Nettisijoittaja 2008-09

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wainio
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, taisi alkaa. Itse tein ensimmäisen oston.
Näin jotain pakkojuttuja sivulla, mutta mistäs pääsen katsomaan miten muilla menee?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, taisi alkaa. Itse tein ensimmäisen oston.
Näin jotain pakkojuttuja sivulla, mutta mistäs pääsen katsomaan miten muilla menee?
Menet vasemmalta linkkiin Tulokset ja sitten siitä sivulta valitset Omat listat.
 
Aloittelin itse vasta muutama päivä sitten sijoittamisen kun oli niin alamäessä alussa.. lzu mukaan listalle!
 
Tämän voittaa se joka hyppää vipana mukaan ja on siten vähiten miinuksilla?
 
Ei, jossei sijoita mitään niin ei kai näy sijoituksissa. Tosin kun katsoi tuloksia vielä tovi sitten, niin parhaiten meni niillä jotka eivät olleet sijoittaneet mitään :)
 
Juu hyvinhän tämä alko :D mutta sitte son ollu yhtä suurta alamäkee. Mut jos tosiaa seurantaväli olis pidempi niin tässähän olis viel hyvin plussalla.
 
Hajautuksessa näemmä marginaalisesti plussalla
Snellman Hajautussalkku 45 226,58 55 503,80 100 730,38 +0,73%

Kertoo jotain kun "TOP 5":stä kolme ei ole sijoittanut senttiäkään:)
 
Perhana, kun tuli otettua tuota UPM:ää mukaan isohko siivu. Ajattelin, että siellä olisi nyt pahimmat ohitse ja käänne parempaan tulossa. Vähän tulee oltua huolimaton, kun ei ole oikeaa rahaa käytössä.

Mitäs porukalla on salkussa? Vai pidetäänkö salaisuutena..
 
Mitäs porukalla on salkussa? Vai pidetäänkö salaisuutena..
Sen verran voin paljastaa, että hajautussalkussa melkein pelkkää kääshiä ja riskisalkussa Nokian myyntiwarrentteja. Alas tullaan vielä pojat, just katoin kristallipallosta. Mielenkiintosta muuten seurata, kun salkun arvo heittelee kymmenenkin pinnaa päivässä.
 
Sen verran voin paljastaa, että hajautussalkussa melkein pelkkää kääshiä ja riskisalkussa Nokian myyntiwarrentteja. Alas tullaan vielä pojat, just katoin kristallipallosta. Mielenkiintosta muuten seurata, kun salkun arvo heittelee kymmenenkin pinnaa päivässä.

Aika jännää, että kilpailun ideana on opetella kaupankäyntiä osakkeilla, mutta viisainta onkin ehkä vain odottaa ja olla sijoittamatta mitään. :lol2:
 
Back
Ylös Bottom