Neuvokaa hyvät ihmiset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Moikka!Olen 22-vuotias jylppy täältä Oulusta ja oisin vähän kyselly että onks mun treenikierto teidän mielestä ok?
Oon tähän mennessä nostellu rautoja pelkästään kotosalla päälle vuoden päivät ja olen kolmen tangon(myös vinolevytanko) sekä 120 rautakilon onnellinen omistaja

Maanantaina:ojentajat/rinta/olkapäät
(penkkipunnerrus kapealla otteella 4x8, pystysoutu tangolla 3x8,
vipunosto sivuille k.painoilla 3x12, ojentajapunnerrus selän takana 3x12, sekä vipunosto kulmassa 2x8)

Tiistaina:lepo(kävelylenkki)

Keskiviikko:Hauis ja selkä
(hauiskääntö tangolla 3x8, hauiskääntö k.painoilla 3x10, kulmasoutu tangolla 3x8, sekä Hammer 3x12)Oon miettiny myös maastanoston sijoittamista tälle päivälle

keskiviikko:lepo(kävelylenkki)

Torstai:Jalat(aattelin tehdä kyykkyjä) kun en tiedä mitä muita jalkaliikkeitä vois tehdä kotosalla Totta puhuen olen vasta nyt alkanut kiinnostua jalkojen treenaamisesta

Perjantai:Lepo(kävelylenkki)

Lauantai:ojentajat/rinta/olkapäät

Maanantai:Hauis ja selkä

Jos voisitte vähän kommentoida tätä ylläolevaa ohjelmaa sekä kertoa mitä lisäravinteita tulisi käyttää.Olen käyttänyt pelkästään Fastin sekä Evolutionin perusproteiinia sekä maltoa.

Kiitoksia jo etukäteen

Juu, En ihan täysin ymmärtänyt noita päiviä(liekö omaa tyhmyyttä vai mitä?) eli toi keskiviikko treeni mut kuitenki lepo? No joo, mutta alkuperäiseen kysymykseen...Jos omistat leuanvetotangon niin voisit ottaa leuavedot selkä päivälle,maastavedonkin voit lisätä mutta muista opetella tekniikka kunnolla!!

Jaloille voit tehdä kyykyn lisäksi askelkyykkyjä ja suorinjaloinmaastavetoa(kannattaa kuitenkin olla varuillaan jos tekee jo tavallista m.v:tä, ettei alaselkä ala vittuilemaan, ite en edes ota kyykkyä ja m.v:tä saman kierron aikana mut jokainen tyylillään)

Ja vielä se että teet rinta/ojentajat/olkapäät-päivän kaksi kertaa viikossa! Jos vaikka jakaisit päivät kolmeen esim ma.selkä,hauis ke rintaolkapäät,ojentajat ja pe jalat(huom kuten mainittu en ymmärtänyt noita piviä joten...) Ja rinnalle voisitottaa vaikka tavallista penkkiä.

No niin nyt saa muut antaa lisää vinkkejä ja korjailla tätä mun viestiä jos joku on menny pahemman kerran metsään...

hupsis

hupsista, on tullu pieni moka kun on kaks keksiviikkoa :D
kiitti kun huomautit:kippis1:
elikkä tolle keskiviikolle on tarkotettu toi selkä/hauis

Siis onko toi 2x(ojentajat/rinta/olkapäät)viikossa liikaa?Minä oon käsittäny että kunhan on sellaset neljä päivää väliä niin sitten voi taas repiä rautaa niin paljon kuin sielu sietää!:evil: On myös sanottu että lihaskivun loppumisen jälkeen pitäs olla vielä yks välipäivä, minulla tämä on toteutunutkin tässä neljä päivän aikana elikkä kolme päivää on kädet ollu paskana ja sitten neljäntenä päivänä helpottanu

Katos tosta hiukan alempaa threadin kivusta kohdalta niin sieltä saat varmaan vastauksia tohon lihaskipujuttuun!

Suositut

Back
Ylös Bottom