Moniko lataili tuon Ficoran mittarin? Itellä näyttää 10/10 talo-yhtiökaistalla ka. lähetys 9.95 Mbit/s ja ka. lataukselle 10.3. Muutaman tunnin välein testailin. Aika hyvin iskee kutinsa.
Tyypit täällä imee satkua sekunnissa kun itse kärrään mokkulalla ja hihkun ilosta jos saan 3mb/s rikki :D Vois olla aika laittaa edes kymppi laajakaista, kunhan ton mokkulan soppari vaan raukeaa.
Mikä operaattori? Itse vaihdoin langattoman netin vähän aikaa sitten sonerasta saunalahteen ja ero on huomattava, nopeudet yleensä 3-5 Mb/s välillä eli riittävästi mulle kun sonera tuntui enemmän modeemilta. Juuri kokeilin mitä speedtest sanoo, 5,86 Mbps näkyi tulokseksi.
Mulla on ainoana koneena läppäri ja siksi haluan pitää netinkin langattomana, että se kulkee tarvittaessa reissussa mukana yhtä näppärästi kuin konekin.
Dna on operaattorina, tällä hetkellä näyttää 2,5mb/s. Asun kai jossain ihme katveessa, vaikka Oulun keskustaan matkaa on alle kilometri. Sinänsä hassua, sillä kotona (pieni tuppukylä) tämä imee kuin venäläinen ilotyttö, parhaimmillaan yli 8 mb/s.