoittelua. Mikä on Dopeyn motiivi tässä, sen tietää vain kyseinen herra itse.

Olen Pakkotoisto Oy:n omalla alueella selvittänyt asiakkaillemme myymiemme tuotteiden hinnoittelua ja peilannut sitä tavanomaisiin liikeyrityksen hoitamiseen liittyviin velvollisuuksiin ja kustannuksiin.

Vielä lyhyesti: Myymämme tuotteet on hinnoiteltu matalimman mahdollisen järkevän kateprosentin mukaisesti. Järkevä tarkoittaa tässä sitä, että pystymme maksamaan myyntituloilla vuokrat, verot, vakuutukset, työntekijöiden palkat ja kasvattamaan koko ajan varastoamme suuremmaksi, sekä sitä, että tuotteet eivät ole liian kalliita käydäkseen kaupaksi. Hinnoittelu ei ole helppoa, mutta se täytyy aina tehdä järki kädessä.

Luulen että Dopeyn kommentti oli tahatonta piikkiä Pakkiksen osalle, eikä sellaiseksi edes tarkoitettu. Hän vaan halusi väittää DJ:lle vastaan. Jonkin verran itse näihin hintoihin tutustuneena olen samaa mieltä siitä ettei Pakkiksen hinnat sinänsä liian kalliita ole. Ei kukaan pysty myymään samoja tuotteita samoilla hinnoilla mitä ne ovat jenkeissä. Ellei yks kaks pysty taikomaan kaikkia kuluja pois. Jos minulla olisi ravinnekauppa ja myisin ko. tuotteita, pitäisin todennäköisesti samanlaista hintaa.

Jouni Virtamo sanoi:

Tarkoitukseni ei ole millään tavalla arvostella Pakkotoistoa tai riitautua kenenkään kanssa, mutta voihan olla että Dopeyn kommentti ei arvostellut Pakkotoistoa vaan pelkästään tarkoitti sitä että GNC:llä on jenkkien mittakaavassa hieman kalliimmat hinnat kuin muilla vastaavilla kaupoilla.
Ainakin jokaisella alan jenkkiboardilla varoitetaan newbieitä ettei kannata ostaa GNC:stä kun halvempiakin paikkoja on.

Ja noin yleisesti ottaen mielestäni on älytöntä verrata toisiinsa jenkkiläisten ja suomalaisten lisäravinnekauppojen hintoja. Saahan sieltä autojakin halvemmalla kuin Suomesta mutta tuskinpa niitä kannattaa vertailla tai tilailla tänne muuten erikoistapauksissa.

Jouni Virtamo sanoi:
Motiivina on ihan vaan keskustelu, en ole palstalla enkä sen ulkopuolella suositellut mitään suomalaista lisäravinnekauppaa enkä ole moisten kanssa ikinä ollut muussa kuin vähäisessä määrin asiakassuhteessa - lähinnä siksi että nää purkit ja purnukat maksaa täällä niin älyttömästi suhteessa hyötyyn. Yleensä ostan lisäravinteeni proteiinijauhoja lukuunottamatta maan rajojen ulkopuolelta.

Minulla ei ole mitään havaintoa siitä, millaiset katteet Pakkiksen kaupassa on eikä edes ko. kaupan hintatasoa ollut todellakaan tarkoitus kommentoida kun en sitä tunne. Sen sijaan jos verrataan USAn yleistä hintatasoa johonkin, niin pysyn aiemman väitteeni takana, eli että kolmen vuoden USAssa asumisen perusteella GNC on se ylivoimaisesti kallein paikka ostaa lisäravinteita ko. maassa.

Tämä taas johtuu siitä, että GNC:n kaupat on yleensä niillä parhaimmilla kauppapaikoilla eli isoissa ostareissa, firma mainostaa todella paljon TV:ssä, sponssaa tapahtumia jne. Koska kantiksille (kuka vaan, joka täyttää lomakkeen) on varaa antaa 20% alennusta niin katteetkin lienevät vähintään kohtuulliset.

Jos jotain oli tarkoitus dissata niin GNC:tä ja ketä tahansa, joka lisäravinteensa sieltä erehtyy ostamaan kun kerran USAssa on.

Mike sanoi:
Tuossa eräs ranskassa asuva kaveri kysyi voisimmeko postittaa 2x500g proteiinit sinne. Kysyimme postikuluja ja vastaus oli 31,60€, eli postikulut olivat kalliimmat kuin tuotteet.
Tää on yksi merkittävä ilo USAssa asumiselle: vaikka maa on isompi kuin Eurooppa, on kaman tilaaminen nettikaupoista todella halpaa ja palveluun kuuluu toimitus kotiovelle asti. Myin aikanaan satsin kulahtaneita aluvanteita Ebayssa muutaman tuhannen kilometrin päähän ja muistaakseni kulut oli FedExillä samaa luokkaa vaikka painoa oli monikymmenkertaisesti.

Dopey sanoi:
Myin aikanaan satsin kulahtaneita alusvaatteita Ebayssa muutaman tuhannen kilometrin päähän ja muistaakseni kulut oli FedExillä samaa luokkaa vaikka painoa oli monikymmenkertaisesti.

:jahas:

Ps. ;)

Omat kokemukset.... LIPO-6

Kun tuossa tuli rapakon takana pyörittyä niin tarttui Lipo-6:sta ja tuota Pump Techhiä matkaan. En nyt vielä ole ennättänyt kuin viikon käyttämään ja on ollut tuskaa päästä takaisin normaaliin rytmiin, mutta näin alkuun sanoisin että Lipo-6 ihan oikeasti "toimii". Tuleehan siinä aika reilusti esim. kofeiinia, joten todennäköistä on että jotain pientä kiksiä saa (minua ei henk.koht. kofeiini piristä tippaakaan tosin). Anyway, paino jatkaa putoamista vaikka syön just samoin kuin ennen reissua.. ja mulla pysyi aika pitkään tuolla 82-83kg tuntumassa... nyt ollaan 78:ssa. Uskoisin että ihan oikeasti auttaa rasvan palamisessa. Millään aiemmilla tuotteilla en ole huomannut mitään iloa saavani (niinkun nyt vaikka CLA, Tauriini ja mitähän joskus vedin jotain ABB:n "stäkkiä".. thermojotain tjsp.).

Mutta taasen tuo Nitric Oxide juttu tuntuu olevan enempi huuhaata. Ostin 200 tabun purkin tuota Pump Techhiä... oli kallistakin kuin mikä... (Lipo-6 taasen ei ole mielestä kovin kallista) Itsellä en ainenkaan vielä ole huomannut mitään iloa, pumpit on huonommat kuin ennen reissua ja noita tabuja (aika isoja) on tosiaan kohtuu ikävä nieleskellä. Enkä tiedä kuvittelenko tai johtuuko just noista, mutta mulle on tullut sellainen fiilis että noita ottamalla tulee jotenkin "huonompi" olokin.
Mutta voi tietysti olla että tämäkin vielä alkaa jotenkin "potkimaan" ja tietysti täysin mahdollista että joillain toimii ja joillain ei. Kuten itse tuossa jo taisin aiemmin sanoa niin itsellä hyvin harvoin huomaan mitään "potkimista" mistään (esim. kreatiini, tauriini...).

Tuota Lipo-6:sta taisi muuten aiemmin olla efedriiniä sisältävänä, mutta nykyisin on tietysti ilman. Liekkö tätä vielä enemmälti Suomesta saatavana ? Eihän siinä vissiin mitään ihmeellistä ole, heitetty vain kuutta eri rasvanpolttoa edistävää ainetta sekaisin ja pistetty jonkinlaiseen "nestemäiseen" muotoon kapseliin. (Ei se oikein miltään nesteeltä näytä, enemmänkin "tahnaa")

Anyway, uskaltaisin sanoa että Lipo-6 on ihan jopa asiallista tavaraa. Jos haluaa kovemmat potkut niin heittää efeä kaveriksi (tuossa kun tosiaan on kofeiinia muistaakseni 200mg per annos, niin käy stackkiin hyvin.. jos on kovin herkkä kofulle niin tuossa tulee 3 annoksella 600mg päivään ja se voi häiritä joitakin) ;) (ja ei, en ole itse ottanut efeä, eli kokemus perustuu ihan vain puhtaasti tuohon pelkkään lipoon, mutta tiedän että jotkin käyttää efen kanssa ja ovat erittäin tyytyväisiä tuloksiin...)

Kunhan olen 3 purkillista tyhjentänyt niin on kokemusta pidemmältä ajalta, katsellaan sitten lisää kommenttia...

Lipo-6:sta lähelle vastaava näyttäisi olevan "San Tight" jota löytyy suomestakin.

Termogeeninen yhdiste, joka koostuu:
kofeiini 99%,
vihreä tee -uute (98% polyfenolit / 60% EGCG)
synefriini 96%
sklareoliidi 96%
puhtaat guggulsteronit E & Z 99% 1:1 sekoitus
yohimbiini 99%
vinposetiini 99%
bioperiini 96%

Yksi kapseli on 375mg, siitä 200mg on kofeiinia, loput määrätkin oli lueteltu purkin suojakuoressa joka ei enää ole mulla tallessa. Tuosta löytyy lähes kaikki nykypäivän rasvanpolttoyhdisteet mitä on hypetelty.

Suositut

Back
Ylös Bottom