Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkutyttö sotkeentuu todella pahaan noitaan joka alkaa riivaamaan tätä aikuisiällä ja sen läheisiä.

Olipa susihuono kuvaus :D

Mitta joo, jos kauhu kinostaa niin kannattaa kattoa, vetää siinä IMO vertoja Hill Houselle

Netflix nyt syksyllä, varsinkin kun halloween lähestyy, ruvennut pukkaan jännitys/kauhua ulos lähiaikoina.
Perustuu King kirjaan, mutta ei se välttämättä mitään kerro laadusta.
Voi olla loistava tai sitten M.Night Shamalam Happening laatua, ainakin tuo videon thumbnail on houkutteleva :LOL:

Viimeksi muokattu:
Mä katselin The last kingdomin ja tykkäsin todella paljon.

Netflix on tuotakin tuputtanut mulle ikuisuuden, mutta olen aina ajatellut, että blaaah ei jaksa taas jotain viikinkijuttua. Onneksi kuitenkin aloitin, koska tykkäsin tästä ihan yhtä paljon kuin Vikingsista. Päähenkilö on mahdollisesti jopa komeampi kuin Ragnar Lothbrok, ja tarina on hyvä. Kolmas kausi selvästi paras, imo. Nelosta odotellessa (alkuvuonna 2020).

Mä katselin The last kingdomin ja tykkäsin todella paljon.

Netflix on tuotakin tuputtanut mulle ikuisuuden, mutta olen aina ajatellut, että blaaah ei jaksa taas jotain viikinkijuttua. Onneksi kuitenkin aloitin, koska tykkäsin tästä ihan yhtä paljon kuin Vikingsista. Päähenkilö on mahdollisesti jopa komeampi kuin Ragnar Lothbrok, ja tarina on hyvä. Kolmas kausi selvästi paras, imo. Nelosta odotellessa (alkuvuonna 2020).

Last Kingdom on mahtava! Vähän kuin viikingit mutta ei vaan tule semmonen karsee myötähäpeä ja historiallisuus on aika paljon paremmalla tolalla. Innostuin sarjasta niin paljon että aloin lukea niitä kirjojakin kun nekin ovat kehuja keränneet, eivätkä turhaan.

Jos aihepiiri kiinnostaa niin myös Norsemen on ihan loistava, nauroin välillä niin että melkein kuset tuli housuun. :LOL:

Last Kingdom on mahtava! Vähän kuin viikingit mutta ei vaan tule semmonen karsee myötähäpeä ja historiallisuus on aika paljon paremmalla tolalla. Innostuin sarjasta niin paljon että aloin lukea niitä kirjojakin kun nekin ovat kehuja keränneet, eivätkä turhaan.

Jos aihepiiri kiinnostaa niin myös Norsemen on ihan loistava, nauroin välillä niin että melkein kuset tuli housuun. :LOL:
Mä olen harkinnut kirjoja myöskin, niin paljon lukenut kehuja niistä!

Mä olen harkinnut kirjoja myöskin, niin paljon lukenut kehuja niistä!

9b79cc1eafb91eaee61a2aff4f199fd84348f0548280814346f2c382abbee05f.jpg

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Mitään päivämäärää ei ole, eikä videolla muuta pointtia kuin sanoa että joo on tulossa. :D
Kelpaa, itse ainakin viihdyin varsin loistavasti vielä kolmannen kauden parissa.

View: https://youtu.be/cIiDY4WA0oo

Suositut

Back
Ylös Bottom