Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipahan taas hämmentävä tuo Darkin kakkoskausi. Todella mielenkiintoinen ja monitahoinen sarja, mutta jatkuvasti sen luokan mindfuckia, että saa ihan tosissaan yrittää pysyä mukana.

Mitäs mieltä porukka Bloodlinesta? Ihan uusi sarja ei siis kyseessä, mutta alkaa ohjelmisto käydä vähiin ja kuitenkin 8.0 imbd joten tuskin ihan huonoimmasta päästä lienee.

Mitäs mieltä porukka Bloodlinesta? Ihan uusi sarja ei siis kyseessä, mutta alkaa ohjelmisto käydä vähiin ja kuitenkin 8.0 imbd joten tuskin ihan huonoimmasta päästä lienee.
Kokonaan katsonut, tykkäsin kyllä paljonkin.
Draamaa pitkälti, mutta viihdyttävää sellaista. Vähän mysteeriä seassa, joka kantaa läpi sarjan.
Suosittelen jokusen jaksoa katsomaan ainakin jos yhtään vaikuttaa kiinnostavan.

alkaa ohjelmisto käydä vähiin
Hah, mulla taas on ihan päinvastainen ongelma, katselulistalla on noin 50 nimikettä (suurin osa sarjoja, kuten esim tuo Bloodline) ja se ei lyhene ollenkaan, kasvaa vaan :LOL:. Osa on kyllä viettänyt siellä jo vuoden tai pari, joten ei ole kovin kiire niiden kanssa :rolleyes:.

Kaks kertaa nyt alottanu ja kummallakin kerralla tainnu jäädä jaksoon 3. Jos muuta ei olis, varmaan kattos tonki läpi ja ei kai se huono olekaan mutta jotenkin nämä australialaiset aina jää kesken.

Hankaluuksia tossa seuraamisessa on vaikka olis kattonu ykköskaudenkin.

Helevetin hyviä makkaroita muuten!

Nyt lähti shooterin 1. kausi kehiin, Hyvältä vaikuttaa. Tätäkin vissiin tehty jo yli kolome kautta?

Oon koukuttanut itseni Luciferiin. Oli tarkoitus irtisanoa Netflix, kun oli jäänyt vähän vähälle käytölle mutta nyt oonkin sitten senkin edestä tainnut tuota tuijottaa. Kaksi ensimmäistä kautta katsottuna, eli sentään vielä vähän jäljellä.

Oon koukuttanut itseni Luciferiin. Oli tarkoitus irtisanoa Netflix, kun oli jäänyt vähän vähälle käytölle mutta nyt oonkin sitten senkin edestä tainnut tuota tuijottaa. Kaksi ensimmäistä kautta katsottuna, eli sentään vielä vähän jäljellä.
"Vähän" jäljellä. Mitä nyt lähemmäs 40 jaksoa. :D
Lucifer on kyllä hyvää hömppää.

Kannattaa muuten huomioida kolmannessa kaudessa, että jakso 24 on oikeasti kauden lopetus.
Jaksot 25 ja 26 on ylimääräisiä jaksoja jotka julkaistiin kun sarja oli lopetettu, eikä jatkosta ollut tietoa.

Itse en tiennyt tätä, ja oli hyvin hämmentävää katsoa noi siihen jakson 24 perään.
Kyllä ne siis katsoa voi, mutta ettei ihmettele mitä tapahtuu.

"Vähän" jäljellä. Mitä nyt lähemmäs 40 jaksoa. :D
Lucifer on kyllä hyvää hömppää.

Kannattaa muuten huomioida kolmannessa kaudessa, että jakso 24 on oikeasti kauden lopetus.
Jaksot 25 ja 26 on ylimääräisiä jaksoja jotka julkaistiin kun sarja oli lopetettu, eikä jatkosta ollut tietoa.

Itse en tiennyt tätä, ja oli hyvin hämmentävää katsoa noi siihen jakson 24 perään.

On se tällä tahdilla vähän! :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mutta hyvä tietää, kiitos vinkistä!

Ehdinkin tuohon editoida vielä lauseen että kyllä ne siis katsoa voi, mutta ettei ihmettele mitä tapahtuu.

Siis mää tarkotin sitä että ois pitänyt kertauksen vuoksi kattoo se 1 kausi :LOL::LOL: Kyl mää tietenkin se 1 kauden olin nähny

Kuulostaa loogisemmalta. :LOL: Olisi pitänyt itsekin kerrata. Sen verran huonosti oli hahmot ja vanhat juonenkäänteet muistissa, että hankaloitti seuraamista.

Itse palasin nyt Gothamin pariin kakkoskauden jaksoilla. Kun tuon sarjan aloitin, niin oli vähän meh -fiilis, mutta yllättävän viihdyttävä sarja tuostakin kuoriutui.

Mulla sellainen projekti nyt hetken että koitan saattaa aloitetut sarjat loppuun. 12 monkeys ja under the dome ihan just taputeltu. Fringe taidettiin jo poistaa netflixistä?

Musta se oli hyvä!

Vähiin käy sarjat, joten nyt aloin katsomaan "The Affair".
Yritän aina etsiä sarjoja, joissa useampi tuotantokausi, jotta ei nyt ainakaan aivan surkea olisi. Ihan OK tämä tuntuu olevan, sellainen jota katselee paremman puutteeessa.

Katselin outojen juttujen kolmannen kauden ja hyvää settiä taas.

Tällä kertaa kokonaisuus oli omaan makuun ehjempi kun sellaista selvää ohilaukausta ei edellisen kauden tapaan ollut. Myös erikoistehosteet ovat parantuneet huomattavasti. Dustinin ja Steven bromance jatkuu ja taustatukea antoi parrasvaloihin noussut Lucasin pikkusisko, joka on nyt myös todistetusti nörtti (my little pony). Mikel ja Lucas yrittivät pitää suhteensa ja kunnossa ja Will haluaisi vain pelata. Mutta kun lapsuus on vaihtunut nuoruuteen ja muita kiinnostaa pussailu ja shoppailu. Tuli sarjaa katsoessa itsekin mietittyä ajan nopeaa kulkua ja lapsuuden pelejä. Pidin myös siitä että 11 menettää voimansa kun hahmo on muuten kävelevä ratkaisu kaikkeen.

Billy nosti osakkeitaan aika huolella. Kaverin näyttelijä veti kyllä hyvin sen psykoroolinsa ja lopussa hahmo sai syvyyttä kun lapsuuden traumoja näytettiin. Hemmetin mielennylkijä kun pilasi mahdollisen uinnin yksityistunnin Miken äidin kanssa.

Oma suosikkini on edelleen Jim Hopper, jota esittävä David Harbour omistaa roolin. Keskustelut Winonan hahmon kanssa olivat parasta ja orastavaa romanssin tynkääkin meinasi pukata. Hahmon lopullinen kohtalo on toistaiseksi hämärän peitossa, koska lopun kohtaus siellä ryssän helvetissä. Hopperin ollessa yksi sarjan suosituimmasta en suostu uskomaan että tyyppi tapettiin ruudun ulkopuolella.

Tykkäsin ilkeiden venäläisten lisäämisestä sarjaan. Kunnon kylmän sodan aikaista menoa kun ostarilla porukka kyttää kiikareiden kanssa mahdollisia vihollisia. Kiva nähdä että myös muualla on tutkittu mielenhallintaa ja siihen liittyviä juttuja. Saas nähdä näemmekö tulevilla kausilla miten venäläiset saivat tietää toisista ulottuvuuksista.

Kaiken kaikkiaan erinomainen kausi ja tasaisen hyvä suorittaminen jatkuu. Toivottavasti outoja juttuja ei turhaan venytätä liian pitkäksi, koska useimmat sarjat eivät pysty ylläpitämään korkeaa tasoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom