- Ikä
- 39
White Christmas jaksosta pidin sen sijaan tosi paljon! Oli mun #1 jakso toisella kaudella, vaikka arvasin myös mistä oli oikeasti kyse.Arvasin kyllä, että Black Museum jakaa mielipiteitä, mutta mulle sopi se White Christmas -tyyppinen tarinankerronta ja yhtään ei haitannut, vaikka loppuratkaisu oli helppo keksiä. Lisäpiste vielä viittauksista aiempiin jaksoihin . Tuo Metalhead taas on jännä, kun tuo teknologia on jo niin lähellä, mutta silti tuloksena oli kauden heikoin jakso.
Black Museum oli vaan jostain syystä mun mielestä väkisin väännetty. Oli siinäkin kyllä ihan hauskoja juttuja, mutta kokonaisuutena ei itselle toiminut.
Metalheadissä ongelma oli mun mielestä se, että toisin kuin muistaakseni jokaisessa muussa jaksossa tuolla ei käytännössä ollut mitään pointtia. Ei lopussa mitään "se olikin siksi näin", tmv. Voi olla etten tajunnut jotain, mutta en mä kyllä keksi mikä se olisi voinut olla.
Se...
...että tulevaisuudessa on niin ankeaa, että jopa nallekarhun takia kuollaan ei kyllä anna mitään arvoa. Ihan varma en ole tiesikö edes se nainen sen sisällöstä, mutta hieman siihen suuntaan se radioon puhui jos nyt oikein muistan.