Nettisijoittaja-kilpailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
CiioN sanoi:
Jos haluatte verrata toistenne tuloksia, niin ilmoittakaa nimimerkkine tähän threadiin, ja pistän ne "Pakkotoisto"-nimiseen seurantalistaan.

Tuikkaa miut, nimimerkki kirves

Jeps, mukana ollaan taas kerran.

Lisääpäs minut sinne seurantalistaan, nimimerkki kisassa on kausa.
Pesen kisassa kaikki pakkiksen osallistujat :D

Oon viime nettisijoittaja kisassa tehny pakkotoisto nimisen listan. Onnistuitko tekemään toisen? Jos et niin voidaan käyttää tuota mun tekemää.

Ja muistaakseni siihen listaan tarvitaan käyttäjätunnus eikä nimimerkkiä. Listassa sitten näkyy kuitenki nimimerkillä.

Milo sanoi:
Oon viime nettisijoittaja kisassa tehny pakkotoisto nimisen listan. Onnistuitko tekemään toisen? Jos et niin voidaan käyttää tuota mun tekemää.

Ja muistaakseni siihen listaan tarvitaan käyttäjätunnus eikä nimimerkkiä. Listassa sitten näkyy kuitenki nimimerkillä.

Joo, kyllä toi mun tekemä lista tuntuu toimivan.

Kyllä se taisikin olla niin, että piti lisätä käyttäjätunnus, eikä nimimerkkiä.
Eli pistäkää käyttäjätunnuksenne älkääkä nimimerkkiä.

Kun pakkotoisto nimimerkkini on joku jo ottanut käyttöön kauppalehdellä niin olen siellä nettisijoittaja kilpailussa nimin. japa73

Ihan pihalla koko hommasta olin mutta onneksi emäntä on joutunut opiskelu hommissaan kokeilemaan tota kilpailua, joten sain hieman neuvoa.

CiioN sanoi:
Joo, kyllä toi mun tekemä lista tuntuu toimivan.

Joo siellä on vielä se mun tekemä lista, mutta se on pakkotoisto pienellä kirjoitettuna. Eli se oikee lista on sitten Pakkotoisto isolla alkukirjaimella.

CiioN pistin mailia tuohon sun osoitteeseen ku sulla ei oo privaviestitoiminto päällä.

CiioN sanoi:

käyttäjätunnus: orppo

Tänään ilmoittauduin, mutta en jostain syystä pääse sisään.

tunnus: HE72

-EEeDiiiit-
Nyt toimii. voitte lopettaa pelaamisen. voittaja aloittaa!

Niin se käyttäjätunnus on: japa73.
Aikasemmin vouhotin nimimerkistä.
Ilmeisesti vasta tänään illalla näkyy ekakerran Pakkotoisto listassa meidän tulokset?
Ihan pihalla luin lumiukko koko pörssistä mutta ostellaan ja myydään sitten tunteella :D

Mulla on nyt kaks voittoa plakkarissa nuorten sarjasta ja nyt haetaan kolmatta peräkkäistä aikuisten sarjasta. Nimimerkki löytyy kärjestä. Aina. :jahas:

Back
Ylös Bottom