Neuvokaa hyvät ihmiset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Moikka!Olen 22-vuotias jylppy täältä Oulusta ja oisin vähän kyselly että onks mun treenikierto teidän mielestä ok?
Oon tähän mennessä nostellu rautoja pelkästään kotosalla päälle vuoden päivät ja olen kolmen tangon(myös vinolevytanko) sekä 120 rautakilon onnellinen omistaja:D

Maanantaina:ojentajat/rinta/olkapäät
(penkkipunnerrus kapealla otteella 4x8, pystysoutu tangolla 3x8,
vipunosto sivuille k.painoilla 3x12, ojentajapunnerrus selän takana 3x12, sekä vipunosto kulmassa 2x8)

Tiistaina:lepo(kävelylenkki)

Keskiviikko:Hauis ja selkä
(hauiskääntö tangolla 3x8, hauiskääntö k.painoilla 3x10, kulmasoutu tangolla 3x8, sekä Hammer 3x12)Oon miettiny myös maastanoston sijoittamista tälle päivälle

keskiviikko:lepo(kävelylenkki)

Torstai:Jalat(aattelin tehdä kyykkyjä) kun en tiedä mitä muita jalkaliikkeitä vois tehdä kotosalla :confused: Totta puhuen olen vasta nyt alkanut kiinnostua jalkojen treenaamisesta

Perjantai:Lepo(kävelylenkki)

Lauantai:ojentajat/rinta/olkapäät

Maanantai:Hauis ja selkä

Jos voisitte vähän kommentoida tätä ylläolevaa ohjelmaa sekä kertoa mitä lisäravinteita tulisi käyttää.Olen käyttänyt pelkästään Fastin sekä Evolutionin perusproteiinia sekä maltoa.

Kiitoksia jo etukäteen

Kannattaisi ehken jakaa ohjelma viikkoon, eli treenipäivät vaikka ma,ke,pe. Jakohan on muuten ihan ok, mut kannattais ehken laittaa esim seuraavasti:
1. Selkä+hauis
2. Rinta+olkapää+ojentaja
3. Jalat
Näin selälle jää hieman enemmän lepoaikaa. Maastanosto on hyvä liike, se sun kannattaa selkäpäivälle ottaa! Rinnalle suosittelisin ehken leveämmän penkin tekemistä tuon kapean sijaan ja otat ojentajille vaikkapa ranskalaisen punnerruksen mukaan. Ja tuo pystysoutu vaihda pystyPUNNERRUKSEEN, joka on hyvä olkapää liike, parempi kuin pystysoutu. selälle kannattais ottaa esim. leuanveto mukaan, mikäli mahdollisuus on.. meneepäs tämä nyt sotkuiseksi: laitanpa ehdotuksia liikkeille.
1. Maastanosto, kulmasoutu, leuanveto. Hauiskääntö tangolla, hauiskääntö käsipainoilla (keskitetty hauiskääntö käsipainolla).
2. Penkkipunnerrus, pystypunnerrus, ranskalainen punnerrus, ojentaja punnerrus niskantakaa, vipunostot sivulle&taakse. (myös vinopenkki on hyvä liike, mikäli kulmapenkki löytyy)
3. Kyykky, hyvää-huomenta liike, suorinjaloin maastaveto. (etukyykky myös hyvää vaihtelua)

Tuossa nyt jotain liikkeitä, itsehän toki tiedät mitkä sopii sulle parhaiten! Aina minä sitä suosittelen, että menet salille treenaamaan, jos se mahdollista on. Lisäravinteista sananen: hera on hyvä proteiinilisä, suosittelisin kuitenkin ostamaan palautusjuomaan hydrolisoitua heraa, se siis imeytyy nopeammin. välipalana ym. tuo tavallinen hera on vallan mainio. kreatiini tuo myös hyvän lisän treenaamiseen, mutta se ei ole niin "välttämätön" hankinta. Palautusjuoman täräytät treenin perään suhteella 1osa proteiinia ja 2osaa maltoa. Muista, ettet treenaa liikaa, vaikka sali onkin kotona! muista levätä tarpeeksi ja syödä kunnolla. Ravinto+lepo+treeni on tie kehitykseen, jos jokin mättää, homma ei toimi! Hyviä treenejä toivoen
-jpm-

Joku varmasti neuvoo tarkemmin kokonaisuutta, mutta ekana pistää silmään tuo hauis-selkäpäivä. Tee ne selkäliikkeet ensin, paino on nyt enemmän tuossa habapuolella!

Edit: Jahas, taas oli nopeampi ja muutenkin ahkerampi liikkeellä...

Kiitti!

Kiitti noista neuvoista!Oon ajatellu että 5 ateriaa/päivä saa riittää
elikkä aamiaisella kaurapuuroo ja leipää.Sitten joskus klo11 protskudrinkki ja siinä joskus klo 13-14 on lämpimän ruoan aika.Klo16-17 vetäsen vielä protskudrinkin huiviin ja illalla vielä jotain sapuskaa vaikka tota helvetin puuroo:urjo: Kreatiinia ja glutamiinia kyllä käyttäisin jos olisi varaa sillä ne vissiin on ihan toimivia mömmöjä.

Kiitti!

Kiitti noista neuvoista!Oon ajatellu että 5 ateriaa/päivä saa riittää
elikkä aamiaisella kaurapuuroo ja leipää.Sitten joskus klo11 protskudrinkki ja siinä joskus klo 13-14 on lämpimän ruoan aika.Klo16-17 vetäsen vielä protskudrinkin huiviin ja illalla vielä jotain sapuskaa vaikka tota helvetin puuroo:urjo: Kreatiinia ja glutamiinia kyllä käyttäisin jos olisi varaa sillä ne vissiin on ihan toimivia mömmöjä.

Tomin rahkahässäkkä on loistava välipala! Elikkä jos ei vielä jostain kumman syystä ole 'reseptiä' mielessä niin:
Purkki maitorahkaa, valion vähäkalorista mehukeittoa mielen mukaan ja eloveena kaurahiutaleita raakana nälän mukaan.
:)

edit: niin mun mielestä 1-2 tuntia treenin jälkeen kannattaa syödä lämminruoka, vaikka treeni olisikin illalla.

Back
Ylös Bottom