Neuvoja kaivataan, vaaka näyttää 138kg ja pituutta 170cm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mamu76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää Juhannusta kaikille!

Tässä tämän viikon miettinyt, että uskaltaiskohan sitä antaa itselleen luvan nauttia ruoasta ja juomasta nyt juhannuksen kunniaksi, vaiko pitäiskö edelleen mennä tiukalla linjalla.
Pelkään että nyt jos syön kaikkea hyvää, jää se päälle, enkä saakaan poikki.....

Tiukka linja.

Terveisin,
Kreikan lomalla 2009 aloitettua löysäilyä ei tahdo saada poikki.

Ps. Hyvää juhannusta silti ja tsemppiä! :)

Nuo cheat päivät nyt on ihan turhia. Ite en ole syönnyt mitään karkkia varmaa yli vuoteen. Ne on haitaksi hampaille + mun suolistolle myrkkyä. Jos syön vatsani täyteen sipsejä/suklaata sun muuta, niin tulee vaan ripulia. Mä oon tätä kautta oppinut vihamaan näitä turhia herkkuja. Paras herkku on silloin, ku tuut rankan salin jälkee antaa sitä mitä sun kehos on ansainnut eli kunnon safka. sitä tunnetilaa ei karkit sun muut voita. Toinen syy miksi en suosittele näitä cheat sydeemejä johtuu siitä, että jotku ei osaa kontrolloida itseään. Jos maistaa vähän herkkuja, niin silloin sen tekee mieli lisää. Paras vain unohtaa ne.

Joo ja itestäni sen verran, että olen aina hoikassa kunnossa vaikka söisin mitä herkkuja päivät pitkät johtuen mun todella nopeasta aineenvaihdunnasta. Tää ei ole silti mulle mikään tekosyy syödä roskaruokaa. En syö sellaista kamaa edes jouluna.

Hyvää Juhannusta kaikille!

Tässä tämän viikon miettinyt, että uskaltaiskohan sitä antaa itselleen luvan nauttia ruoasta ja juomasta nyt juhannuksen kunniaksi, vaiko pitäiskö edelleen mennä tiukalla linjalla.
Pelkään että nyt jos syön kaikkea hyvää, jää se päälle, enkä saakaan poikki.....

Jos pelkäät että jää putki päälle niin älä missään nimessä tee noin. Parempi pelata varman päälle.

Pakkotoisto on kyllä huima paikka, kuinkahan moni on saanut kipinän terveellisempään elämään täältä? Itse oon pudottanu jo 111kg --> 96kg sen jälkeen kun rupesin lukee näitä foorumeita. Porukka on kannustavaa, ja se tiedon määrä minkä täältä foorumilta löytää ILMAISEKSI on huikea. Tsemppiä Mamulle!

Heips taasen tännekin =)

Hurjaa vauhtia mennään vieläkin. Tänään hyppäsin vaa'alle ja se näytti 110kg. Eipä tässä meinaa itseään enää tunnistaa kun peilistä katsoo =)

Valtaisat onnittelut ja kovasti tsemppiä jatkon kanssa!

Itselläni alkoi tällä viikolla elämäntapamuutos (uudemmankin kerran) päästäkseni siihen kuntoon, jossa vielä muutama vuosi sitten olin.

Laihdutin lukioaikoina sinun lukemistasi 82kg:n tuntumaan noin puolessatoista vuodessa. Opiskelijaelämän sekä useamman vammautumisen tuhotessa kuntoiluni ja ruokavalioni pari vuotta sitten, on painoa tullut aivan liikaa päälle. En ole vaa'alla päässyt käymään, mutta jos pitäisi veikata niin painan varmaankin 115kg. Hommia siis on. Tavoitteena 90kg vuodenvaihteeseen mennessä. Jos kaipaat vertaistukea tai vinkkejä, joita edellisestä elämäntapamuutoksestani on jakaa, juttelen mieluusti. :)

Itse ostin eräälle sukulaiselle Hanna PArtasen Olet Mitä Syöt kirjan joka ei tiennyt yhtään mitään terveellisestä syömisestä. Se on helppoa ja kiinnostavaa luettavaa ja siitä löytyy kaikki tarpeellinen mitä alkuun tarvitsee tietää perusjutuista terveelliseen syömiseen.

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9789510312100

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom