Nettiauton löydökset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kippa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joo; kaikki Saksan tuonnit ei ole ruuvattuja. Tämä uskomus vaan kääntyy sua vastaan siinä vaiheessa, kun olet ostanut sen huippulöydön Saksasta ja lähtee autokauppaan vaihtamaan. Siinä se "säästö" hävitään, kun autoliikkeet eivät halua tuontipeliä tai sitten arvottavat sen törkeen halvaksi. Halvaksi, koska ne eivät kuulemma liiku, kuten 100% Suomi-autot.

Jep, pitää paikkansa. Tosin kun antaa auton liikkeeseen vaihdossa, siinä tekee reilusti tappiota joka tapauksessa. Mulla on viides oma auto menossa, ja kaikista neljästä edellisestä olen onnistunut pääsemään eroon Nettiauton kautta tai tutuille järkevään hintaan.

Niin ja kaikki noista omista on ihan uutena maahantuotuja, ei ole oma lehmä ojassa tässä asiassa :)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
...koska ne eivät kuulemma liiku, kuten 100% Suomi-autot.

Tulipa mieleen tää:

Näin syntyvät Suomiautot
Lainattu Tuulilasin verkkosivustolta, julkaistu 19.12.2008:

"Maahantuojat korostavat aitojen Suomiautojen paremmuutta käytettyinä tuotuihin verrattuna. Internetin syövereistä löytyi juttu, josta käy selville, mihin tämä paremmuus oikein perustuu. Tuulilasin keskustelupalstalta tuttu nimimerkki Autoverosika kävi itse paikalla tutustumassa asiaan.

Tulipa sitten matkattua vajaat kaksi viikkoa Keski-Euroopassa teekkariporukkaa opastamassa. Vieläkin maksa piipittää niin, että sokeat meinaavat kävellä punaisia valoja päin suojatiellä. Matkaan mahtui niin viinitiloja kuin autotehtaitakin, mitkä nyt koneteekkareita vain kiinnostivat. Matkaan lähdettiin merimatkan jälkeen Rostockin lauttarannasta ja matkaa tehtiin bussilla aina eteläiseen Saksaan saakka.

Mieleenpainuvia kokemuksia voisi listata loputtomiin, mutta ehdottomasti sykähdyttävin vierailukohde oli Stuttgartin vieressä sijaitsevan Sindelfingenin Mercedes-tehtaan vierailu. Vierailu alkoi perinteisillä pullakahveilla ja yritysesittelyllä auditoriossa, mistä sitten siirryttiin varsinaisen tehtaan läpi ”Suomiosastolle”. Isännät olivat tosi pahoillaan siitä, että meidän piti nähdä ohimatkalla perinteisten Keski-Euroopan Mersujen kokoonpanoa ankeissa ja harmaissa tehdashalleissa, mutta toisaalta he iloitsivat sitä, mitä kohta tuleman pitäisi.

Loputtomien käytävien jälkeen päästiin sitten ”Suomiosastolle”, missä tehtiin yksinomaan Suomeen tuotavia Mersuja. Siis todellakin tehtiin, niin kuin vierailun aikana selvisi, eikä vain kokoonpantu Turkista ja Puolasta tuotavista halpisosista. Tehdas oli hätkähdyttävän siisti, lasiseinäinen rakennus. Jopa Pohjanmaan ökyrikkaiden tehdasparonien hallit jäävät selvästi toiseksi. Tehtaan ulkoseiniä ja ikkunoita kiersi jatkuvasti pesemässä kuuleman mukaan alun toistasataa saniteetti-insinööriä. Heti kun lintu onnistui ulostamaan lennosta säihkyville lasiseinille ruman valkoisen läiskän, ryntäsivät saniteetti-insinöörit puhdistamaan lasipintoja jätöksistä. Tämä myös todistettiin käytännössä silmiemme edessä muutaman mahatautisen lokin kaarreltua liian lähellä krapulaista opiskelijaryhmää ja ulostettuaan kiiltäville lasiseinille.

Sisälle rakennukseen mentiin ilmalukon kautta, sillä ”Suomiosasto” oli kokonaan ylipaineistettu tehdashalli. Tämä takaisi kuulemma ehdottoman varman lopputuloksen, koska ilman epäpuhtaudet eivät pääsisi häiritsemään osien koneistusta ja auton kokoonpanoa. Suuret ”keinomunuaiset” katolla huolehtivat puhtaan ilman riittävyydestä, ja puhdistettu ilma puhallettiin tehdashalliin lukuisten suulakkeiden kautta. Pienenä yksityiskohtana mainittiin oppaan toimesta, että kahden vuoden välein raitisilmajärjestelmä uusittiin kokonaan ja vanhat järjestelmät toimitettiin hyvään hintaan lääketeollisuuden tehtaiden käyttöön. Lääketeollisuuden vaatimukset puhdastilojen suhteen kun kuulemma ovat paljon vaatimattomammat kuin ”Suomiosaston” vaatimukset. Happirikas ilma myös piristi krapulaisia teekkareita silminnähden.

Sisällä tehtaassa ahersi alun kolmatta tuhatta työntekijää, joista kaksi kolmasosaa oli laaduntarkkailijoita. Tämä tarkoitti sitä, että yksi ihminen teki työsuoritteen, mikä sitten hyväksyttiin kahden laaduntarkkailijan toimesta ja merkittiin hyväksyttynä työvaiheena tarkkoihin kokoonpanopöytäkirjoihin. Laatu vaikuttikin olevan kohdallaan ja työilmapiiri vaikutti hyvältä. Minulla oli tilaisuus jututtaa kokoonpanijoita ja laaduntarkkailijoita, jotka aidosti ylpeänä tekemästään tuotteista esittelivät tekemisiään. ”Suomiosastolle” pääsi kuulemma vain useamman vuoden työkokemuksen omaavat henkilöt, jotka sitten viimeisessä vaiheessa perehdytettiin laadukkaan työskentelyn saloihin Maybach -linjalla. Vain todelliset ammattilaiset pääsivät perehdyttämisvaiheen jälkeen töihin ”Suomilinjalle” loppujen jäädessä tekemään Maybacheja viereiseen rakennukseen.

”Suomiosaston” koneistuslinja oli täynnä huipputarkkoja saksalaisia ja sveitsiläisiä koneistuskeskuksia, ja jokaisen työstövaiheen jälkeen työn alla olevat osat läpivalaistiin röntgenosastolla huippulaadun varmistamiseksi. Työstökoneiden maksimi-ikä ”Suomiosastolla” on saatujen tietojen mukaan kolme vuotta, minkä jälkeen ne myydään vapailla markkinoilla osan päätyessä siirtoina McLarenin uuteen Paragon-tehtaaseen sen tarpeita palvelemaan. SLR:t ja formula-1 autot siis tehdään näillä sinänsä hyvillä koneilla, jotka eivät kuitenkaan täytä ”Suomiosaston” vaatimuksia. Korilinjakin teki paatuneeseen ammattilaiseen vaikutuksen. Nimittäin kaikki osat viimeistellään yksitellen prässäysvaiheen jälkeen käsin, jonka jälkeen osat päätyvät vielä sinkkikäsittelyyn ennen lopullista kokoonpanoa.

Kaikki vaikutti todella ammattimaiselta tässä vaiheessa ja ei ihmekään, että oppaamme puhisivat tyytyväisinä nähdessään suomalaisvieraiden hyväksyvät katseet. Muutama seikka kävi positiivisessa mielessä silmään tehdaskierroksen loppuvaiheessa, sillä esimerkiksi ”Suomiosastolla” käytettävät johtosarjat ovat varustettu kokonaan kultaisilla liittimillä ja lämmityslaitteet on tehty platinasta. Todella ammattimaista! Kokoonpanon lopuksi autot pakataan vakuumipakkauksiin, missä ne toimitetaan yksitellen lentorahtina Veholle toimitettavaksi edelleen asiakkaille.

Tehdaskierroksen jälkeen siirryimme vielä ”Suomiosaston” auditorioon, missä teekkareilla oli konjakin nauttimisen ohella tilaisuus kysellä näkemästään. Ensimmäinen kysymys koski Suomeen tuotavien Mersujen huonoa varustelutasoa, mihin saatiinkin kaikenkattava vastaus. Tehtaan edustajan mukaan kaikki lisävarusteiden vaatimat mekaaniset komponentit tehdään alihankintana Rolexin ja Longineksen tehtailla Sveitsissä, mikä asettaa omat rajansa lisävarusteiden määrälle. Kaikkiin yksiöihin ei kuulemma riitä varusteita. Esimerkkinä mainittiin kattoluukun mekanismi, minkä tekeminen vie kolme kuukautta Rolexin kellosepiltä. Tehdas ei puutteellista laatua hyväksy, joten Suomeen toimitettavat valioyksilöt ovat siis pakon sanelemina yleensä perusmalleja.

Toinen kysymys koski mahdollisuutta tulla kesäharjoittelijaksi tehtaaseen, johon saimmekin hyvän vastauksen. Tehtaan politiikan mukaisesti teekkarin statuksen omaava henkilö voitaisiin ottaa ainoastaan saniteetti-insinöörin apulaisen apulaisen tuuraajaksi, ja silloinkin hoitamaan vain pyyhinrättien kuivatusta valvotuissa olosuhteissa. Palkka olisi tosin hyvä; noin 4300 euroa ja luontaisetuudet päälle kuukaudessa.

Kolmas kysymys koski palkkoja tehtaalla yleensä, mihin isännät antoivatkin kaikkia tyydyttävän vastauksen. Perustyöntekijä muualla kuin ”Suomilinjalla” saa 1800 euroa kuukaudessa, mistä vielä vähennetään parkkipaikka- ja ruokailumaksu. ”Suomilinjalla” perustyöntekijä saa kokemuksesta riippuen 9000–12500 euroa kuukaudessa plus työsuhde-edut, joihin kuuluu muun muassa kerran vuodessa uusittava Maybach kuljettajalla (vain tehtaan johtajalla on oikeus ”Suomimersuun, joka on yleisesti e200cdi Classic) ja ilmaiset kesälomamatkat. Myös asunnostaan ”Suomilinjan” työntekijät maksavat huomattavasti vähemmän vuokraa kuin peruskansalainen. Tehtaan edustajat mainitsivat vielä erikseen, että kilpailu on todella kovaa rajallisista työpaikoista.

Tämän jälkeen olikin vierailulle varattu aika lopussa, joten marssimme oppaiden johdolla bussille Keski-Euroopan mallien kokoonpanolinjojen ohitse. Oppaat pyrkivät pitämään kiirettä, mutta muutamille havainnoille oli kuitenkin aikaa; työolot olivat todella karut ja valoa vähän. Kukaan ei piitannut laadusta ja suurin osa osista näytti tulevan purku-autoista, joita olikin tehtaan kokoonpanohalli puolillaan. Myös ”Suomiosaston” kolarikoeautot näyttivät olevan kovaa sanaa näiden autojen kokoonpanossa.

Matkalla nähtiin lukuisia turkkilaisia rähjiä sylkemässä kokoonpanemiinsa osakokonaisuuksiin ja yksi krapulaisen näköinen sankari jopa heitti laatat kokoonpanovuorossa olevan Mersun varapyöräkoteloon. Tästä rohkaistuneena meidänkin teekkarit heittivät lukuisia laattoja kokoonpanolinjoilla olevien autojen hansikaslokeroihin. Bussiin noustessa isännät vielä ojensivat kaikille teekkareille nahkaiset McLarenin varikkotakit (selkämerkinnällä ”Finnish Customer, the BOSS”) ja kolmen litran pullot Mercedeksen oman brandin konjakkia. Ilo oli ylimmillään tässä vaiheessa.

Tämän jälkeen olikin hyvä jatkaa kierrosta viinilaaksoon, missä tutustuimme Suomeen tuotavien viinien salattuihin maailmoihin (Suomeen tuotavat viinit tehdään oikeasti aidoista rypäleistä ja Keski-Euroopan viinit tynnyreiden pesuvedestä!) sekä vedimme kunnon lärvit useampana iltana viinitiloilla. Kunnon asiakasryhmän edustajille kun on tapana tarjota vain parasta…

Olen aina tiennyt, että autotehtailla on omat osastonsa ”Suomiautoille”, mutta en koskaan ole arvannut miten perusteellisesti Mercedeksin väki suhtautuu tärkeimpään asiakasryhmäänsä; suomalaisiin asiakkaisiin. On ylpeä olla suomalainen! Ja aito ”Suomi Auto” on arvokkaampi kuin painonsa kultaa!

Autoverosika"
 
Noista km kusetuksista.. Varmaan aika monella ajatus että Suomessa ei tälläisiä tehtäisi, voi olla että olen jo aiemmin kirjoittanut tänne tästäkin mutta kaverin poika antoi alfa Romeon vaihdossa eräälle Suomen isoimmista ketjuista, viikon sisään tää pirssi oli tullut myyntiin ja komeasti oli hävinnyt mittarista johonkin muistaakseni yli 40tkm..
 
Aika paljon ovat alkaneet ihan merkkiliikkeetkin myymään tuontiautojaan meidän kylällä. Itse otin tosin linjan, etten niitä osta. Perusteluksi sanon, että ovat mittariruuvattuja eikä ole suomivarusteita. Tuota paskaa itse kuuntelin jokunen vuosi sitten, kun omaa saksantuontia koitin samoissa firmoissa tarjota vaihdossa.

Ei tuontiautossa mitään vikaa ole. Vaihtohetkellä se vain kiinnostaa vähemmän kuin jalkasieni.

Vaikka tosin yksi paikallinen ammattimyyjä totesi meikän 165tkm ajetusta DSG naftafarmari Passatista xenoneilla ym. ettei saa sitä myytyä. Että siksi niin alhainen hyvitys. Toisen kaupungin liike otti auton tuhansia paremmalla hyvityksellä ja 2vk myöhemmin joku äijä soitti, kyseli autosta ja kertoi ostaneensa sen. Sikäli kummaa, kun yleensä soitellaan ENNEN ostoa :D Kerroin sitten vain pelkkää hyvää - turha sitä on kaverille antaa vitutusta.
 
Eka kuva ja teksti :D

Hummer H2 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

hummer1.webp
hummer2.webp
 
"Mazda 626 LUE ILMOITUS NIIN ET TÄTÄ OSTA"

Mazda 626 LUE ILMOITUS NIIN ET TÄTÄ OSTA Farmari 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto

Ei jaksa ny kuvia liittää, mutta tekstiä:


OIK REK UYA-186.

Hei onko syksysi alkanut liian aurinkoisissa merkeissä? Haluaisitko syyn synkistelyyn, vaimolle hyvän syyn avioeroon, naapurisovun ruvelle, autoaan hiplaavalle insinöörimiehelle pahan mielen

OSTA TÄSTÄ RUOSTEINEN PASKA MAZDA

-auton suunnitellut 144cm:nen japanilainen insinööri, jolla muutkin harrastukset kamikatze tasoa

- suunnitellessa otettu huomioon ekologisuus? ruostuu ei jää pihaan seisoskelemaan HUOM KONE JA TEKNIIKKA TOIMII

-muotoilu vimpan päälle (ottivat neliö palikan ja sahasivat konepellin kohdalta palan pois)

-koneteho sopiva+ paranee vanhetessaan ? (paino karisee jostain syystä???)

-YRITÄN TÄTÄ TOSISSAA KEHUA MUT EN PYSTY,EN SAAKELI SOIKOON PYSTY EN VAIKKA MITEN YRITTÄS. kesärenkaat on hyvät

On tätä käyty paikan päälläkin ihmettelemässä. Tulos----- itkettiin yhessä 3:nen min kattomisen jälkeen, toinen onnesta kun on vielä rehellisiä kauppiaita,minä vitutuksesta kun tajusin matukan jäävän pihhaa.

Ostakaa nyt helkutissa, mie erehyin hyvittämmään tästä 1800e jota koetin aluksi saada. Nyt tätä on kateltu ikkunasta joka ?itun aamu keväästä lähtien.

Päivät pilalla, mieli synkkänä, kiikun köysi alkanu näyttämään mielenkiintoiselle vaihtoehdolle.

Osta mazda

Rukkoilukkii oon, vuan paikallinen pastorikkii auton nähtyvään nosti käet pystyy, ei kuulemma herrakaan aivan mahottommii pysty.

Tulos--- erosin kirkosta,usko män toivo jäi

Harrastustoiminta loppunu tyystin, ei ees paikalliset martat ota

seuraan jos tulen matukkalla

Osta mazda

Kaverin emännällä tää ol par päivee lainassa .

Tulos- kampaamosta hävis asiakkaat, emännys muutti yksin Ruotsiin.

Kaverin kanssa ....... ei olla ennee kavereita

Paikallinen 90-luvun miljoonamies (nykyään puistokemisti) taputtelloo selkään, sano ymmärtävänsä,alamäki alkanu mut paikka kuulemma löytyy puistonpenkiltä

Ole kerrankii mies ja osta Mazda,erinlainen, kaikki kahtoo,tätit halloo ei kuulemma tahtos kellekkään noin paljon pahhoo

Ja viiminen varotus, myyjänä SAVOLAINEN AATOKAAPPIAS, äitin hylkeemä, exien nylkeämä 2 lapsen isä joka tosissaan yrittää kiäntee elämäsä suuntoo, joten osta mazda.

Sitten viiminen vitsi joka ei oo vitsi. Jos ei mee ?aska kaapaks pian ni pyyvän puolustusvoimat appuu ja auton yli ajetaan tankilla.

JOs tähän mennään niin kys tapahtuma videoitaan ja laitetaan you- tuuppiin varotukses tulevalle jälkipolvelle+

TÄLLÄ TAPPOO SUAN HIEMAN ILLOO KYS. AATOSTA EI OO TÄHÄN PÄIVÄÄ MÄNNESSÄ ILLOO TÄSTÄ OLLUKKAA

TULOS------ Oon muutamaa kuukauteen menettänä kaverit, harrastukset, partur lähti Ruotsii,,,,, usko en ennee mihinkää ja kiikunköysii on jo isällä.

Että oiskohan jo kohta jonnii toisen vuoro?


Kiitos ja anteeks. toivottavast nähhään ja jos ostat auton niin toivottavast ei nähhä ennee

Päivitetään ilmoitusta hieman.Koska yht,ottoja/KYSELYJÄ LÄHINNÄ ILMOITTAJAN HENKISESTÄ HYVINVOINNISTA (MYYJÄ KIINOSTAA MAZDA EI???) tullut PALJON niin ilmoituksen olen tehnyt ITSE, SELVINPÄIN, LAUANTAINA noin puolen tunnin aikana (on kysytty eikö parempaa tekemistä) mutta hei puol tuntia sinne tänne?

Myös autokauppialla vapaapäiviä?

Saa ja pitää ottaa yhteyttä jos sille tuntuu vaikka et olisikaan juuri nyt autoa (siis mazdaa ) ostamassa. Mutta huomioithan että olen viikot tuntihommissa klo 5-13.30 jolloin en pysty aivan kaikkiin puheluihin/yht.ottohin vastaamaan.

Kiitos olen todella liikuttunut huolesta jota kannatte tuntemattomasta Savolaisesta aatokaappiaasta

Ja lisää,kaikista epäilyistä huolimatta AUTO ON OLEMASSA, MYYJÄNÄ KULMAN AUTO KY Sorsakoski, JOPA AUTOKAUPPIAS (Tero Kulmalaakso) LÖYTYY

elä kaikkee eppäile
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaguar S-Type Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto

Lisätiedot:

Viime kesänä kello kuusi käppäilin kevyesti kaupungin katuja, kun kimppuuni kiihdytti viisisataa villiintynyttä heppatyttöä, joita vastaan puolustauduin aseinani vain charmini ja wanha pappatunturin kampiakseli. Olin jo painissa pahasti pinteessä, kun planeetaltaan eksynyt ufo kurvasi kortteliin ja kysyi tietä diktaattoriplaneetta Put-putinille, joka on räjähtämässä omaan egonsa laajenemisen seurauksena. Lupasin jelpata, joten he pelastivat minut ja piipahdimme pihalleni päiväkaljalle. Siellä humanoidiperhe ihastui Jaggeeni niin, että he päättivät luovuttaa nuorimman tyttärensä minulle. Oikein söötti otus, hyräilee lupsakasti ja pyöräyttää tunnin välein tryffelintuoksuisen tortun. Pseudotieteellinen päätelmä: ostamalla tämän auton saat torttua.


Mitä tällä sitten on tekemistä hyasinttien henkisen elämän tahi autonmyynnin kanssa? No ei niin mitään, mutta nyt olet ainakin hereillä. Nyt tarkkana, seuraa tärkeä tiedote.


Nimittäin, nyt on myytävänä upea kissaeläin, Jaguar S-type! Tässä on oiva ajopeli korttelin kuumimmalle kollille tai suloisimmalle sussulle, tai muuten vaan autoista tahi kissoista innostuneelle inehmolle.


Auton tiedot:

Aito Suomi-auto: Edellinen omistaja miss Suomi, sitä edellinen Juhani Suomi.

Moottorissa on pientä vikaavikaavikaa, mutta auto on muuten mainiossa työntökunnossa


Varusteina mm.

-hansikas- ja lapaslokero

-ohjauspyörä aitoa muuminnahkaa

-lattia mehiläisvahalla kiillotettua eebenpuuta

-iso moottori: leveyttä lähes metri

-ajotietokone Commodore 64

-moottorissa enemmän hevosia kuin HK:n tehtaalla

-CD-mp3-WC-HIV-subbari -mölyntoistohässäkkä

-Shimano-vaihteisto

-kulutus on luokkaa "huoltamoyrittäjät tarjoavat baarissa toisenkin kierroksen"

-öljynkulutus melkein pienempi kuin bensankulutus

-tilava takakontti: Euro NCP:n testin mukaan sinne mahtuu mainiosti mm. yliajettu mummeli

-Sumatrantiikerinnahkaistuimet

-etuvalot, takavalot ja diskopallo

-Airbag todistetusti toimii

-sähkötoiminen ilmastointi: tuoksuina kaneli, kardemumma, virtahevon lanta ja työmiehen lauantai

-vakiona akku, laturi, grilli, jääkaappipakastin ja lohkoperunalämmitin

-sähkömankka, sähköposti ja sähkötuoli (anoppia varten)

-takalasin lämmitin, toimii nuotiolla

-kevyt muovikori, Legon laatutuotantoa

-ei kuljetettu lemmikkejä, mitä nyt välillä yksi lehmä istunut etupenkillä

-huoltokirja moitteettomassa kunnossa: yksikään autoasentaja ei ole sitä sontaisilla sormillaan sotkenut


Oho, tuleepa taas sekotekstiä...ilmeisesti ne maasta löytämäni keltaiset pillerit eivät olleetkaan karamellejä...


Eli asiaan.

Myytävänä todella hyvin pidetty ja nätti Jaguar S-type – auto on kaunis kuin karamelli! Tällä kun ajelet, niin kääntyy kylänmiesten päät ja tyttösten sydämet sulaa. Tämä Jagge on väkevällä ja varmatoimisella 3.0 V6-moottorilla, jolla ehtii kiireisempikin kaveri: 0-100 km/h 7,5 sek, huippunopeus 235 km/h. Jagge kulkee silti normaalissa, reippaassa maantieajossa n. 8 litralla per 100 km. Jagge on rakkaudella pidetty, kuin perheenjäsen, joka luovutetaan hyvään kotiin hintaan 11 000 euroa, huonoonkin vain 15 000 eurolla.

Tällä kissalla on hyvä huristella harrastusten pariin, olivat ne sitten golfia, koronkiskontaa, kyräilyä, koiranpentujen säkitystä, origamien taittelua tai vaikka nännipihatöitä.


Entäs lomamatkat sitten? Tällä kaunottarella kelpaa kurvailla vaikka Ibizalle, Narniaan tai Mikä-Mikä-Maahan – tai kotimaan kiehtovimpaan kohteeseen Kälviälle, jonka sydäntä ja silmiä riipivin matkailunähtävyys on lokkien paskoma perunapelto. Sitä muuten esittelee ihka aito kanankakankasvattaja Raineri Lantapakara.


Vaihdossa huomioidaan uudempi Jaguar X-type, lentävä poro tai mummon salainen pirturesepti.


Osta tämä auto, ja koet nautinnon, joka on parempi kuin kymmenen parasta seksikokemustasi - yhdistettynä. Osta pois, mielesi tekee kuitenkin! Ja muista, että kaiken minkä tingit, ei tarvi maksaa.


Auto on vapaa, ja niin on myyjäkin. Tervetuloa koeajamaan!


Toimi nopeasti, niin saat kaupan päälle kokoontaitettavan vessaharjan - se menee kätevästi sängyn alle piiloon! Eikä tässä vielä kaikki! Vaan tässä!


ps. anteeksi kun tuli niin tylsä teksti ja vielä mustavalkoisena. Ostan sormivärit seuraavaan mennessä.
 
En tiiä mitään muuta missä tolkuttomilla määrillä rahaa saadaan laskettua esineen arvoa niin paljon kuin tuunaus. Hyi saatana.

Meni itsellä hetki huomata, että ko. Punto maksaa 5000 euroa enemmän kuin yhtä vanhat yleensä. Sit tajusin, että tossa myydään stereoita. Rumahan se on yksiselitteisesti. Ku en tiiä, onko osaksi mainos se auto.
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom