Nettitilausten toimitusajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
  • Jabb
  • Ruotsalainen kamppailuvarusteliike
  • Toimitusaika n. viikko

Jopa alle viikkoon olettaen tietenkin että on varastossa. Heillä on kyllä varastosaldo erikseen joka koolle näkyvissä kun kamoja selaa. Omassa tapauksessa tilasin eräänä lauantai-iltana, kamat oli postissa seuraavan viikon perjantaina.

EDIT: Säännöt löysin, poistin linkin. Aika rajoille menee koko thread kun sääntöjä lukee, väkisinkin lisäravinteita ym. esim. kamppailuvarusteliikkeissä.

Itse olen kokenut nettitilaaja ja mun mielestä maittain menee aika hyvin yksiin, yllättävän vähän vaihtelua.

Briteistä tulee jopa kahdessa päivässä, useimmiten 3-4. Viikossa kuitenkin.

Jenkeistä menee yleensä pari viikkoa, usein mennyt 6-7vk!

Kiinasta menee n. 1-2vk.

Itse olen kokenut nettitilaaja ja mun mielestä maittain menee aika hyvin yksiin, yllättävän vähän vaihtelua.

Briteistä tulee jopa kahdessa päivässä, useimmiten 3-4. Viikossa kuitenkin.

Jenkeistä menee yleensä pari viikkoa, usein mennyt 6-7vk!

Kiinasta menee n. 1-2vk.

Joo mutta kiinasta ostaen voi varautua 1-3kuukauteen jos on isompi paketti kyseessä ja hitain mahdollinen posti. Paketti lojuu jossain shanghaissa joskus parikin viikkoa putkeen eikä liiku mihinkään.

Poppamiehestä tilasin chilejä sekä kastikkeita ja parissa päivässä tuli, eli olin todella tyytyväinen.

Pohjanmaalta tilasin auton lokarin, iltapäivällä tilaus, seuraavana aamupäivänä oli perillä matkahuollossa. SS-Powerin kamat tuli matkahuollon kautta muutamassa päivässä. Auton renkaat Briteistä parissa vkossa.

• Wake - www.wakefishing.com // 4-7 päivää
  • Mekaro - www. mekaro.fi // 2-3 päivää

Paras toimitus mitä omalle kohdalle on tullut niin oli jenkkiläisesssä Mitsubishin osiin keskittyvässä puljussa. Torstaina tilasin läjän osia ja maanantaina ne toimitettiin kotiovelle.

Elikkäs tietääkö kukaa kauan kestää louis.de: stä tilattaessa? laitoin mp:n vilkun piuhat tulemaan. tänään maksoin tilauksen sinne tilille.

thecarharttstore.co.uk

Kamata tilattu 6.7.2010
Postin saapumisilmoitus (kirjatusta kirjeestä) postilaatikossa 8.7.2010
Royal Maililla toimitus

...kohtuu nopeeta!

Motonet yllätti nopeudellaan. Tiistaina käsitelty tilaus (maanantai-iltana tilattu) ja eilen oli noudettavissa postista seurantakoodilla.

Cleanyourcar.co.uk

Pari kertaa tilannut ja viikossa tullut aina paketti lähimpään siwaan (tulee dpd:llä, joka taas käyttää suomessa matkahuoltoa, joka ei kuljeta kotiin asti. :jahas: )

Raffaello network vaateliike

Kerran tilannut ja sillon paketti tuli Italiasta yhdessä päivässä kotiovelle. :D Melkein voi jo sanoa, että nopea toimitus, kun suomessakin saa odotella usein muutaman päivän ennen, kuin paketti on postissa. Postikulut kuitenkin oli noin 16 euroa, että ei mitenkään älyttömäst.

Ja ebaysta on pakko mainita tuo myyjä http://myworld.ebay.com/citizenoutfitters

Tilasin kerran tavaraa tuolta ja paketti tuli jenkeistä suomeen omaan postilaatikkoon neljässä päivässä. :wtf:

Olenkin alkanut tilaamaan aika paljon kamaa juuri ebaysta, koska sieltä löytää melkein paremmin kuin suomalaisista kaupoista ja tavaraa on aina hyllyssä ja toimitusajat suunnilleen samaa luokkaa. En sitten tiedä, että hidasteleeko suomen posti vai suomalaiset nettikaupat, jotka ei jaksa laitta niitä paketteja postin heti tilauksen saatuaan.

Laitetaan tähän nyt H&M eli Henkka ja Maukka.

Vittu tilasin 1kk sitten yhdet shortsit ja äsken kävin tarkistaan tilan, niin vielläkin pakattavana :jahas:

Digitarvike yllätti hitaudellaan, keskiviikkona tilattu paketti onnistuttiin turaamaan postiin vasta iltamyöhään torstaina joten toimitus kestänee keskiviikosta maanantaihin. Hienoa.

Laitetaan tähän nyt H&M eli Henkka ja Maukka.

Vittu tilasin 1kk sitten yhdet shortsit ja äsken kävin tarkistaan tilan, niin vielläkin pakattavana :jahas:

Mua kanssa välillä ihmetyttää toi H&M:n sekoilu noissa lähetyksissä. Mun kaveri tilas helmikuussa bikinit, kun oltiin varattu matka etelään. Toukokuussa mentiin etelään, ei ollut vieläkään saanut niitä. Sai ne tossa kesäkuun lopussa... Mun mielestä ei kovin kohtuullinen lähetysaika :D

Tilasin juuri jenkeistä paketin ja mailiin tuli ilmoitus, että ovat laittaneet paketin postiin. Kuinkahan monta päivää kestää suunnilleen, että paketti on perillä?

Tilasin (ja maksoin) Joyboots-nimisestä firmasta kengät 29.5. enkä ole vieläkään popoja saanut. Perään oon tietty kysellyt, on kuulemma jo pakattu ja sillee.. Enpä tilaa toiste. :S

Kukaan tilannut alko24h:n kautta viinaksia? Mitä kautta toimitus järjestettiin. On kyllä heidän mainos niin harhaan johtava että. Itse en ole saanut vielä mitään toimitus tarjouspyyntöjä lähettyä kun ei tuo suoli24 pelaa oikein. Tulipa prkl työläät ja luultavasti kalliit viinat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom