neuvoja aloittelijalle kiitos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mika.b1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mika.b1 sanoi:
kertokaa joku, että kannataako rinta ja hauis tehä samassa treenissä.. haluisin kokeilla sitä..

Minä ainakin teen. Ja tämähän riippuu kokonaan siitä, mikä jako sulla on? Jos teet nelijakosella, niin IMO on paras tehdä rinta ja hauis samassa. Ja olkapäät ja ojentajat sitten omana päivänään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joo teen.. eilen sitte kokeilin tuota rinta-hauis samana päivänä, hyvin tuntu menevän..
kertokaa vielä, että mitkä on parhaita massaliikkeitä olkapäille?
tarkotan että mitkä kehittää niitä parhaiten.

Joo tee vaan. Mäki teen. Ojentajat sit olkapäitten kaa. Kokeilin kerran ojentajia rinnan kaa, mutta huonoin tuloksin. Joillekki sopii joillekki ei.

joo o

mika.b1 sanoi:
ja vielä täytyy kysyä.. sorry jos kyllästytte mun kysymyksiin:)
oon lukenu jostain "tehokas kehonrakennus" kirjasta, että hauvista tehtäessä rannekulma pitää olla oika tai hauvis ei kasva silleen kuin pitäs..
Olis hyvä tietää tuo "oikea" rannekulma näin alkuvaiheessa vai oliko se jotain höpötystävaan..

samassa kirjassa todetaan myös että lihasta on mahdollista saada 1-2kg vuodessa... :thumbs:

mika.b1 sanoi:
joo teen.. eilen sitte kokeilin tuota rinta-hauis samana päivänä, hyvin tuntu menevän..
kertokaa vielä, että mitkä on parhaita massaliikkeitä olkapäille?
tarkotan että mitkä kehittää niitä parhaiten.

Itellä seuraava setti okapäille:

Viparit sivulle 3 sarjaa
Pystypunnerrus käsipainoilla 3 sarjaa
Viparit taakse 3 sarjaa

En tiedä onko toi paras mahdollinen, mutta on ne olkapäät kasvaneet, että kait se perille on mennyt.

Zone-sarja -42%
Timba79 sanoi:
Itellä seuraava setti okapäille:

Viparit sivulle 3 sarjaa
Pystypunnerrus käsipainoilla 3 sarjaa
Viparit taakse 3 sarjaa

En tiedä onko toi paras mahdollinen, mutta on ne olkapäät kasvaneet, että kait se perille on mennyt.

miten tuo viparit taakse tehdään..?

Suositut

Back
Ylös Bottom