Nettisijoittaja 2008-09

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wainio
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on n.10% miinuksella molemmat salkut. Ajattelin että sijoittamistahan tässä treenataan ja ostin osakkeita koko rahalla. Mikä ihmeen ajallinen hajauttaminen? ;)

Mutta pari työkaveria näytti omia salkkujaan ja molemmat ovat voitolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin vähän taas katselemassa tilannetta..

Jotenkin tuntuu ihan käsittämättömiltä nuo Riskisalkun kärkipelaajat.. Siis parissa kuukaudessa 50t euroa on muuttunut yli 600t euroksi! Tuo kun olisi oikeaa rahaa.. Nöyräksi vetää.

Itsehän otan tuolla riskipuolella ihan huolella kuokkaan, mutta hajautuspuolella olen saanut jotain aikaiseksikin. Olen kyllä jo vähän henkisesti luovuttanut tuolla riskihommissa ja antanut homman vaan mennä.. Hajautussalkussa ollaan sentään parhaimman 5% joukossa eli 95% on pelannut huonommin. Tosin suurin osa ei liene tehnyt mitään liikkeitä.
 
Itse meinasin jo heittää homman sikseen mutta pikku hiljaa saanut hilattua salkut plussalle. Hajautussalkku +4,52% (Kiitos terveystalon 200% nousun:hyvä: ) ja riskisalkku komeat +19,96% warrantti pelleilyllä mm. nokian tulostiedote nosti 10% kun osti niitä myynti warrantteja ennen sitä ;)
 
Itse meinasin jo heittää homman sikseen mutta pikku hiljaa saanut hilattua salkut plussalle. Hajautussalkku +4,52% (Kiitos terveystalon 200% nousun:hyvä: ) ja riskisalkku komeat +19,96% warrantti pelleilyllä mm. nokian tulostiedote nosti 10% kun osti niitä myynti warrantteja ennen sitä ;)

Minullakin löytyy Terveystaloa (+237%).. (Sitten on Metsoa yms joka on sitten surullisempaa katsottavaa). Harmittaa vähän, kun ajattelin aluksi napata kunnolla tuota Terveystaloa, mutta sitten jotenkin aloin ylivaromaan ja miettimään liikaa velkaisuutta yms..
 
Mites tämä toinen jakso on muilla mennyt?
Molemmat salkut on plussan puolella ja riskisalkkukin nousi sadan listalle, huimalla 2300 sijan nousulla. Osu ja upposi warranteilla.
Hajautussalkkukin on plussalla, mutta vain hienoisesti, reippaat pari prosenttia. Välillä käytiin top 150:ssä, mutta alaspäin on tultu...
 
Tämä nyt ei varsinaisesti liity nettisijoittajaan, mutta sijoittamiseen kuitenkin.
Olen fundeerannut, että yksityinen turvallisuusala on varmasti tulevaisuudessa kasvava bisnes ja siten se voisi olla kannattava sijoituskohde.
Onko teillä tietoa sen alan kurssien viime vuosien liikkeistä?
 
Back
Ylös Bottom