Nestettäkö?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
41
Hellouu kaikki! Tässä syksyn reenien lomassa huomasin että käsivarsissa ojentajien kohdalla on jonkinlaista "höttöä" ! :eek: Tämä siis havaittavissa, kun venyttää käsiä yhdessä taaksepäin niin kun iho kiristyy niin tulee ojentajien kohdalle sellaista epätasaista höttöä(muhkuraa)....?! Olisiko kyse kerääntyneestä nesteestä?tms... Asia vaivaa :curs: kun ei ole ennen tuollaista ollut...... Auttakee! Ja jos joku sitten kertoo että miten pääsen "hötöstä" eroon! Kiiiiitos :rock:

Selluliittia? Tietääkseni ihon alla ei ole mitään nestekammioita, mutta rasvakammioita kyllä. Palstalla lienee aika monta juttua aiheesta, searchillä ainakin pitäisi löytyä. Korjatkoon joku jos olen väärässä..

Jepni, rasvaa/sellua.

Mulla on kanssa eikä sitä ennen ollut. Vaikka varmasti olikin, mutta ehkä se on niin että esim punpissa oleva ojentaje (tai vastaavasti nahan venyttely) tuo sen vaan esille eikä sitä siksi ole ennen huomannut.

Kaipa tuo dietillä katoaa, muuten on aika ikävännäköiset kädet kyllä.

...

Rasvaa?!?! :eek: Voihan kökkö!! Onko diettaus nyt ainoa keino tähän? Koska minulla ei muuten ole tarkoitus pudottaa painoa eikä ole omasta mielestäni tarvettakaan......On sopivassa määrin rasvaa ja lihasta! No mistäkä se on sitten yhtäkkii tullut?! Voihan p**kele!! :curs:

Rasvaa?!?! :eek: Voihan kökkö!! Onko diettaus nyt ainoa keino tähän? Koska minulla ei muuten ole tarkoitus pudottaa painoa eikä ole omasta mielestäni tarvettakaan......On sopivassa määrin rasvaa ja lihasta! No mistäkä se on sitten yhtäkkii tullut?! Voihan p**kele!! :curs:

No älä nyt panikoi! Et ole ainoa ihan normaalipainoinen, jonka käsissä on sellua. Elämä on. :evil: Mulla on teoria, jonka mukaan joillain ihmisillä ihonalainen rasva on semmosta tasaista (esim. useimmilla miehillä) ja sit me joilla rasva on ihan sitä itseään, siitä huolimatta ettei rasvaa ole mitenkään liikaa. Jos joku tulee selittämään, että mun 28-senttisissä käsissä on liikaa rasvaa niin hypätköön järveen.

Edistyneempi versio teoriastani on, että ylimääräinen sokeri varastoituu sellurasvaksi ja muut ylimääräiset kalorit tasaiseksi rasvaksi. ...mutta tähän mulla ei ole vielä riittävästi todistusaineistoa. Kokemuksia, anyone? :D

Edistyneempi versio teoriastani on, että ylimääräinen sokeri varastoituu sellurasvaksi ja muut ylimääräiset kalorit tasaiseksi rasvaksi. ...mutta tähän mulla ei ole vielä riittävästi todistusaineistoa. Kokemuksia, anyone? :D

kyllä mä oon siitä luennut myös jonkinlaisia tutkimuksia: lyhyesti teoria selläinen että kun sokeri hapattaa rasvasoluja siiten ne tulehtuu ja turpoaa- siitähän sitten ne sellumuhkurat.

Onhan se mahdolllista, että se on sitä itteensä tai sitten sitä toista, mutta en mä sitä nestettäkään täysin sulkisi pois. Pitkään kehittynyt ylikunto voipi joillain yksilöillä oireilla myös nesteen keräytymisellä kroppaan. Luulisin tosin, että se neste silloin keräytyy vähän muuallekin, eikä paikallisesti.

--...--

Hmm,mä olen kans kuullut että jos neste kerääntyy paikoittain nii silloin iho on "höttöinen" niistä kohin...Ajattelinkin heti että nesteen kerääntymisestä on kyse...Mutta voihan se olla rasvaakin...Mutta kyseinen on huomioitavissa vain silloin kun venytän ihoa siitä kohtaa...toki tiedän mitä sellu on(kun omistan sitä hiukan perässäni :wtf: ) mutta tämä kohta ei vaikuta siltä....Ruokavaliossani ei juurikaan sokeria eikä huonoja rasvoja ole...Täytyisi jonkun asiantuntijan pakeilla käydä...Koska diettaamaan en mielelläni rupea koska omasta mielestäni en painonpudotus tarvetta ole...Vaikka eihän pikkainen kiristely varmastikaan pahitteeksi ole kellekään...Onko kellään tämmöisestä kokemuksia?

Hmm,mä olen kans kuullut että jos neste kerääntyy paikoittain nii silloin iho on "höttöinen" niistä kohin...Ajattelinkin heti että nesteen kerääntymisestä on kyse...Mutta voihan se olla rasvaakin...Mutta kyseinen on huomioitavissa vain silloin kun venytän ihoa siitä kohtaa...toki tiedän mitä sellu on(kun omistan sitä hiukan perässäni :wtf: ) mutta tämä kohta ei vaikuta siltä....Ruokavaliossani ei juurikaan sokeria eikä huonoja rasvoja ole...Täytyisi jonkun asiantuntijan pakeilla käydä...Koska diettaamaan en mielelläni rupea koska omasta mielestäni en painonpudotus tarvetta ole...Vaikka eihän pikkainen kiristely varmastikaan pahitteeksi ole kellekään...Onko kellään tämmöisestä kokemuksia?

Anteeksi tylytykseni, mutta jospa et sitten venyttelisi sitä ihoa, jos se niin pahalle näyttää. Ei vartalo ole täydellinen eikä sen tarvitsekaan olla. Ihmisiä me vain ollaan. Mihin tässä asiantuntijoita tarvitaan? Se on joko rasvaa tai nestettä tai molempia, ei mikään tauti... :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom