Neuvoa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro.

Tarkotuksena olis alottaa puntilla käynti (oon lähinnä harrastellu yhtä hojohojo-lajia viime vuodet.) ruokailuun, joka on melko heikohkoa en voi luultavasti muutoksia tehdä ainakaan tässä vaiheessa. Eli tulokset eivät varmastikkaan ole mitään päätähuimaavia.

Kaverilta sain tälläisen ohjelman, eli jos te vähän viisaammat neuvoisitte minua, kannattaako tähän tehdä muutoksia, jos niin mitä?

1. Penkkipunnerrus 2x10 ( Melko kevyillä painoilla )
2. Hartiatalja 2x10
3. Hauiskääntö 2x10
4. Soututalja 2x10

Toisella kierroksella lisättäisiin sarjoihin vielä viisi, eli tehtäisiin kaksi viidentoista sarjaa.

Kolmannella kierroksella sarjat tiputettaisiin taas 2x10 toistoon, lopuksi vielä vatsalihaksia ja selkälihaksia.

Kiitos neuvoista jo etukäteen. :)

Mikä estää tekemästä muutoksia ruokailuun, kyllähän sitä saa aina viilattua, jopa pienellä budjetilla! Pistä sun päivän ruokailut, sillä se on kuitenkin erittäin suuri osa kehityksestä. Fiksummat saa antaa ohjelmaneuvoja, ei tuo ainakaan minusta kovin (=yhtään) toimivalta näytä.

rohkeanaru sanoi:
Kaverilta sain tälläisen ohjelman, eli jos te vähän viisaammat neuvoisitte minua, kannattaako tähän tehdä muutoksia, jos niin mitä?

2. Hartiatalja 2x10
3. Hauiskääntö 2x10
4. Soututalja 2x10

Toisella kierroksella lisättäisiin sarjoihin vielä viisi, eli tehtäisiin kaksi viidentoista sarjaa.

Kolmannella kierroksella sarjat tiputettaisiin taas 2x10 toistoon, lopuksi vielä vatsalihaksia ja selkälihaksia.

Mielenkiintoinen ohjelma kyllä. Kuinka useasti meinasit nuo kierrokset tehdä siis?

Ensinnäkin ihmettelin, että mitä tuo hartiatalja tarkoittaa. Toisekseen mietin, että todella vähän sarjoja. Kolmannekseen, jalkatreeni puuttuu kokonaan. Elikkäs, sanoisin melko suoraan, että katsoppa itsellesi sopiva kunnon ohjelma tästä Timban tekemästä ketjustä.

rohkeanaru sanoi:
Moro.

Tarkotuksena olis alottaa puntilla käynti (oon lähinnä harrastellu yhtä hojohojo-lajia viime vuodet.) ruokailuun, joka on melko heikohkoa en voi luultavasti muutoksia tehdä ainakaan tässä vaiheessa. Eli tulokset eivät varmastikkaan ole mitään päätähuimaavia.

2. Hartiatalja 2x10
3. Hauiskääntö 2x10
4. Soututalja 2x10

Kiitos neuvoista jo etukäteen. :)

missä kaverisi treenaa kun tommosia ihme liikkeitä löytyy :D

ja jos et pysty syömään niin ei kannata sitten ottaa mitään valmista ohjelmaa, niillä pääset kyllä varmasti ylikuntoon ja tulokset menee johonkin muuhun suuntaan kuin ylös, mikäli ruokailu on heikko.

Suositut

Back
Ylös Bottom