Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^missäpäin ne kookosmaidot on??? Itse olen tosin etsinyt vain tölkkejä.
Kartta paljastaa karun totuuden Suomen vähittäiskaupasta - "oligopoliasetelma"
"Euroopan komission torstaina julkaisema tutkimus ruoan vähittäiskaupasta paljastaa, että Suomessa vähittäiskauppa on kaikkein keskittyneintä Euroopan unionissa."
Muutaman kilometrin säteellä on Citymarket, 2 Prismaa, K-market, S-market ja Alepa. Kilpailuta nyt tässä sitten. Nii ja K-Rauta ja Kodin1...
Mappanan vastaus funcille, jokaisella on mahdollisuus perustaa kauppa, perusta itse kauppa ja myy halvemmalla! Ainii mutta S ja K mafia ei saa yhtään kaavoitusetua, eihän Mappana?
Varmaan tuloihin suhteutettuna... Liekö sekään paikkaansa pitävä väite
K-kauppias väitti pokkana juuri A-studiossa, että Suomessa ruoka maksaa tutkimusten mukaan Euroopassa toiseksi vähiten. Mielelläni tutustuisin tuohon tutkimukseen..
K-kauppias väitti pokkana juuri A-studiossa, että Suomessa ruoka maksaa tutkimusten mukaan Euroopassa toiseksi vähiten. Mielelläni tutustuisin tuohon tutkimukseen..
Kauppias maksaa oltermannista 6.5€/kpl, ulosmyynti 4,9€/kpl.
Tilausjärjestelmässä voi olla tämä hinta, mutta en usko että lopullinen hinta voi olla tuo. Varmaan kerran vuodessa tulee ostojen mukaan alennukset/ostopalautus kaikkiin tuoteryhmiin? Esim. monen alan tukkumyymälöiden kaltainen systeemi. Eli lopullinen sisäänostohinta alennuksien jälkeen on sellainen, että sillä hieman tekee voittoakin. Miksi markkinajohtajajuustoa myytäisiin jatkuvasti tappiolla/käytettäisiin sisäänheittotuotteena? Kerro nyt Mappana, sinähän olet kauppiaskurssinkin käynyt! ;)