Neuvoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wltsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarvitsen vähän neuvoja, paino ei ole muuttunut mihinkään viimeisen puolen vuoden aikana

Mun päivän syömiset menee yleensä tähän tapaan:

Aamulla:
1-2 kuppia kahvia, pari leipää (sekin tekee tiukkaa, en oo hyvä syömään aamulla)

Koulussa:
Kouluruokaa paljon, 3-4 lasia rasvaton maito, pari leipää

Koulun jälkeen:
Pari ruis/paahtoleipää, 3-4 kananmunaa/raejuustoa 250g, kahvia

Salille, salin jälkeen Mass blastia 2 desiä

Himassa joku safka sit mitä vanhemmat on tehny

Illalla ennen nukkumaanmenoo tonnikalaa purkki (öljyssä) ja rypsäriä 1rkl, tai esim. jauhelihaa.

Onko joku pahastikkin vialla? Treeneistä sen verran että treenaan 2-jakoisella ohjelmalla, ja koulussa on 4 tuntia liikuntaa ja 4 tuntia kuntonyrkkeilyä. Paino on tosiaan ollut 65kg viimeiset puoli vuotta! pituus 173cm, salilla käyty kohta vuosi. Mielipiteitä? voin jotain tuloksia ja treeniohjelman laittaa jos niistä on apua

Aamulle lisää proteiinia. Muutenkin jos paino ei nouse, lisää hiilareita ja proteiinia. Voisit jotain proteiinijuomaa harkita kouluun, koska kouluruuat on tunnetusti pelkkää hiilaria. Koulun budjetti kun yleensä on noin 40snt per oppilas, niin sillä ei hirveesti proteiinipitoisia ruokia saa. Vissiin oot vielä kasvuiässä? Voit mättää ruokaa paljon enemmän kuin tällä hetkellä. Pari proteiinipitosta välipalaa lisää, jne. Itsellä kanssa ei paino noussut ollenkaan puoleen vuoteen, aloin syömään kuin pieni sika ja se auttoi.

Itsekään en ole hyvä syömään aamulla. Ehdottaisin ostamaan proteiinijauhoa ja vetämään sitä aamulla ja päivän mittaan pariin kertaan. Itse teen näin.

Oma ideani on, että koita jättää kahvi pois aamulla. Itse ainakin pystyin syömään enemmän kun jätin kahvin kittaamisen sikseen

Meil oli tänää koulus raejuustoo :D lappasin yli puol lautasta sitä ja loput sit jotain lihapastaa.

Se liittyy sillä tavalla että hessuhopolla on kova kiire saada lisää posteja tällä foorumilla. Nettikikkeli kasvaa kun 1000 menee rikki.
Btw. harmi kun meidän koulussa ei ole KOSKAAN raejuustoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom