Neuvoja tarvisin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä tarvisin vähän neuvoja. Omistan penkin ja käsipainot joilla olen treenaillut seuraavasti,

maanantaina penkki leveällä otteella noin neljä/viisi sarjaa ja kymmenen toistoa. Tätä ennen tietty myös muutamat lämmittelysarjat kevyemmillä painoilla. Tämän jälkeen ollut tapana tehdä muutamat sarjat kapealla otteella. Penkin jälkeen olen tehnyt vipunostot käsipainoilla sivuille, eteen, "taa". Joskus vielä muutaman sarjan pystypunnerrusta.

Tiistaina teen liikettä jossa seison n. 90asteen kulmassa ja vedän tankoa+painoja mahaan/rintaan n. viisi sarjaa ja kymmenen toistoa.. liikkeen nimi joku kulmasoutu? Tämän jälkeen teen hauikset tangolla ja painoilla n.viisi sarjaa ja kymmenen toistoa. Seuraavaksi teen hauikset myötäotteella. Kannattaisiko vähentää sarjoja että jaksaisi vielä tehdä käsipainoilla vaikka keskitettyä hauiskääntöä?

Keskiviikkona teen vatsoja ja torstai lepo.

Perjantaina koko maanantain ja tiistain liikkeet yhdessä, joitain sarjoja ehkä hiukan vähemmän. jonka jälkeen taas lauantai
ja sunnuntai lepoa.

Eli mitkä teidän mielestä olisi järkevät päivät, jako ja liikeet? Kertokaa ihmeessä lisää liikkeitä mitä voin ja kannattaa tehdä penkillä ja käsipainoilla. Minulla ei ole mitään rajoittavia menoja, joten voin tehdä kuinka monta kertaa vaan viikossa ja minä päivinä tahansa punttia. Tarkoituksena olisi saada lihasta ja siinä ohella myös voimaa lisää. Olisiko järkevä hankkia joitain lisäravinteita? mitä suosittelisitte? Älkääkä "pelästykö" tuota jalkojen treenaamista, kohta siirryn salille että pääsee tekemään jalkoja, lihasryhmiä ja liikkeitä monipuolisemmin.

Kiitoksia kaikille.

ootat että pääset sinne salille niin alat tekeen kaikkia lihaksia tasapuolisesti... ja lisäravinteet kannattee ottaa heti kuvioihin esim. Fastin muscle+ ois hyvä.sitä otat aina treenin jälkee ja muista että sun pitää saada proteiinia 2g/painokilo päiväs muuten ei lihakset kasva. Kovaa treenia,tarpeeks lepoa ja vitusti ravintoa niin siitä se homma lähtee. :whip:

Itteä vituttaa perkeleesti ku kipeenä ollu jo viikon ja salille tekis mieli prkl :curs:

ota vaikka tämmöne ohjelma :

kaikki lihasryhmät kerralla ja voit tehä kotona nää luultavasti

Jalat: jalkakyykky tai hack-kyykky, 3-4*8-12 (3-4 sarjaa,8-12 toistoa/sarja)
Selkä:Maastaveto tai kulmasoutu 3-4*8-12
Hartiat:pystypunnerrus tangolla 3-4*8-12
Rinta:Penkki 2*6
Hauis:Tangolla tai käsipainoilla 3-4*8-12 voit myös myötäotteella lisäks 3-5*10
Ojentajat:Kapea penkki 3-4*8-12
Vatsa vaikkapa vatsapunnerruksilla lattialla eli esim: ensin 60 punnerrusta sitten 40 sitten 20. Vaikkapa 3-4 kertaa viikos teet ton ohjelman läpi esim. maanantaina,keskiviikkona,perjantaina, niin saat jonkunlaista voimaa ennen salille menoa sitte salilla pääset tekeen laajemmin liikkeitä. Pidät noitten sarjojen välis 1-2minuutin tauot mutta itse tunnustelet ja muokkaat sarja/toisto määriä jos tuntuu että noi ei sulle sovi. Olet vissiin melko alottelija? joten eiköhän tuolla tule kivasti massaa/voimaa sulle suhkot nopeesti muista syödä kunnolla ainaki se 2g/painokilo sitä proteiinia ja se palautumisjuoma esim: toi muscle+ heti kuvioihi. Onnee treeneihi :thumbs:

Rinnalle kannattaa kokeilla penkkiä käsipainoilla (toiminu ainaki itelläni) ,esim.2-3x8-12 ja ojentajille hyvä liike on ranskalainen punnerrus 3-4x8-12.Jos vaan jaksat tehdä ni ainakin jälkimmäinen kannattais laittaa mukaan ohjelmaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom