neuvoja nopeasti!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 18-vuotias miehenalku. 177cm ja 72kg. Olen käynyt satunnaisesti salilla parisen vuotta. Nyt haluaisin neuvoja miten saan lihaksiston kasvamaan, koska alkaa turhauttaa salilla käynti,koska tulokset eikä runko muutu miksikään. Mistä olisi hyvä aloittaa ja millaista ravintoa kannattaisi syödä?

Voisiko joku auttaa laatimaan ohjelman,jos kolme krt viikossa käyn?

Olen tähän asti sali treenin jälkeen ottanut joko hera80 tai mass2 palautusjuomaa, niin pitäisikö niitäkin muuttaa?

Eli tarvitsisin apua ohjelman laatimiseen ja neuvoja miten saisin painoa lisää ja kroppaan lihasta?

-kiitos!

No jos painoa ei tule niin kuten jo sanottu, ruokapuoli kusee. Pidä esim. ruokapäiväkirjaa pari viikkoa niin näet siitä sitten itse että mikä on vialla.

Oletko kuinka kauan käynyt salilla?(joo pari vuotta mutta mitä se satunnaisesti tarkottaa?) Minkälaisia tuloksia? Ihan vaan että noita treenejäkin on niin paljon erilaisia, toiset toimii alkuun paremmin kuin toiset. Ohjelmia on foorumi täynnä, kolmeen salikertaan voisi sopia esim. 3-jakoinen, erilaiset 1-jakoiset (HST, Arnoldin kuusikko jne.). Jos saliharrastus on ihan "uusi", niin IMHO. paras tapa olisi jauhaa 1-jakoista 2-3krt. viikko, esim. juurikin tuon Arnoldin kuusikon tapaan. 3-jakoisen ohjelman laatimiseen taasen löytyy foorumilta ties kuinka paljon asiaa.

Jokatapauksessa, se epäsäännöllisyys pois sieltä treeneistä. Panostat ruokailuun ja siihen että hinaat itsesi sinne salille. Itse treeniin vaan kovaa puurtamista (verenmaku suuhun vaan :) Mutta muistetaan ne kevyet viikot välillä). Lihasten kasvattelu on aika kurinalasta hommaa, jos haluaa oikein panostaa. Motivaatio kuntoon niin jo alkaa tapahtumaan.

Jaa niin, mulla toimi sillon alkuaikoina tosin hyvin seuraava ajattelumalli : "isompi paino = isompi lihas" TS. Lisää rautaa aina vaan lisää kun vaan pystyy.

Mikäli sun painot on vaan jääny junnaamaan paikoilleen niin kokeile vaikka tota HST:tä, allekirjoittaneella tuli (ja tulee) oikein mukavasti lisää massaa sekä painoja tuon mukana.

edit. tuo HST ei sitten oo mikään hyvä vaihtoehto jos painot on aika alkutekijöissään, ne nousee varmasti nopeemmin jollain muullaki tavalla.

Back
Ylös Bottom