Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus luin että stranger thingsia ois tulossa 5 kautta?
Tämmöstä sitaattia tuntuu löytyvä aika monesta paikkaa, tosin onko se tae mistään:

"I know that [creators] Matt and Ross [Duffer], their goal is not to go as many seasons as possible. It’s to go until they finish their story, and I’ve heard the magic number is either four or five. We just finished up three – three is not the last one planned."​

Dustinin näyttelijä moista kertonut.

Ihan hyvin mennyt tällä kaudella, ekaan 4 päivään 40 miljoona taloutta katsonut. 18 miljoonaa katsonut jo kaikki jaksot.
Stranger Things 3 breaks Netflix streaming record - BBC News

View: https://twitter.com/netflix/status/1148359444188712960

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko se Prison Breakin se uusi 5 kausi mistään kotoisin? et kannattako alkaa uhraamaan sen takia aikaa, alkamalla sarjaa kattomaan alusta sen takia et muistaa kaikki tapahtumat ja jutut niinkuin mä oon tehnyt ja nyt oon noin toka kauden puolessa välissä menossa?

^ mulla toimii että kattoo edellisen kauden vikan jakson niin muistuu mieleen aikaisemmat tapahtumat, jos siis on pitkä aika kun on kattonut jotakin sarjaa.

Vähiin käy sarjat, joten nyt aloin katsomaan "The Affair".
Yritän aina etsiä sarjoja, joissa useampi tuotantokausi, jotta ei nyt ainakaan aivan surkea olisi. Ihan OK tämä tuntuu olevan, sellainen jota katselee paremman puutteeessa.

Tämä The Affair oli itse asiassa tosi hyvä. (y)Katsoin just 4.kauden loppuun asti.

Nyt @Marataso ja muut anime tietäjät ohoi! Netflixissä kun on ihan jäätävästi noita animesarjoja mut en tiedä mitä niistä kannattaisi alkaa katsomaan. Oisko Full Metal Alchemist tai Neon Genesis Evangelion hyviä? Niitä oon miettinyt, mut entäs ne muut animesarjat onko mitään suosituksia?:)

Nyt @Marataso ja muut anime tietäjät ohoi! Netflixissä kun on ihan jäätävästi noita animesarjoja mut en tiedä mitä niistä kannattaisi alkaa katsomaan. Oisko Full Metal Alchemist tai Neon Genesis Evangelion hyviä? Niitä oon miettinyt, mut entäs ne muut animesarjat onko mitään suosituksia?:)

FMA kohtaan itseltäni isot suositukset jos jäänyt näkemättä.

Mä en koskaan ole ymmärtänyt neon genesis evangelionin kulttimainetta. Ihan ok. sarja, mutta ei mikään elämää mullistava kokemus. Ehkä se oli eri kokemus 1995 vuonna. Mä taisin nähdä sen vasta reilusti 2000 luvun puolella.

Hullu juttu huomata, miten työpaikan kesähessut suhtautuvat klassikoihin kuten matrixiin. Iso osa ei ole nähnyt ja nekin jotka on nähneet ihmettelevät miksi se on mestariteos. Wanha ikä ei tule yksin :/

En omista Netflexiä, joten kerösin nuo vain, jostain "animet suomen netflixissä"-sivustolta_ Tummensin parhaita. Nyt on ainakan varaa valita....

Glitterforce:
Jos olet alle 10v tyttö, niin todella vahva suositus
Ajin: Ihan semi-ok supernatural-horror fictionia synkkyydestä ihmismaailmassa. Anime-tyyli on joko kauheeta, tai todella outoa ja kauheeta. 6.5/10
FMA Brotherhood(!!):Perustuu aidommin alkuperäiseen mangaan, joka oli vielä FMA aikana pahasti kesken. Yleensä kaikissa kirjasta -leffaksi/sarjaksi se aito alkuperäinen on paljon parempi. FMA 8/10 FMAB 9,5/10
Violet Evergarden
:
JOS (tuskin) Netflix antaa parasta kuvalaatua, niin tämä tarjoo parhaimmat WOW, ompa todella kaunista fiiliksen, Katsoin toisen kerran ihan vain siksi, että sain BLURAY:n käsiini. Muuten aika pliisua 7.5/10. Koska Tigre osaa arvostaa Visuaalista kauneuttu, niin tämä vois toimia yllättävän hyvin.
Onepunchman: Melko aivot narikkaan action-komediaa, jossa saa nauraa ja jopa ihmetelllä komeeta actionia. Toimi mulle 9/10
Death Note:
Todella enemmän kuin "semi-ok" supernatural-horror fictionia synkkyydestä ihmismaailmassa. Tässä genressä listaisin yhdeksi parhaimmiksi. 10 kamaa alussa, mutta koska lässähtää lopussa, niin "vaan" 9/10
Sword art online: Jos oikeat ihmiset jumissa nettipelissä- idea kiinnostaa. Kaikki hyvät ja pahat anime kliseet. Mutta taitaa olla SE sarja, joka käynnisti kasvavan trendin tuolle idealle. 7.5/10
Erased: Todella heikko "mystery" "psychologial"-jännäri. 6/10
Fate stay and night: JOS (tuskin) Netflix antaa parasta kuvalaatua ja Action, niin tälle vahva 8.5/10
Anohana:
Jostain kumman syystä koskettavan surullinen. Harvojoja "sadface" animeita netflixissä 8/10
Your lie in april
Ja March comes in like a lion: Molemmat ovat vaan erittäin hyvin tehtyjä sarjoja. 8.5/10
Code Geass:
JOS lasereita ampuvat robotit = life, niin tätä parempaa ei vaan ole, muutoin löytyy paljon parempaakin 7/10
High score Girl JOS Retropelit ja -konsolit fiilistelyä haluat, niin tätä parempaa ei vaan ole. Minulle todella iso aihe, joten kaikki pienetkin vitsit upposivat todella hyvin 9/10
SAIKI: Sivuston paras komedia sarja(?) eikä pelkästään vaan anime genressä. 9/10.
Neon Genesis Evangelion
Vois olla anime-historian vaikein anime arvostella. Katsoin joskus 15v sitten subilta, silloin täyttä roskaa. Myöhemmin, kun scifi ja ihmisen syvin olemus kiehtoi, niin 12/10. Nykyään 8/10. Arvostan

Kappas, onpa Netflixissä yllätävän paljon anime. En jaksa kirjoittaa kaikesta.....

Lopuksi vielä Boonus: Madoka " Eräänä päivänä Madoka Kaname kokee jotakin maagista. Kokemus voi muuttaa hänen kohtalonsa. Tästä alkaa uusien noitatyttöjen tarina." 9/10, Leffat 9.5/10 koska vielä enemmän aisteja räjäyttävvää animointia. EN todellakaan tiedä miksi ala-aste noitatytöt -anime uppoaa näin hyvin. Eipä taida kauhean monikaan, koska esim reilu 400k myanimelisti:in käyttäjää antanut 8,43/10

Noista animeista niin Death Note vaikuttaa kyllä kaikkein kiinnostavimmalta, kun on kauhua mukana ja se "mörököllii" tms mikä trailerissa näkyi oli tosi pelottavan näköinen.:LOL:

Toiseksi eniten kiinnostaa sit FMA sekä tuo visuaalisesti hieno Violet Evergarden. Myös tuo Madoka ja Neon Genesis Evangelion pitää jossain vaiheessa tsekata.

Ompahan katsomista.:LOL: Katselu jonossa kun on oikeitakin sarjoja, mm Mr Sunshine, Salainen metsä ja Abyss joka sekin on E-Korelalainen sarja. Sit offtopicia niin neljä ostettua peliäkin on, et on kyllä ihan valtavasti kaikkea nyt. Eipähän ainakaan tule sellaisia hitto kun ei oo mitään tekemistä fiiliksiä pitkään aikaan.:hyper:

Rahapajan kolmas kausi yllätti positiivisesti. Oletin kävisi perinteiset "väkisin väännetyt" mutta aika hyvin onnistunut jatko. Jäi vielä hauskaan cliffhangeriin odotuttamaan jatkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom