Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Arvasin kyllä, että Black Museum jakaa mielipiteitä, mutta mulle sopi se White Christmas -tyyppinen tarinankerronta ja yhtään ei haitannut, vaikka loppuratkaisu oli helppo keksiä. Lisäpiste vielä viittauksista aiempiin jaksoihin (y). Tuo Metalhead taas on jännä, kun tuo teknologia on jo niin lähellä, mutta silti tuloksena oli kauden heikoin jakso.
White Christmas jaksosta pidin sen sijaan tosi paljon! Oli mun #1 jakso toisella kaudella, vaikka arvasin myös mistä oli oikeasti kyse.
Black Museum oli vaan jostain syystä mun mielestä väkisin väännetty. Oli siinäkin kyllä ihan hauskoja juttuja, mutta kokonaisuutena ei itselle toiminut.

Metalheadissä ongelma oli mun mielestä se, että toisin kuin muistaakseni jokaisessa muussa jaksossa tuolla ei käytännössä ollut mitään pointtia. Ei lopussa mitään "se olikin siksi näin", tmv. Voi olla etten tajunnut jotain, mutta en mä kyllä keksi mikä se olisi voinut olla.

Se...
...että tulevaisuudessa on niin ankeaa, että jopa nallekarhun takia kuollaan ei kyllä anna mitään arvoa. Ihan varma en ole tiesikö edes se nainen sen sisällöstä, mutta hieman siihen suuntaan se radioon puhui jos nyt oikein muistan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Pakkiksen väki katsonut Peaky Blindersia? Kolmoskauden alussa mennään ja on kova sarja. Tyylillä tehty ja nimekkäitä vierailijoita on näkynyt sivurooleissa, mm. Tommy Flanagan ja Tom Hardy. :)

Hmmh, non-jenkki Original sarjaa tulossa taas, a'la Dark.
Mielenkiinnolla odotan. Joskus keväällä tipahtaa.

After a brutal virus wipes out most of the population, two young siblings embark on a perilous search for safety. A Scandinavian thriller series.​

View: https://youtu.be/yz4X5EY8Hp8

^^
Näkööjää on jo mainittu, elit toi saksalainen sarja Dark on kuulemma todella mahtava.
Vaikuttaa myös hyvältä tämä The Rain.

Pitäis nähä teatteris, Duncan Jones loistava ohjaaja.

Alkaa olemaan, niin paljon tavaraa tarjolla, että ei ehdi enää kattomaan.

Jos haluaa verenpaineet kattoon, niin kannattaa katsella LIKAINEN RAHA. On kyllä niin oksettavan härskiä meininkiä, kun herrat laittaa moraalin sivuun ja tekee rahaa. Kyllä varmaan moni tajuaa, että härskiähän se on, mutta yllättää se silti. Etenkin pikavippi- ja lääketeollisuusjaksot oli kyl pöyristyttäviä.

Jos haluaa verenpaineet kattoon, niin kannattaa katsella LIKAINEN RAHA. On kyllä niin oksettavan härskiä meininkiä, kun herrat laittaa moraalin sivuun ja tekee rahaa. Kyllä varmaan moni tajuaa, että härskiähän se on, mutta yllättää se silti. Etenkin pikavippi- ja lääketeollisuusjaksot oli kyl pöyristyttäviä.
Iso plussa kans täältä sarjalle. Mainittu lääketeollisuusjakso oli todella hyvä, mutta en kyllä yllättynyt pelin härskiydestä :D

Tuo end of the fucking world oli mahtava. Olen erittäin huono aloittamaan mitään uusia sarjoja ja tämä oli piristävin yllätys lähivuosina. Oli sen verran kiinnostava että meni yhdeltä istumalta kokonaan. Mukavan erilainen, vähän teiniangstihömppää mutta tarpeeksi räväkästi.

Muuten en ole netflixin sarjoja oikein katsonut, screamia yritin kun se oli uutuus ja oli kyllä niin paska että morjens :D Onko suosituksia? Perus hbo draamat on uponneet hyvin, wire, sopranos, 6 feet under. Shield ja dexter oli kans mahtavia.

Tuo end of the fucking world oli mahtava. Olen erittäin huono aloittamaan mitään uusia sarjoja ja tämä oli piristävin yllätys lähivuosina. Oli sen verran kiinnostava että meni yhdeltä istumalta kokonaan. Mukavan erilainen, vähän teiniangstihömppää mutta tarpeeksi räväkästi.

Muuten en ole netflixin sarjoja oikein katsonut, screamia yritin kun se oli uutuus ja oli kyllä niin paska että morjens :D Onko suosituksia? Perus hbo draamat on uponneet hyvin, wire, sopranos, 6 feet under. Shield ja dexter oli kans mahtavia.

Ozark

Altered Carbon oli mun mielestä kanssa tosi hyvä! En taas yhtään ymmärrä, et miten porukka toi tykätä tosta End of the fucking worldista :LOL: No makuja on monia, mut mun mielestä toi oli ihan heittämällä kaikista paskin sarja minkä oon alottanu monee vuoteen.

Altered Carbon oli mun mielestä kanssa tosi hyvä! En taas yhtään ymmärrä, et miten porukka toi tykätä tosta End of the fucking worldista :LOL: No makuja on monia, mut mun mielestä toi oli ihan heittämällä kaikista paskin sarja minkä oon alottanu monee vuoteen.

Ootko miettiny, että toi mielipide korreloi sen kanssa, että sulla on pitkälti toistatuhatta viestiä mutta vaan 4 tykkäystä :)

Ei vaan, ongelmahan noissa netflixin sarjoissa on se, että niitä on niin paljon jo, että keskittymistaso yhteen sarjaan alkaa olla koko ajan alempaa ja alempaa tasoa. Altered Carbon on todennäkösesti jo kymmenes sarja joka on jääny kesken jonnekin jaksoon 9 ja ei vaan enää lähe. End of the worldissa taas oli sopivan lyhkäsiä jaksoja ja jakso keskittyä. Melekosta. Toista se oli ennen kun oli vaan 2 kanavaa koko telkkarissa.

Özark! kertokaas vähän tarkemmin, miksi toi kannattaa katsoa ja mikä muita tuossa sarjassa on viehättäny? Just tuumailen tuota yhtenä vaihtoehtona seuraavista katsottavista.

Ootko miettiny, että toi mielipide korreloi sen kanssa, että sulla on pitkälti toistatuhatta viestiä mutta vaan 4 tykkäystä :)

Ei vaan, ongelmahan noissa netflixin sarjoissa on se, että niitä on niin paljon jo, että keskittymistaso yhteen sarjaan alkaa olla koko ajan alempaa ja alempaa tasoa. Altered Carbon on todennäkösesti jo kymmenes sarja joka on jääny kesken jonnekin jaksoon 9 ja ei vaan enää lähe. End of the worldissa taas oli sopivan lyhkäsiä jaksoja ja jakso keskittyä. Melekosta. Toista se oli ennen kun oli vaan 2 kanavaa koko telkkarissa.

Özark! kertokaas vähän tarkemmin, miksi toi kannattaa katsoa ja mikä muita tuossa sarjassa on viehättäny? Just tuumailen tuota yhtenä vaihtoehtona seuraavista katsottavista.
Noista mun viesteistä 99% on kirjoitettu yli 5 vuotta sitten :LOL: Sillon oli foorumien uutuudenviehätysten takia pakko lätistä kaikesta mahdollisesta turhasta. Huomaat sitten, ku oot muutaman vuoden kirjotellu niin koittaa keskittyä edes hiukan johonkin järkevään :ROFLMAO:

Mun mielestä niitä sarjoja sit taas on liian vähän. Tuntuu, et oon kaikki itseäni kiinnostavat sarjat kattonu ja on aika iso kynnys alottaa mitään muuta, koska tulee välillä noita ihan onnettomia tekeleitä vastaan :kakka:

Edit. Ai hitto mullahan tulee kohta 10 vuotispäivä täyteen foorumilla :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom