Nettiliittymän nopeustesti

1200930840.png

Soneran 8M, ei taida kaikki olla ihan kunnossa..

Sama netti nyt:

1421781245.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on nyt testissä 4G "mokkula" (liittymä max 51mb), vakavassa harkinnassa ottaa kotikäyttöön, kun tässä kaupungissa ei saa kuin yhden paikallisen operaattorin kiinteän linjan ja monopolien tukeminen ei kiinnosta ;)
Ihan kohtuullisesti tuntuu toimivan tämä liittymä:

Mulla on nyt testissä 4G "mokkula" (liittymä max 51mb), vakavassa harkinnassa ottaa kotikäyttöön, kun tässä kaupungissa ei saa kuin yhden paikallisen operaattorin kiinteän linjan ja monopolien tukeminen ei kiinnosta ;)
Ihan kohtuullisesti tuntuu toimivan tämä liittymä:

Latailin MS:n sivuilta Office 2010 paketin (noin 920mb), latausnopeus oli kokoajan noin 4,4Mb/s, eli muutamassa minuutissa tuli tuo isohko paketti.
Toistaiseksi tämä 4G liittymä ei siis häpeä yhtään kiinteän yhteyden rinnalla. Positiivinen yllätys kyllä :)

Testasin kahdella koneella ja eri selaimilla sekä testisivuilla, tulokset vaihteli 10-40 Mbps down 5-10megaa up. Saunalahden vdsl 50/10, kohta on Welhon satameganen kaapeli kun sai 20e kuussa. ;)

;) Ei paljon vaivaa lagi eikä latausajat poijjaat!

katso liitettä 89450

Erityisesti hajoilkaa tohon 3 millisekunnin viiveeseen. Toki 2 ois parempi :(
No huhhuh siinä on kyllä nopea netti! Mistäs tollasen saa ? Oma on kuitenkin Elisa viihteen ja kyllä tälläselläkin hyvin pärjää.

Täytyy herätellä vanhaa topikkia ja kehua DNA Welhoa : kyselivät multa haluunko halvemmalla nopeemman liittymän ilman määräaikaisuuksia. Totta kai kelpaa ja nopeus nousi 30 sekunnin päästä ilman katkoksia. Harvinaisen positiivista toimintaa operaattorilta.

dnawelho100_10.JPG

Mistä mahtaa johtua, kun langattoman yhteys pätkii? Pomppii koko ajan kahteen palkkiin, jolloin yhteys pätkäisee ja samantien melkein takaisin täysiin palkkeihin.

Aikaisemmin toiminut ihan ongelmitta ja mikään ei ole muuttunut. Käynnistellyt olen modeemia uudestaan, mutta ei auta. Harvoin kuitenkaan katkaisee yhteyttä eli vain pätkii.

Elisan viihde kyseessä - satanen pitäisi olla, mutta ~20 lähettää tähän talouteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom