Nettisijoittaja-kilpailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Hapero sanoi:
Mulla on nyt kaks voittoa plakkarissa nuorten sarjasta ja nyt haetaan kolmatta peräkkäistä aikuisten sarjasta. Nimimerkki löytyy kärjestä. Aina. :jahas:

Ohhoh, aika kovat meriitit! :)

Onko sun voittajasalkuissa ollu vaan yhtä osaketta, vai ootko hajauttanu?
Ainaki noilla salkuilla, jotka nyt pitelee kärkipaikkaa, mahtaa olla vaan yhtä osaketta salkussa.

Hapero sanoi:
Mulla on nyt kaks voittoa plakkarissa nuorten sarjasta ja nyt haetaan kolmatta peräkkäistä aikuisten sarjasta. Nimimerkki löytyy kärjestä. Aina. :jahas:
Mikä se sun nimimerkki on? oletko pitänyt saman joka vuosi?

Kuinka helvetisti noita osakkeita voi ostaa? Vaikuttaa ettei rahat lopu ikinä! :kuola:

Pecman sanoi:
Kuinka helvetisti noita osakkeita voi ostaa? Vaikuttaa ettei rahat lopu ikinä! :kuola:

Kyllä mä jo sain rahat loppumaan, mutta yritin laskea että milloin kannattaa myödä niin siitä en päässyt viellä jyvälle.
Joku konkari voi pienen tiivistetyn tietopaketin heittää? Että miten homma oikein menee?

japa sanoi:
Kyllä mä jo sain rahat loppumaan, mutta yritin laskea että milloin kannattaa myödä niin siitä en päässyt viellä jyvälle.
Joku konkari voi pienen tiivistetyn tietopaketin heittää? Että miten homma oikein menee?

Tuurilla. :lol2:

Käyttäjätunnus grimJester täällä.

Ei mee mullakaan hyvin. Taktiikkana on ennenkin ollut että toinen salkku top sataseen, toinen bottom-sataseen. Toinen tavoittelee kyllä häntäpäätä (23619/ 23928) mutta toinenkin on siinä 20000 paikkeilla.

Taktiikasta: Maksimoi riski satsaamalla vain yhteen osakkeeseen per salkku, ja mahdollisimman "liikkuvaan" osakkeeseen. Älä osta / myy liian usein, kilpailussa osto- ja myyntihinnat ovat kaukana toisistaan. Jos pääset top100-listalle, katso onko jollain muulla enemmän samaa osaketta kun sinulla; eli nousu/laskuprosentti sama mutta summa korkeampi. Jos on, et voi voittaa vaihtamatta osaketta.

Top sataseen olen joka kerralla ennen päässyt (neljättä kertaa mukana), mutta tällä kertaa näyttää heikommalta.

Käyttäjätunnus: Kaljaveikko
osakepelailusta en tiedä mitään. Tyytyväinen olen jos lopussa on rahaa edes hitunen jäljellä :D

efuman sanoi:
kuis usein noita salkkujaan kannattaa kattoa? päivittyykö niihin nousut/laskut useesti päivässä vai pelkästään kerran???

Voihan niitä katsoa vaikka 24/7. vaikka ei se mitään muuta :D
Päivittyy luultavasti 15min välein.

Mikähän mahtaa olla listan maximimäärä pelaajissa?
Jos siihen ei mahdu kuin noi 10, niin sitten täytyy varmaan tehdä "Pakkotoisto2"-lista.

Mistä me keksittäis palkinto Pakkotoisto-listan voittajalle? :D
Mainetta ja kunniaahan siitä kyllä tulee rutkasti.

Ylläpito tietenkin antaa voittajalle t-paidan?! ;)

En saa laitettua kaikkia "Pakkotoisto"-listalle, enkä toiselle listalle, mille koitin laittaa loput, joten voisiko joku koittaa tehdä toisen listan?
Tällä hetkellä seurannassa ovat: kausa, Kirves, Hugge, CiioN ja grimJester.
Kaikki loput, joita en saanut ilmoitettua listalle ovat: Artod.D, Gotto, HE72, Kaljaveikko, Kapo, Mike, Porssiguru, RedNeck, Samqqa1989, Taha, gixxer, japa73, jehu102 ja orppo.

Kisassa mukana nimimerkkillä Tane

Back
Ylös Bottom