Neuvoton

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo Eli mä oon käyny puntil 2 kuukautta oon 191cm ja 80kg ja syön vain 1000 kcal päivässä max. tiedän että kyseinen ongelma on suuri minulle ja ei tuota tavoittamaani massaa .. voimaa on tullu huomattavasti eikä ole vähäinen ruoka haitannu.

Onko teillä :worship: suurilla ja viisailla :david: jotain neuvoa miten tota ruokaa sais enemmän syötyä ? kun minulla ei koskaan ole nälkä enkä syö pahemmin paljoakaan...auttaisko massa protskut ? ym jotkut?

Ja onko hyvä asia ostaa protskuja ja kreatiinia näin alussa?

Joo elikkä mä sanoisin, että yrität hiljalleen opetella syömään enemmän. Joka kerta yrität syödä pikkasen enemmän ku edellisellä kerralla, ni eiköhän se siitä ala toimimaan. Ja tietysti voit ottaa lisäprotskun ja palautusjuoman jne. mukaan heti aluksikin, mutta tärkeempää ois että saisit noi sun ruokailut ekaks kuntoo

Isommat ja viisammat korjailkoon :worship:

Laitahan tarkka päivän ruokavalio näytille, vaikka huomiselta. Ensinnäkin syöt varmasti enemmän kuin 1000kcal päivässä, muuten et olisi edes 80 kiloinen. Katsellaan huomenna uudestaan, threadi on silloin siirretty varmastikin aloittelijoiden puolelle.
Edit: Listaa samalla kaikki sellaiset ruuat ja ruoka-aineet joista pidät. Katsotaan niistä parhaimpia vaihtoehtoja, syömisen pitää kuitenkin olla mukavaa eikä väkipakolla ahtamista.

Tuolla kalorimäärillä kehittyminen ja palautuminen on varmaankin aika heikkoa. En usko että sun kannattaa sijoittaa lisäravinteisiin (ainakaan muuhun kuin protskuihin ja vitamiineihin) ennenkuin saat tuota ruokailuasi edes vähän kohdilleen.

Syöminen on asennekysymys. Mulle syöminen on ollut aina vaikeaa, liian vähäkalorisia päiviä tulee nykyisinkin liian usein. Mistään syömishäiriöstä en ole kärsinyt, syöminen vaan on liian helppo asia "unohdettavaksi".

Sun pitää ryhtyä pakottamaan itseäsi syömään. Syö kellon mukaan, älä näläntunteen. Suhtaudu syömiseen kuten reenaamiseen, teet sitä koska se kuuluu ohjelmaan. Saat täältä palstalta paljon ruokaan ja ravintoon liittyviä ohjeita, kannattaa aloittaa FAQ:n lukemisella.

Oikein syöminen on kehityksen kannalta tärkeämpää kuin oikein reenaaminen. Huonolla ruukaohjelmalla ja hyvällä reeniohjelmalla et juurikaan kehity, mutta hyvällä ruualla ja heikolla reenillä voi päästä jo pitkälle.

BigBucks sanoi:
Ja onko hyvä asia ostaa protskuja ja kreatiinia näin alussa?
On.

Kunhan et korvaa niillä tuota jo muutenkin olematonta ruokamäärää vaan vedät niitä sen lisäksi.

olen nyt pitänyt treeni päiväkirjaa viikon... oon ottanut noita määriä ylös ja olen saanut koko viikon ja syön ja juon yleensä joka päivä saman verran... ja keskimääräisesti on tullut tohon tuhannen sadan pintaa maximi on ollu 1200 ja min 900 et sillai...

Syöminen on asennekysymys, useimmilla vaiken osa tätä lajia. Jos ei syö, ei kasva.

Eli motivoimaan itsensä, siitä se sit lähtee...

Itsellä kun oli joskus vastaavia ongelmia käynnistää tuota syömismoottoria. Asiaa helpotti se että en syönyt sokerimössöö tai vastaavaa muulloin kuin heti sen aterian jälkeen. Elikkä ei vetele marspatukoita aterioiden välissä jolloin katoo näläntunne vaan syö sen marspatukan sitten kun on ateria mahassa.

Nyt kyllä kiinnostaa minuakin se päivän esimerkkiruokailu, ei 80 kg mies voi pitkään syödä 1000 kcal päivässä. Tasaisesti monta kertaa päivässä syöminen on tässä kohtaa raktaisu, tai ainakin itellä oli. Ja myö edellä mainittu sokeripaskojen pois jättäminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom