Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ! Itekki just ahmin 2 kautta noin 2 viikossa. Lisää odotellessaDark niminen sarja oli loistava.
Niin tuttu kuvioPiti tota Marianne alkaa katsomaan, mutta rakkaani ei uskaltanut minuuttia pidemmälle. Pitää itekseen katsoa.
Alkoi todella harvinaisen tykisti se sarja.Niin tuttu kuvio
Joo pitää se kattooAlkoi todella harvinaisen tykisti se sarja.
Mä katselin The last kingdomin ja tykkäsin todella paljon.
Netflix on tuotakin tuputtanut mulle ikuisuuden, mutta olen aina ajatellut, että blaaah ei jaksa taas jotain viikinkijuttua. Onneksi kuitenkin aloitin, koska tykkäsin tästä ihan yhtä paljon kuin Vikingsista. Päähenkilö on mahdollisesti jopa komeampi kuin Ragnar Lothbrok, ja tarina on hyvä. Kolmas kausi selvästi paras, imo. Nelosta odotellessa (alkuvuonna 2020).
Mä olen harkinnut kirjoja myöskin, niin paljon lukenut kehuja niistä!Last Kingdom on mahtava! Vähän kuin viikingit mutta ei vaan tule semmonen karsee myötähäpeä ja historiallisuus on aika paljon paremmalla tolalla. Innostuin sarjasta niin paljon että aloin lukea niitä kirjojakin kun nekin ovat kehuja keränneet, eivätkä turhaan.
Jos aihepiiri kiinnostaa niin myös Norsemen on ihan loistava, nauroin välillä niin että melkein kuset tuli housuun.
Mä olen harkinnut kirjoja myöskin, niin paljon lukenut kehuja niistä!
Yli 3h leffa, kävisin kyllä teatterissa silti katsomassa jos Suomessa esitettäisiin.
Joko ihan kuraa tai vuoden parhaimpia elokuvia.