Pitää katsoa toi Dark loppuun ja kattoo sit ST.
Sama plääni. On ihmiselämä kyllä kovin lyhyt ja kiireinen näille kaikille loistosarjoille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää katsoa toi Dark loppuun ja kattoo sit ST.
Kokonaan katsonut, tykkäsin kyllä paljonkin.Mitäs mieltä porukka Bloodlinesta? Ihan uusi sarja ei siis kyseessä, mutta alkaa ohjelmisto käydä vähiin ja kuitenkin 8.0 imbd joten tuskin ihan huonoimmasta päästä lienee.
Hah, mulla taas on ihan päinvastainen ongelma, katselulistalla on noin 50 nimikettä (suurin osa sarjoja, kuten esim tuo Bloodline) ja se ei lyhene ollenkaan, kasvaa vaan . Osa on kyllä viettänyt siellä jo vuoden tai pari, joten ei ole kovin kiire niiden kanssa .alkaa ohjelmisto käydä vähiin
Mitäs mieltä porukka Bloodlinesta? Ihan uusi sarja ei siis kyseessä, mutta alkaa ohjelmisto käydä vähiin ja kuitenkin 8.0 imbd joten tuskin ihan huonoimmasta päästä lienee.
Juu kyllä ois varmaan kannattanu kattoo Darkin 1 kausi ennen tota 2 kautta. Meinas olla kyl vähän pihalla välillä Mielenkiintoiseks toi kyllä menee.
"Vähän" jäljellä. Mitä nyt lähemmäs 40 jaksoa. :DOon koukuttanut itseni Luciferiin. Oli tarkoitus irtisanoa Netflix, kun oli jäänyt vähän vähälle käytölle mutta nyt oonkin sitten senkin edestä tainnut tuota tuijottaa. Kaksi ensimmäistä kautta katsottuna, eli sentään vielä vähän jäljellä.
"Vähän" jäljellä. Mitä nyt lähemmäs 40 jaksoa. :D
Lucifer on kyllä hyvää hömppää.
Kannattaa muuten huomioida kolmannessa kaudessa, että jakso 24 on oikeasti kauden lopetus.
Jaksot 25 ja 26 on ylimääräisiä jaksoja jotka julkaistiin kun sarja oli lopetettu, eikä jatkosta ollut tietoa.
Itse en tiennyt tätä, ja oli hyvin hämmentävää katsoa noi siihen jakson 24 perään.
Siis mää tarkotin sitä että ois pitänyt kertauksen vuoksi kattoo se 1 kausi Kyl mää tietenkin se 1 kauden olin nähny
Musta se oli hyvä!Mitäs mieltä porukka Bloodlinesta? Ihan uusi sarja ei siis kyseessä, mutta alkaa ohjelmisto käydä vähiin ja kuitenkin 8.0 imbd joten tuskin ihan huonoimmasta päästä lienee.