Nettipelit

Ikä
43
Mitäs pelejä pakkisporukka pelaa netissä? Itse pelailen battlefield 2:sta ja huomisesta lähtien battlefield 2042:sta. Lisäksi ns. selainpeleistä pyörittelen hattrickiä ja popomundoa. Jottei olisi tekemisen puute niin tietenkin liigapörssi ja vastava nhl versio (www.sportingnews.com) on kehissä mukana :) niin ja kauppalehden sijoitus skaba. Noilla saakin jo aikaa kulumaan ihan mukavasti. Suosittelen muuten tuota popomundoa (www.popomundo.com). Vaikka peli näyttää aluksi lapselliselta ja tylsältä niin sitä se ei todellakaan ole! Aikansa pelattuaan huomaakin olevansa jo totaalisessa koukussa...

Pelaako kukaan esim. nhl:ää tai PES:siä verkossa? Mitä pelejä suosittelette?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
World of Warcraft tuli ostettua pari viikkoa sitten. Hei hei vapaa-aika.

Varmaan tuhat kertaa olen kiittänyt itseäni, etten ole antanut pikkurilliä tuolle pelien Suurelle Saatanalle. Kaveripiiri on täynnä varoittavia esimerkkejä kuinka elämä loppuu kun wowi alkaa. Toinen suurempi koitos on taas edessä ku Warhammer online tulee kauppoihin.

Vai nettipelejä. No CS Sorsaa ja DoD sorsaa, BF1942, Company of Heroes, Soldiers, Vietcongia, Heroes V, joskus WoWia (jos servu on pystyssä ;) ), Operation Flashpointtia. Ei nyt muuta tuu mieleen... Aika runsaasti :D

Itelläni tulee pelailtua välillä Counter-Strike 1.6:ta :) Tosin välillä on pitkiäkin taukoja pelaamisessa, kun on kaikkea muuta tekemistä. Onhan sitä muitakin pelejä tullu pelailtua, mutta ei vaan oo innostanu ne.

Varmaan tuhat kertaa olen kiittänyt itseäni, etten ole antanut pikkurilliä tuolle pelien Suurelle Saatanalle. Kaveripiiri on täynnä varoittavia esimerkkejä kuinka elämä loppuu kun wowi alkaa. Toinen suurempi koitos on taas edessä ku Warhammer online tulee kauppoihin.

On muuten totista totta. Mä taas kiitän itseäni siitä että tajusin tarttua kiveksiini ja kehittää muuta ohjelmaa. Peli on älyttömän koukuttava ja kaikenlisäksi pieni kauppareissukin vie monta tuntia reaaliaikaa.

Tuttavan lapsella meni koulut kahdesti kesken tuon pelin takia.

EDIT: en pelaa mitää nettipeliä enää IKINÄ tai mitään muutakaan peliä, paitsi äkkinäisiä tappelu/autopelejä. Roolipelit ja statseihin nojaavat pelit unholaan.

Mä pelaan Runescapee hautaan saakka

ja tiedetään et on huonot grafiikat ja 70% pelaajista kakaroita, mut mitäs voit kun koukussa oot..

Ehkä tämän uskaltaa nostaa...
Itse pelailen tällä hetkellä vain F.E.A.R Combatia, se on niiin hjuva!

Olisin kiinnostunut pelaamaan Battlefield 2142:ta, mutta onko se maksuton? Tarvitsenko siis muuta kuin pelin, esim. kuukausimaksu tms..?
Miten käytännössä tuon pelaaminen alkaa? Ostan pelin, asennan, valitsen serverin listasta ja frägään vai onko tässä jokin suurempi juttu? Jos joku viitsii vastailla niin suuri kiitos jo etukäteen!

On muuten totista totta. Mä taas kiitän itseäni siitä että tajusin tarttua kiveksiini ja kehittää muuta ohjelmaa. Peli on älyttömän koukuttava ja kaikenlisäksi pieni kauppareissukin vie monta tuntia reaaliaikaa.

Tuttavan lapsella meni koulut kahdesti kesken tuon pelin takia.

EDIT: en pelaa mitää nettipeliä enää IKINÄ tai mitään muutakaan peliä, paitsi äkkinäisiä tappelu/autopelejä. Roolipelit ja statseihin nojaavat pelit unholaan.

Tjooh lukiotuttavalla jäi koulu kesken unihäiriön takia, joka taas johtui Wowista. Joutui raukka syömään unilääkkeitä että sai unta. Myös kämppis näyttää pelailevan tuota Wowia yöt pitkät. Ainakin siitä päätellen että kaveri herää yleensä siinä klo16 päivällä kun tulen koulusta.

Ehkä tämän uskaltaa nostaa...
Itse pelailen tällä hetkellä vain F.E.A.R Combatia, se on niiin hjuva!

Olisin kiinnostunut pelaamaan Battlefield 2142:ta, mutta onko se maksuton? Tarvitsenko siis muuta kuin pelin, esim. kuukausimaksu tms..?
Miten käytännössä tuon pelaaminen alkaa? Ostan pelin, asennan, valitsen serverin listasta ja frägään vai onko tässä jokin suurempi juttu? Jos joku viitsii vastailla niin suuri kiitos jo etukäteen!
Et tarvi muuta kuin pelin. Teet sitten oman accountin netissä tuonne, johon tarvitset cd-keyn, jonka jälkeen pääset frägäilemään.

CS: Sourcea ennen pelailin (ja sitä ennen beta nelosesta 1.6:seen) ennenkuin sain kuukaus sit hankittua vihdoin cod2 :kuola: Sitä nyt tahkonu aika homona.. Silloin tällön tulee Ultima Onlineakin pelattua, kun jaksaa.. Mutta kyllä nykyään menee tolla codilinjalla :)

WoW:ia pelaan! Näin arkipäivisin olen asettanut itselleni selvät rajat kuinka paljon voin pelata. Väitän että jos joku toisi minulle ruokaa koneen ääreen ja potan, niin voisin pelata wowia vaikka viikon putkeen, tunnit todellakin muuttuvat minuuteiksi. Pitäkää järki mukana kun pelaatte tätä peliä.

Eve Onlinea on tullut kokeiltua Trial Versiolla ja vähän pelottavan hyvältä vaikuttaa. Ei sitä uutta nettipeliä enää haluais elämää pilaamaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom