neuvoja??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
mä oon nyt jonkin aikaa treenannu vaan penkkiä, hauista, levityksiä ja vatsaa.... mitä muita liikkeitä pitäs lisätä? aika tyhmä kysymys.. ja sori se mun edellinen threadi oli aika surkee... sori TIMBA!! :worship:

Selaileppas ihan ajan kanssa tuota aloittelijat osastoa, niin koet valaistuksen! Myös yläbannerista löytyvän SEARCH-toiminnon avulla sinusta voi tulla überfiksusti treenaava pakkislainen. Laiskoja ei jakseta niin hanakasti neuvoa, kuin sellaisia, jotka ovat jo yrittäneet hakea tietoa pulmaansa.

J-2 sanoi:
Ota tuolta joku ohjelma:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
Kysy lisää jos et ymmärrä jotain

Aloita pakkiksen tutustuminen Jontte-88 vaikka tuosta yllä linkitetystä ketjusta. Sitten kannattaa lukea FAQ ja mieleen tulevilla hakusenoilla kokeilla palstan loitavaa hakutoimintoa.

Hyvä että olet sisäistänyt, että se rinnan ja hauiksen hinkkaus ei mitenkään järkevää ole, vaan koko kroppa on syytä treenata tasapuolisesti.

Ja muille tiedoksi, että tänne on ihan turha mitään vittuiluviestejä kirjoitella. Kaveri kysyy ihan asiallisen kysymyksen ja siihen voi vastata asiallisesti, kuten vaikka linkittämällä vanhan ketjun tai antaa ohjeita FAQ:n käyttöön. Se vittuilu ei johda mihinkään järkevään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom