Neuvoja treenauksen aloittamiseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmaan aamulenkki tehokkain/paras tapa? Varmaan mullekkin sopii parhaiten koska pari vuotta sitten harrastin lenkkeilyä todella paljon ja jos oli mitään koko päivänä syönnyt maha tuli todella kipeäksi ja paska lensi monta tuntia. Aamulla sitä ongelmaa ei ole ilmennyt.

Ei viittiny perusta uutta threadia kun tyhmän pitää kysyä.:)

Elikkä millä liikkeillä saisi rintoihin varmimmin kohdistettua rasitusta kun tuntuu et esim. penkki ottaa ojentajiin ja olkapäihin liikaa.
Ja sitten vielä että onko liikkeissä huono tekniikka vai liikaa toistoja kun tuntuu myös että selkä ja olka liikkeissä kädet menee ihan muusiksi.
Tänään tein:
Rinta
pena, vinopena, pullover, viparit penkillä
Selkä
kulmasoutu, ala ja ylätalja
Olkapäät
pystypunnerrus, viparit sivulle, pystusoutu, olkien kohautukset tangolla
Toistoja kaikissa 3-4 x 6-15

Auttakaa siis tyhmää ja kiitokset kaikille jo etukäteen!!!:kippis1:

Ja sit loppuun pikkunen offari: eli targetti et sattunu olee suopellossa D. luokalla??:D

Vinopena on varmasti hyvä, jos tuntuu et normipena menee muuaalle ku pitäis. Selälle tekisin itte leukoja, ja ehkä jättäisin noi kohauttelut poes, tai itse en niitä ainakaan katso tarpeellisiks, muutenha tuo näyttää mun silmään hyvältä.

Vaikka uskomattomalta voi kuulostaakkin, alan jo nähdä tuloksia kehossani vain muutaman salikerran jälkeen ( huomenna 5. kerta). Arnoldin kultainen kuusikko tuntuu tehoavan hyvin. Vatsalihakset alkavat pikkuhiljaa näkyä ja rintaan on tullut lihaa. Myös haius on kasvanut.

Kysehän on pääasiassa kasvaneista lihas paineista ja nesteen lisääntymisestä kropassa, mutta kyllä sitä lihaakin kertyy kun jaksat vaan syödä reilusti :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hommaan itselleni kuukausikortin ja avaimen punttisalin takaoveen joten minun olisi mahdollista treenata joka toinen päivä( joka toinen viikko 3 kertaa ja joka toinen 4 kertaa). Arnoldin kultaisessa kuusikossa kuitenkin sanotaan että 3 kertaa viikossa pitäisi ohjelma suorittaa, joten kannattaako minun käydä joka toinen päivä salilla?

(Paikallinen sali olisi muuten viikonloput kiinni, mutta omalla avaimella pääsee aina)

Hommaan itselleni kuukausikortin ja avaimen punttisalin takaoveen joten minun olisi mahdollista treenata joka toinen päivä( joka toinen viikko 3 kertaa ja joka toinen 4 kertaa). Arnoldin kultaisessa kuusikossa kuitenkin sanotaan että 3 kertaa viikossa pitäisi ohjelma suorittaa, joten kannattaako minun käydä joka toinen päivä salilla?

(Paikallinen sali olisi muuten viikonloput kiinni, mutta omalla avaimella pääsee aina)

Jos treenaat arskan golden sixillä, niin ohjelma käydään läpi kolme kertaa viikossa, ei perättäisinä päivinä. 4 kertaa tuota ohjelmaa ei viikossa kannata tehdä. Muista että lihas kasvaa levossa, ei salilla! Salille mennään vittuilemaan niille lihaksille niin että ne vittuuntuu ja kasvaa suuremmaksi sitten ku saavat vähän rauhoittua:thumbs:

Ruokapuoli pitäisi olla kunnossa. Kiitos mummun joka tekee meille ruat päivisin :D

Eikä tuo mikään tae ole ellei mummu ole kirjoittanut "Bodarin Keittokirja":a. Perunamuusilla ja pullamössöllä ei ihan hirveästi lihasta hankita :thumbs:

Kyllä siellä ihan kunnon hirvenlihaa joka päivä melkein on:D Jos ei hirveä niin muuta lihaa. Ruokapuoli muutenkin pitäisi olla kunnossa. Syötyä tulee melko runsaasti

Juu ittelle ainakin tuli heti mieleen kun puhuttiin mummun sapuskoista juuri tuo hirveliha, jota nöösipoikana veljen kanssa lapattiin kilpaa ja siihen päälle mummon omalta tilalta tuotu maito+kananmunat. Tätä rumbaa vedettiin sitten joka viikonloppu niin voin kuvitella minkälaista olisi jos tuota olisi pöydässä joka päivä :rock:

Tänään kokeilin kulmasoutua tohon leuanvedon tilalle ku ei leuat oikeen suju ja ylätalja ei tunnu ottavan sinne minne pitäisi. Tuntu kyllä tosi hyvältä toi kulmasoutu, varmasti tehokas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom