Nettisijoittajakilpailu starttaa taas 5.3.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Liittynyt
5.6.2003
Viestejä
29 708
Ikä
45
Eli Kauppalehden sivuilta www.kauppalehti.fi pääsee taas osallistumaan nettisijoittajakisaan. Kisa alkaa 5.3.2007 ja ilmottautua voi jo nyt.

Tehdään taas Pakkotoiston lista ja otetaan keskinäistä kisaa ja vaihdetaan ajatuksia tässä ketjussa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein tonne Pakkotoiston listan, eli ilmottakaa KÄYTTÄJÄTUNNUKSENNE niin lisään teitä siihen listaan.
 
Täytyy kai se taas yrittää.. Tunnus : Pelles79
 
Pelles lisätty, testailin samalla että osaan ton tehdä. Eli nimiä sitten vaan niin saadaan lista kuntoon jo ennen kisan alkamista.

EDIT: Tuossa taitaa olla nyt yhteenlaskettuna hajautus ja riskisalkku. Voin tehdä noista listat vielä erikseenkin jos näette tarpeelliseksi. Teen ton vaikka sitten kun alkaa nimiä olemaan reilummin kasassa.
 
Tee erikseen.. kuitenki pelaan warreil heti sen riskisalkun nolliin :D
 
Jep, mä teen erilliset kun ilmottautumisia on tullut. Helpointa kopsia sitten kerralla nuo käyttikset uusiin listohin. Nyt jos teen listat kaikki valmiiksi, joudun näpytteleen uudet käyttäjät jokaiseen erikseen. Tässähän on vielä reilu pari viikkoa aikaa ennen kisan virallista starttia.
 
Lisäätkö Timba mutkin porukkaan? Tunnus ikiliikkuja18

Mites tää ryhmäkilpailu nyt sitten eroaa normaalikisasta? Kilpaillaanko tässä pakkiksen porukan kesken vai porukalla muita porukoita vastaan vai jotain muuta? Ihan pihalla... :nolo:
 
Lisäilen nuo nimet loppuviikosta kerralla. Olen kursseilla tän viikon perjantaihain asti ja tämä kone mikä täällä on käytössä, on niin saatanan hidas ettei toivoakaan käyttää kahta selainikkunaa samanaikaisesti. Eihän tässä kiirekään ole kun kisa alkaa vasta parin viikon päästä.

Ja Termis, et voi tehdä nyt mitään. Ennakkomerkintöjä kisassa voi toki jo tehdä, mutta mitä hyötyä niistä on? Eli ootellaan kun itse kisa alkaa niin pääsee tekemään kauppoja.
 
VonHusta, ikiliikkuja18 ,Art2 ja Termis2 nimimerkkejä ei löydy kisaan ilmoittautuneista.

Annoittehan varmasti sen tunnuksen jolla KIRJAUDUT SISÄÄN Kauppalehden palveluun? Nimimerkki voi olla ihan jotain muuta. Ja tuo pitää olla sitten täysin oikein, eli isoilla ja pienillä kirjaimilla on merkitys.

Muiden tähän asti ilmottautuneiden lisäys onnistui.

EDIT: Ja tottakai itse kisaan pitää olla ilmoittautunut myös, eli ei riitä että on tunnus Kauppalehden palveluun.
 
Ei vittu toi ilmottautumiskäytäntö on hämärä... Siis minkä helvetin takia tonne tarvitaan joku nimimerkki ja miks sen täytyy olla eri kuin käyttäjätunnus..?

No anyway, nyt pitäis olla ilmottautuminen hoidettu eli kato Timba josko ikiliikkuja18 löytyis nyt listoilta..?
 
Back
Ylös Bottom