Neuvoa kaivataan: Painoa ja rasvaa pois!! Dieetti vai treeni??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brucka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!
Mulla on hirvee ongelma saada paino tippumaan ja nyt ois tavoitteena päästä kesäkuntoon!

Oon nainen, 169cm pitkä ja 56-58 kg. Mulla on kuitenkin ylimäärästä vyötäröllä, ja varsinkin jaloissa & perseessä.

Nyt haluisinkin tietää että millä liikkeillä ja millasella ruokavaliolla voisin alkaa tipputtamaan painoa ja varsinkin saamaan ylimäärästä RASVAA pois!

Riittääkö pelkkä kuntosalilla käyminen vai miten paljon ruokavalioo pitäis muokkaa? Alkuvuodesta aloin käymään salilla enemmän (jopa 6 krt viikossa) ja sillon pääsin ok kuntoon.
Nyt haluisin kunnolla tietoo että miten noi rasvat saa palamaan helpoiten??

Yleensä teen kuntosalilla crosstraineria ja juoksen matolla..kasvattaako nää lihaksia vai polttaa rasvaa? Kuinka pitkään ja millä teholla pitäis tehdä ja monta kertaa viikossa? Entä eri kuntosalilaitteet (lähentäjät, loitontajat, yms), kasvattaako lihaksia vai polttaa rasvaa?
Jos tekee askelkyykkyjä kannattaako tehdä painolla vai ilman jos haluaa siis VAAN pienentää(kiinteyttää) peppua ja reisiä? Ja astunko eteen vai taakse?

Sitten miten jenkkakahvat sais lähtemään? Ja mikä on paras liike kiinteyttää sisäreisiä?

Ruokavalio puoli sitten:
oon yrittäny vähentää hiilihydraatteja, enkä syö vaaleeta leipä ollenkaan ja vain vähän riisiä/pastaa silloin tällöin.
Syön aamuisin ruisleipää/fitness muroja, päivällä terveellistä "kotiruokaa" ja sitten iltaisin vaihtelee. Karkki on kuitenkin intohimo, kuinka haitallista? Jos esim. polttaa salilla 500kcal ja syö päivässä 800kcal josta osa karkkia niin laihtuuko vai lihooko? Kuinka paljon peruskulutus vaikuttaa siihen kun sanotaan että pitää kuluttaa enemmän kun syö?
Jos polttaa 1000kcal ja syö 1000kcal niin onko sillon nollilla vai miinuksella peruskultuksen takia?:wtf:

No kuitenkin haluisin vaan tietää että paljon ja miten pitäis rakentaa toi ruokavalio ja mitä (ja kauan) pitäis tehdä siellä salilla että oikeesti kiinteytys ja laihtuis!?

Kiitän jo etukäteen, toivottavasti joku osais neuvoa.

diettiä vaa... pudotat kalorimäärää ja aerobista treeniä lisää. syö mielummin pitkäkestoisia hiilareita ni jaksat liikkua, noi karkit on siihen hommaan aika huonoja.. onnea kuitenkin ja kyllä täältä joku kertoo vielä paremmin ku mä ku en hirveest diettaa vaan treenaan paljon.:D

okay kiitos vastauksista! dietti artikkelin oon lukenu, mutten ymmärrä just sitä kalorinkulutusta sen peruskultuksen kannalta..niinku ylempänä sanoin..nollaantuko se vai..?
kiinteytys artikkeleja en ookkaan vielä lukenu, sieltä varmaan löytyy kans apua!

Suositut

Back
Ylös Bottom