Neuvoja kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ThePala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tarviaisin neuvoja treenaamiseen,oikeastaan penkkiin.Olen treenannut vajaa 1,5v ja hyvin kulki treenit aina tammikuun loppuun asti.Tammikuussa aloin tekemään pyramidin tyylin jälkeen vaihtelun vuoksi 2x6 systeemiä(teen vaihdellen pyramidia ja 2x6).Aloitin tekemään 100kg ja meni 2x6 aina 105kg asti tosi hyvin.Sen jälkeen tein 6x 107,5 4x 110 2x 115 1x 120 ja 1x 125.Seuraavalla viikolla tein uudet maksimit 130kg eikä 135 ollut kaukana.Sen jälkeen yritin 2x6 tuolla 107,5 muttei mennyt kuin 5 ja 4 kertaa.Sitten tulin kipeäksi ja olin viikon treenaamatta flunssan takia.Huilasin viikon ja jatkoin treenaamista ja meni 6 ja 5 kertaa kyseisillä painoilla.Sitten iski influenssa ja olin poissa salilta taas.Viime viikolla meni vain 5 ja 3x3 107,5 ja tänään meni 3x4 107,5 ei edes 5 kertaa!

Eli missä vika?Olo ei ole täysin terve vieläkään,kuumetta ei ole ollut,mutta räkää ja limaa paikat täynnä.Joten johtuuko huonot treenit siitä,etten ole täysin kunnossa vai voiko kaksi peräkkäistä huonoa treeniä olla syynä?Ja miten ensi viikolla pitäisi treenata,tiputtaa 2x6 102,5 vai yrittää jääräpäisesti samoilla painoilla?

Kiitos vastanneille :)

Eli olit kipeänä salilla.. Ei näin. oot luultavasti syönyt aika niukasti eikä kaikki poweri siksi ollut tallella (harvalla sama ruokahalu terveenä kun kipeänä). Odotat nyt ensin että oot täysin terve ja siihen 2 päivää vielä lepoa. Sitten otat 3 ensimmäistä treeniä kevyesti. Et varmaan halua sydänlihastulehdusta ja olla treenaamatta 3 kuukautta ? malta nyt vain. samaa sanon siis kuin jeejoojuu että syynä oli se että olit kipeä.

Eli olit kipeänä salilla.. Ei näin. oot luultavasti syönyt aika niukasti eikä kaikki poweri siksi ollut tallella (harvalla sama ruokahalu terveenä kun kipeänä). Odotat nyt ensin että oot täysin terve ja siihen 2 päivää vielä lepoa. Sitten otat 3 ensimmäistä treeniä kevyesti. Et varmaan halua sydänlihastulehdusta ja olla treenaamatta 3 kuukautta ? malta nyt vain. samaa sanon siis kuin jeejoojuu että syynä oli se että olit kipeä.
Oon yleensä pitänyt sitä rajana,että jos on kuumetta,niin silloin jätän menemättä.Pidän kuitenkin nytten lepoa ja yritän päästä lekuriin,jos sais jotain selvyyttä,että onko vain flunssaa vai jotain mikä vaatis antibiootteja.
Mites sitten kun olen terve,ja voin aloittaa kevyiden treenien jälkeen normaalin tahkoamisen,niin minkälaisista painoista lähtisin liikkeelle?Jatkaisinko siitä 2x6 100kg vai 102,5?

Mites sitten kun olen terve,ja voin aloittaa kevyiden treenien jälkeen normaalin tahkoamisen,niin minkälaisista painoista lähtisin liikkeelle?Jatkaisinko siitä 2x6 100kg vai 102,5?

Kroppas osaa parhaiten vastata tähän.

Back
Ylös Bottom