Jep, tätä olen mietiskellyt. Minkä seurauksena nestettä kertyy? Mä en käytä roinaa, enkä ole enää aikoihin ottanu kreatiinia, mutta tuntuis, että etenkin kasvojen ja kaulan alueella on jonkinlaista "nestepöhöä", ja se on tosi vituttavaa, kun vatsalihakset erottuu alinta myöten. Näin ei oo aina ollut, ja homma liittynee ruokavalioon. Vettä tulee kyllä juotua aivan saatanasti.
Kiitoksia!
Kiitoksia!

Minulla taas paino nousee n. 2-3 kiloa per ryyppyreissu ja kroppa muuttuu silminnähden veteläksi..Ryyppykilot katoavat noin viikossa..
Hyi kamala kun raahauduin peräti baariin tässä pari päivää sitten. Join peräti 3 kaljaa, poltin tupakkaa ja koin lähes täydellisen simahtamisen n. 1 aikoihin. Seuraavana päivänä nukutti ihan sikana ja piti vielä töissä olla enkä jaksanut edes salille mennä ja nukuin töitten jälkeen melkein koko päivän ja yön ja vieläkin nukuttaa... Hyi. Baarissa oli tietty oikein pieni paita kun ajattelin esitellä hienoja vatsalihaksiani mutta sain niillä 3 kaljalla aikaiseksi "svenska magenin" eli pelastusrengaspöhöteinimakkaramahan... :itku: Mä en juo enää ikinä.