Neuvoja halutaan!

Moi! Te arvon palstalaiset varmaan osaisitte neuvoa mua... Eli ongelmana on jaksaminen.:itku: Kun vyökokeet tiettävästi ovat NIIN helkkarin raskaita ja on vaikeuksia jaksaa, olisko esim. jostain energiapatukoista apua?:confused: Kuinka paljon ennen vyökoetta on hyvä syödä sellainen? Ja tietenkin otan muitakin neuvoja vastaan...

Originally posted by A.L.I.A.S
Moi! Te arvon palstalaiset varmaan osaisitte neuvoa mua... Eli ongelmana on jaksaminen.:itku: Kun vyökokeet tiettävästi ovat NIIN helkkarin raskaita ja on vaikeuksia jaksaa, olisko esim. jostain energiapatukoista apua?:confused: Kuinka paljon ennen vyökoetta on hyvä syödä sellainen? Ja tietenkin otan muitakin neuvoja vastaan...

Mikä vyökoe?
Onko ne keksiny bobybuildinkiin vyökokeet :evil:

Tokihan jokainen bodari ja voimannostaja tietää miten raskas vyökoe on. Lisäksi me kaikki olemme ajatuksen lukijoita, joten osaamme päätellä lajinkin tuon viestin pohjalta. Ja tokihan meillä on tiedossa "super turbo energy booster duracell effect patukka" joka saa sinut jaksamaan, vaikka kondis olisi muuten ihan paska. :whip:

Originally posted by A.L.I.A.S

Ei hyvää päivää!!! Kysy tolta kaverilta ---- > :david:

Höh, jamppahan pelaa selkeesti karatee tms ja hänellä on vyökoe joka on näytön paikka ja johon tarvii paljon botnee... Elkää siis kettuilko.

Ennen suoritusta tapahtuvaa energiansaantia on puitu hyvinkin monelta kantilta tässä :

Ole hyvässä kondiksessa....jos kyseessä Kyokushinkai tyylinen sadan-kumite,kannattais varmaan tankata maraton-tyylisesti hiilareita 3 päivää reilusti yli tarpeen(500-600g/päivä).Koepäivänä ei tarvi tankata,kevyttä ruokaa.
Todennäköisesti sulla kuitenkin n.tunnin koe,jolloin perusruokavalio riittää.
Ja en halua aloittaa uutta ketoosi,oliiviöljy,proteiini-rasva vs. hiilari keskustelua.

Back
Ylös Bottom